Téma: Nozicka nebo kolinko..?
13.10.2010 v 11:26
Zdar,
chci se zeptat motardistu, co strkaj do zatacky... Mel jsem SS a jsem navyklej vysedat a proste tam fouknout koleno, u SM tam laka noha, ale necitim se u toho nijak zvlast bezpecne (asi jen zvyk ze SS)-hlavne kdyz nestojim na brzde..
Na motardovy trati jsem si zvyk pri brzdeni do zatacky nohou vpred, nicmene pri vyjezdy vysedam a taham to k zemi kolenem...
Na civil silnici noha jen v hodne nizkych rychlostech, kdy se spis sichruju, jinak vysedam..
Tak se jen chci zeptat, kdo jak jezdi...
chci se zeptat motardistu, co strkaj do zatacky... Mel jsem SS a jsem navyklej vysedat a proste tam fouknout koleno, u SM tam laka noha, ale necitim se u toho nijak zvlast bezpecne (asi jen zvyk ze SS)-hlavne kdyz nestojim na brzde..
Na motardovy trati jsem si zvyk pri brzdeni do zatacky nohou vpred, nicmene pri vyjezdy vysedam a taham to k zemi kolenem...
Na civil silnici noha jen v hodne nizkych rychlostech, kdy se spis sichruju, jinak vysedam..
Tak se jen chci zeptat, kdo jak jezdi...
U 950 je to podle mě dobrá technika. Jezdit spíš na koleno a vyjímečně nohu.
Noha se dává kvůli tomu, že se o ni můžeš opřít, pokud ti to uklouzne víc než si chtěl.
Mě jak při brzdným tak akceleračním smyku víc vyhovuje vyhodit nohu, než vysedat, protože jsem víc spjatý s motorkou a můžu ji dobře cítit a dává mi to větší důvěru.
Noha se dává kvůli tomu, že se o ni můžeš opřít, pokud ti to uklouzne víc než si chtěl.
Mě jak při brzdným tak akceleračním smyku víc vyhovuje vyhodit nohu, než vysedat, protože jsem víc spjatý s motorkou a můžu ji dobře cítit a dává mi to větší důvěru.
Premyslim nad porizenim 690sm/c a o tomhle sem taky premyslel (nikdy sem na tom nejel). Dokonce sem tady nekde na foru cetl ze u tehle stroju pouzivat jedine "nohu" kvuli geometrii/vaze motorky - ze je na kolene pry nestabilni predek, ale u te tvoji velke kravy je koleno pohode 
Naposledy editováno 13.10.2010 12:24:57

Naposledy editováno 13.10.2010 12:24:57
1 reakcí na tento příspěvek Nozicka nebo kolinko..?
taxik1> já měl za to, že se noha přesouvá směrem k přednímu kolu kvůli většímu zatížení přední části motorky => lepší přilnavost...
nohou bych se snažil "nakopnout" zpět jen v malé rychlosti (tak do 30 km/h?..nevím, ve větší rychlosti se mně to moc zkoušet nechce
)...pokud bych jel rychlej, měl už nějaký větší náklon a ujel mně předek, tak za prvé asi ani nestihnu zareagovat a za druhé kdybych náhodou stihl a tou nohou se od asfaltu chtěl "odpíchnout", tak se noha zasekne a pak to podle mě zavání zlomeninou, resp. v lepším případě nějakým jiným svalovým zraněním...
jinak k tématu...u té KTM už ta noha asi nebude mít nějakou značnou funkci a jezdit na koleno možná bude i trochu přirozenější...
nohou bych se snažil "nakopnout" zpět jen v malé rychlosti (tak do 30 km/h?..nevím, ve větší rychlosti se mně to moc zkoušet nechce

jinak k tématu...u té KTM už ta noha asi nebude mít nějakou značnou funkci a jezdit na koleno možná bude i trochu přirozenější...
ktm950sm> co jsem zatím stihl ozkoušet na mých motardových Oxtarech, tak pokud nohou šoupeš bez většího zatížení v zatáčce po zemi, tak podrážka bez problémů klouže, to jo...problém nastal v případě, kdy jsem měl lehkou krizovku a potřeboval jsem se nohou odrazit od země, abych s motorkou nespadl (nejspíš mně trošku klouzlo v zatáčce přední kolo a reflexivně jsem tam tu nohu strčil)..jakmile jsem vší silou "dupl" na zem, tak se podrážka zasekla a trhla mně s nohou směrem dozadu...a to jsem jel opravdu hodně pomalu...
tzn. tím jsem chtěl říct, že kdybych se takto snažil zachránit situaci ve větší rychlosti, tak pochybuju, že by to bylo šťastné řešení a ustál bych to...
ale teď mě tak napadá..já možná trochu blbě pochopil to, co psal Taxik a mám na mysli trochu jinou situaci...no, uvidím, jestli se k tomu vyjádří
...
tzn. tím jsem chtěl říct, že kdybych se takto snažil zachránit situaci ve větší rychlosti, tak pochybuju, že by to bylo šťastné řešení a ustál bych to...
ale teď mě tak napadá..já možná trochu blbě pochopil to, co psal Taxik a mám na mysli trochu jinou situaci...no, uvidím, jestli se k tomu vyjádří






jako s tim "odstrcenim" si nejsem moc jistej....nezkousel a zkouset to nechci, ale moje predstava je takova, ze pokud mi klouzne predni kolo ve vyssich rychlostech, a opru se nohou dostatecnou silou o zem( odkopnu se ) tak spis musim pocitam s tim, ze se bota hryzne, misto toho aby sklouzla... ale treba tomu tak neni, jak rikam, nezkousel a nemam v planu takovyhle pokusy

prillerpips > u tohodle mastodonta jsem byl prekvapenej, jak snadno jde do zatacek.. a je to blba fotka, bo mas cmouda za fichtlem (stupacka?)


prillerpips > u tohodle mastodonta jsem byl prekvapenej, jak snadno jde do zatacek.. a je to blba fotka, bo mas cmouda za fichtlem (stupacka?)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Mizí voda KTM 950 Supermoto | Johnysamec | 23 | 3.11.2022 v 12:56 Pepa919 |
Startér Ktm 950 sm KTM 950 Supermoto | Gotie77 | 7 | 30.7.2022 v 13:13 mmks |
Propad výkonu, laďák a směs lc8 KTM 950 Supermoto | P-man | 6 | 21.6.2022 v 10:14 slanyf |
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... | KubaLC8 | 47 | 1.9.2021 v 09:06 zboto |
Balkánek KTM 950 Supermoto | S3164181 | 9 | 10.6.2021 v 11:14 Foresterr |