paolo_novy Přidat reklamu

Téma: FGR
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek FGR

24.8.2010 v 07:41 | Nahoru | #1
No pekne ale bude to tak deseti-kusova serie. Cili nejak zasadni prulom to asi nebude. Coz je skoda

FGR

24.8.2010 v 08:03 | Nahoru | #2
Mohli by časem vyrábět třeba dvou nebo čtyřvál ve větší sérii za přijatelné prachy. Ale už se těším, až ji spatřím a ještě víc až ji potkám na silnici.

FGR

24.8.2010 v 08:06 | Nahoru | #3
Doufám že to bude lepší než pokus o nového Velouše.

FGR

24.8.2010 v 08:24 | Nahoru | #4
Blackforce> Myslím, že od FGR se nikdy větší cenově dostupné série nedočkáme

FGR

24.8.2010 v 08:37 | Nahoru | #5
To bude asi jako novej velorex, ne?

No06>No pekne ale bude to tak deseti-kusova serie. Cili nejak zasadni prulom to asi nebude. Coz je skoda



možná že jen každý slyší jen to co chce slyšet. Nikdo neřekl že bude jen desetikusová série. Bylo řečeno že nikomu nebude vadit když se jich příští rok postaví jen deset.
o ovšem neznamená že jich nemůžou vyrobit 50 kusů.
Cenu motorky odráží i její náklady na vývoj. A je tedy tím nižší čím větší počet kusů vyrobíš. Můj odhad že náklady na vývoj takovéto motorky mohou být kolem 30 mil. Kč. Pokud tedy by měli prodat jen 10 kusů, jen na vývoji by jedna motorka stála 3 mil. Kč. Do toho ovšem nemáš započítanou výrobu jako takovou, marketing a propagaci, PR, servis a záruky.
Reálně je takováto motorka prodatelná za 600-700 tis Kč, takže reálně je pro návratnost investice nutné prodat tak 150 kusů aby byli na nule.
Zapomeňme na český ďolíček a vezmeme to celosvětově, těch 150 kusů je prodatelných během jednoho roku naprosto snadno
seikos> oni všechno táhnou ze svýho nebo mají dotace?

(reakce na) FGR

24.8.2010 v 09:13 | Nahoru | #8

karf>seikos> oni všechno táhnou ze svýho nebo mají dotace?



Myslím, že to mají přes dotace(nebo aspoň něco).

1 reakcí na tento příspěvek FGR

24.8.2010 v 09:32 | Nahoru | #9
109 Kg, 240 koni, 200 Nm... to bude ale slusnej mazec...

(reakce na) FGR

24.8.2010 v 09:48 | Nahoru | #10

Cuba_GSXR>109 Kg, 240 koni, 200 Nm... to bude ale slusnej mazec...


A nejsou to parametry samotného motoru, tedy hlavně ta hmotnost? Motorka má, jak jsem to tak četl, kolem 260 kg...

FGR

24.8.2010 v 10:14 | Nahoru | #11
na to že tenhle projekt moc lidem práce nedá a dlouhodobě to nic nepřinese mají dotací dost, já bych byl pro je dát někomu kdo dělá motorky pro všechny, zaměstnává lidi a má nějakou historii, než někomu na projekt kterým se baví

FGR

24.8.2010 v 10:54 | Nahoru | #12
Já bych dal na server motorkari.cz ke stáhnutí formuláře a postup na získání dotací pro domácí stavby jako je tahle - proč by si za státní peníze mohl postavit motorku jen někdo?

Když dotace tak pro všechny spravedlivě ne? daně snad všichni platíme...

FGR

24.8.2010 v 10:59 | Nahoru | #13
Kazdy cesky motorce fandim, tohle je unikat, doufam jen ze neskonci jako v 80tych letech Hesketh v Anglii. I kdyz nedavno jsem nekde slysel, ze ten snad stale zije...
O dotacich prd vim, tak toto nekomentuji.

1 reakcí na tento příspěvek FGR

24.8.2010 v 11:19 | Nahoru | #14
http://www.eurovision.cz/index.php?lang=cz&od=3&odd=Podpora-podnikani

http://www.mpo.cz/cz/podpora-podnikani/oppi/

Tady je o tom hodně, ale neni žádná prdel si na to šáhnout. Rozhodně na to, aby sis postavil jednu stavbu pro sebe, ti nikdo prachy nedá ... Ale pokud jo, tak se taky hlásim

1 reakcí na tento příspěvek FGR

24.8.2010 v 12:24 | Nahoru | #15
Na jednu stranu kus řemeslné práce, na druhou stranu zjevem motorka jak kopa jiných, o 100kg těžší a s naprosto úchylným motorem.
Tak nevím, jestli je lepší, když dotace končí u lidí pátrajícím v historii vzniku háčků a čárek v jazyce českém, nebo děláním naprosto zbytečných, nepoužitelných a neprodejných motorek ...

FGR

24.8.2010 v 12:37 | Nahoru | #16
Ze by ceske "Zlate kridlo" ?

FGR

24.8.2010 v 12:47 | Nahoru | #17
dotovat něco co si bude moci koupit pár opravdu bohatých lidí a zisk to přinese jen velice úzkému okruhu lidí je fakt výhodné, no nemusí se mi to líbit, můžu s tím i nesouhlasit a to je tak všechno co s tím můžu dělat, jistě jinde utíká mnohem víc peněz takže tohle je jen muška, ale když už to šlo do morky mohlo to jít do něčeho smysluplného

(reakce na) FGR

24.8.2010 v 13:39 | Nahoru | #18
redmanXXL> Vývoj se prodáním desetikusové série jistě zaplatí.

Naposledy editováno 24.08.2010 15:39:12

Mahdy>Na jednu stranu kus řemeslné práce, na druhou stranu zjevem motorka jak kopa jiných, o 100kg těžší a s naprosto úchylným motorem.
Tak nevím, jestli je lepší, když dotace končí u lidí pátrajícím v historii vzniku háčků a čárek v jazyce českém, nebo děláním naprosto zbytečných, nepoužitelných a neprodejných motorek ...



O 100 Kg težší oproti čemu ?????

FGR

24.8.2010 v 14:20 | Nahoru | #20
Moc pěkný odkaz. 41 míčů, každý, co jezdíme na motorkách,jsme přispěli pětikilem, kdyby se nás někdo ptal

FGR

24.8.2010 v 14:30 | Nahoru | #21
cooooooooo 65 mega??? si dělaj prdel ne

to je docela dost na to že na počátku bylo slovo boží a pár svařenejch trubek, to ostatní pochopí i uplnej blbec (i když já asi ne, kor když to tam šudlaj chlapy za pár korun na hodinu)

Naposledy editováno 24.08.2010 14:34:21
Cooker> mozna to hodnotim zcestne, ale moje predstava nove vyvyjeneho nahace pro "ceske podminky" je o 100kg niz. Nerozumim, cim ma byt ta motorka (krome nesmyslneho 2.5 V6) unikatni. Jestli fakt tim, ze ji nikdo nebude kupovat, tak to bude fakt unikat.

(reakce na) FGR

24.8.2010 v 17:11 | Nahoru | #23

Mahdy>Cooker> mozna to hodnotim zcestne, ale moje predstava nove vyvyjeneho nahace pro "ceske podminky" je o 100kg niz. Nerozumim, cim ma byt ta motorka (krome nesmyslneho 2.5 V6) unikatni. Jestli fakt tim, ze ji nikdo nebude kupovat, tak to bude fakt unikat.



To mas jako Ferrari, to je taky nanic a jakej je to unikat.

FGR

24.8.2010 v 17:54 | Nahoru | #24
fandim jim,mam tam i spoluzaka asi čmn bude test honda cbr 600rr&MALIjawa Kamenických-to bude zajímavý!

2 reakcí na tento příspěvek FGR

24.8.2010 v 21:56 | Nahoru | #25
ta hmotnost 107kg se mně zdá jako blbost, to přece není možný....
majklboj> Když si pěkně pomááálu na volnoběh tvé gsx rejži přečteš technické údaje a hlavně včetně hlavičky, tak snad pochopíš, že údaje jsou uvedeny k motoru a né k celé motorce. Kapišto?

(reakce na) FGR

24.8.2010 v 22:50 | Nahoru | #27
majklboj> stačí pořádně číst těch 107 kg váží samotnej motor

Konečná váha prototypu je 259 kilogramu. Na to jsme opravdu hrdí, protože to je nižší hmotnost, než jakou mají podobné motorky. A v mnoha případech o hodně. Chci jít ještě níž. Vše vymýšlíme tak, aby se dalo deklarovat u suché motorky 250 kg, to by bylo moje přání.

(reakce na) FGR

24.8.2010 v 22:53 | Nahoru | #28
Blackforce> byls rychlejší ale není v tom sám

z vedlejšího vlákna a Spieke má taky GSXR ale 750

Spieke>jezis neco pres 100kg to je peknej papir

(reakce na) FGR

25.8.2010 v 08:15 | Nahoru | #29

Mahdy>Cooker> mozna to hodnotim zcestne, ale moje predstava nove vyvyjeneho nahace pro "ceske podminky" je o 100kg niz. Nerozumim, cim ma byt ta motorka (krome nesmyslneho 2.5 V6) unikatni. Jestli fakt tim, ze ji nikdo nebude kupovat, tak to bude fakt unikat.



Omlouvám se, ale na tohle nevím jak reagovat ... Já zase nerozumím, čím by byl unikátní (kromě nesmyslného motoru 600-1000cmm) naháč pro čeké podmínky s váhou o 100 Kg nižší ....Jinak těhle naháčů je na trhu myslím dostatek ...

FGR

7.10.2010 v 23:17 | Nahoru | #30
tesite se na V šestku a snad i na ucast v gp125 ???
co to bude za masakr ,kdyt to bude mit pres 200 koní a kroutaků?
kdo to bude první jezdit jako ¨Stuntrider¨?
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist