paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nebobíjí mi XV1100 Virago
19.7.2010 v 13:11
Zdravím,
mám problém s dobíjením u Viraga. Byl jsem s tím u kamaráda, měřili jsme to a zjistili jsme, že baterka má 12,03V. po nastartování a při přidání plynu jsme se dostali max. na cca 12,72V.
Tak jsme zase přez známýho sehnali na odzkoušení nový(repliku) regulátor dobíjení, namontovali a ... pořát stejné, tak mi říkal, že to bude asi vinutí. Myslíte, že je to správná diagnóza??? a jestli ano, nevíte, kde to splašit, nebo, jestli by mi to někde převinuli, a za kolik???
Díky SlavaXP

Nebobíjí mi XV1100 Virago

19.7.2010 v 13:43 | Nahoru | #1
měl jsem stejnej problém - ale u 535ky - taky to byl alternátor - vynutí

Nebobíjí mi XV1100 Virago

19.7.2010 v 13:46 | Nahoru | #2
v Kolíně jsem nechal udělat nový vynutí ( nechtěl jsem shánět starší aby na tom nebylo stejně jako to starý)

Nebobíjí mi XV1100 Virago

19.7.2010 v 13:52 | Nahoru | #3
Koukni na stránky http://ignitech.cz/ , najdi regulátor dobíjení a stáhni si návod na proměření alternátoru.

Možná Tě to vynutí koupit nové vinutí

Nebobíjí mi XV1100 Virago

19.7.2010 v 14:37 | Nahoru | #4
Převinul mi to tenhle člověk www.motorkari.cz/motobazar/nahradni-dily/elektronika/opravy-a-repase-alternatoru-201955.html

trvalo to týden vypadáto že je to udělaný dobře ale montovat to budu až zítra

1 reakcí na tento příspěvek Nebobíjí mi XV1100 Virago

20.7.2010 v 06:19 | Nahoru | #5
to crashit:

díky za kontakt.

A nevíte někdo, kolik to převinutí tak může stát??

Naposledy editováno 20.07.2010 06:43:26

Nebobíjí mi XV1100 Virago

20.7.2010 v 06:46 | Nahoru | #6
Zdravím. Návod na proměření je tady:motoride.sk/ . Zkus to proměřit a uvidíš.
Ještě prověř přikostření regulátoru, mohlo by to být tím. Virago nemá k regulátoru drátem dotaženou kostru, je přikostřen jen šroubovým spojem ke stupačce a ta ke kostře motky. Někdy se stane, že závity lehce zreznou nebo zaoxidují a tím není ukostření dokonalé (můj případ). Dotáhl jsem extra drát od baterie k regulátoru a bylo po problému.
Ještě poznámka: NIKDY NEODPOJUJ KOSTRU REGULÁTORU, POKUD MOTOR BĚŽÍ, MOHL BY SE SPÁLIT. Ale to určitě víš.

1 reakcí na tento příspěvek Nebobíjí mi XV1100 Virago

20.7.2010 v 06:52 | Nahoru | #7
Mimichodem baterka, která má 12,03V není plně nabitá, to taky může zkreslovat naměřené hodnoty dobíjení.

(reakce na) Nebobíjí mi XV1100 Virago

20.7.2010 v 07:03 | Nahoru | #8
střapatý> at tam je 12.0 nebo 12.5, hodnota nabijeni by se mela ustalit vzdycky na stejne hodnote, od toho je ten regulator, jelikoz nabiji baterii ale zaroven napaji i spotrebice. Dobre dobijeni vzdycky dorovna tu ztratu co veme spotrebic, takze kdyz pustis svetla tak to vetsinou spadne na necelou vterinku, ale hned dorovna. Jinak jak vis ze ma dobre zkalibrovanej multimetr?:)

Nebobíjí mi XV1100 Virago

20.7.2010 v 07:46 | Nahoru | #9
Martin XV750> nevím, jestli jsi pozorně přečetl můj příspěvek, píšu: může zkreslovat naměřené hodnoty dobíjení. Jinak jak píšeš, jestli má dobře zkalibrovaný multimetr netuším, jestli to měřil odborník taky nevím, jestli má v pořádku šňůry měřáku jsem taky nekontroloval. O dalších chybách měření nepíšu, je to debata na 5 piv a SlavoviXP to nepomůže.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nebobíjí mi XV1100 Virago

20.7.2010 v 09:05 | Nahoru | #10

SlavaXP: ...A nevíte někdo, kolik to převinutí tak může stát??


Kdybys na ten odkaz kliknul, tak by ses neptal
Jinak fungl nový pirát můžeš mít z PartsDepot za něco přes tři tisíce a na eBay za sto euro plus poštovné.

1 reakcí na tento příspěvek Nebobíjí mi XV1100 Virago

20.7.2010 v 12:23 | Nahoru | #11
Díky MOC...
to 1100Virago : Já jsem na to koukal, ale jestli to je konkrétně na Yamahu XV1100 Virago z roku 87 tam nepíše.. (jinak díky)

a ještě ... stačí to nechat převinout, nebo je lepší nové vinutí??

(reakce na) Nebobíjí mi XV1100 Virago

20.7.2010 v 13:19 | Nahoru | #12
SlavaXP: Jestli ten převíječ používá drát s dvojitou izolací (u nás špatně sehnatelný) a kvalitní pryskyřici na zalití a zapečení v peci, tak je výsledek stejný, jako u nového dílu. Taky záleží na tom, jestli na svou práci dává nějakou záruku a jak dlouhou. U nových dílů je záruka vždycky, akorát při nákupu přes net se trochu složitěji uplatňuje, protože člověk musí balit balíky a platit poštovné. Takže je to v obou případech trochu loterie.
Kup nový stator a starý nechej převinout a prodej, třeba ještě vyděláš

(reakce na) Nebobíjí mi XV1100 Virago

21.7.2010 v 07:42 | Nahoru | #13

1100Virago>Kdybys na ten odkaz kliknul, tak by ses neptal
Jinak fungl nový pirát můžeš mít z PartsDepot za něco přes tři tisíce a na eBay za sto euro plus poštovné.



Máteněkdo s tímto E-shopem zjušenosti???parts deport a jak je to s těmi neoriginálními díly nebude s tím problém???

díky moc a omlouvám se že pořát otravuju, možná zbytečnými dotazy..
SlavaXP

Naposledy editováno 21.07.2010 09:11:05
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyběhaná vačka prvního válce Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 1000 Virago Frantomas 3 23.8.2024 v 17:02 Krautkopf
virago Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 750 Virago MaCoin 0 5.8.2024 v 15:59 MaCoin
Yamaha Virago 1991 3LP Yamaha XV 1100 Virago Pepanek 7 18.6.2024 v 18:48 badyXV
Yamaha Virago 1991 3LP Yamaha XV 1100 Virago Pepanek 1 17.6.2024 v 09:14 ja1
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10416 24.5.2024 v 16:52 rancher


TOPlist