Téma: Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady
 
9.7.2010 v 01:01

Co víc dodat?Motor KTM, 6 rychlostí. dík za další dvoutakt!!!!!!

Naposledy editováno 09.07.2010 01:39:22
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady

9.7.2010 v 01:48 | Nahoru | #1
to je dost

1 reakcí na tento příspěvek Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady

9.7.2010 v 07:12 | Nahoru | #2
Ač to bude v serii asi nejlepší 2t na trhu- 6kvalt, 11ka průhledná nádrž.. furt je to "JEN" přeplastovaná KTM.. přál bych si dvoutakta s nádrží pod sedlem alespoň na ujetí 150km, kryté výfukové koleno, 6kvalt, max 110kg plná.. toho se asi nikdy nedočkám.. leda si jí postavit sám jako prototyp...

1 reakcí na tento příspěvek Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady

9.7.2010 v 07:20 | Nahoru | #3
Já už bych 2T nechtěl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady

9.7.2010 v 07:21 | Nahoru | #4
Matess727x> Copak? Stárneš? :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady

9.7.2010 v 07:27 | Nahoru | #5

Dave81>Matess727x> Copak? Stárneš? :)


...asi jo. Už jsem si nějak zvykl, že můžu jet 40km/h na pětku. ....a ve výjezdech podřadit, jen když o řadičku zakopnu.

(reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady

9.7.2010 v 07:37 | Nahoru | #6
Matess727x> Já už na 2taktu 10 let neseděl, ale občas mám chutě to zas vyzkoušet :) Je pravda, že pokud nejedeš úplnou pilku, tak 4takt je hodně pohodlnější. Když chceš zajet slušně, tak to vyjde nastejno.

2 reakcí na tento příspěvek Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady

9.7.2010 v 08:01 | Nahoru | #7
já zase nechápu jak někdo(většina) může jezdit enduro na 4T

(reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady

9.7.2010 v 08:22 | Nahoru | #8

markus>já zase nechápu jak někdo(většina) může jezdit enduro na 4T


...co je na tom k nepochopení?

Dave81: No já už nepotřebuju, aby mi to trhalo ruce,...měl jsem KTM 250 (starší 2T), jelo to jak kráva, ale mě to prostě na ní nebavilo.

2 reakcí na tento příspěvek Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady

9.7.2010 v 08:31 | Nahoru | #9
4T je dost takový těžkopádný a motor nemá o moc lepší vlastnosti než 2T

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady

9.7.2010 v 08:33 | Nahoru | #10

markus>4T je dost takový těžkopádný a motor nemá o moc lepší vlastnosti než 2T


...zkus si nějaký lehký 4T enduro pořídit, třebas změníš názor.

Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady

9.7.2010 v 08:34 | Nahoru | #11
nechapu reci lidi co nechapou :D :D

Vdit je to jedno jestli krumpac a nebo motyka. Zalezi na povrchu na trati a taky na momentalni nalade toho co na tom jede. 2t je dravej 4t zase rychlej a vytrvalej.

(reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady

9.7.2010 v 08:35 | Nahoru | #12

Matess727x>...zkus si nějaký lehký 4T enduro pořídit, třebas změníš názor.


blbost

Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady

9.7.2010 v 08:42 | Nahoru | #13
Každýmu sedí něco jinýho,ale 2T je v lese jak štika, rychlej,lehkej, obratnej a hlavně si na něm člověk udělá většinu věcí sám. Mě ale každopádně tahle motka nadchla a moc se mi líbí. Akorát cenovka bude asi trochu vyšší.

(reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady

9.7.2010 v 08:59 | Nahoru | #14

Matess727x>...zkus si nějaký lehký 4T enduro pořídit, třebas změníš názor.



pořizovat si ho určitě nebudu, ale povozit se na tom by nebylo od věci. známej má wrf 250, tak to někdy prubnu, ale nečekám že to bude něco úžasnnýho

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady

9.7.2010 v 09:03 | Nahoru | #15

markus>4T je dost takový těžkopádný a motor nemá o moc lepší vlastnosti než 2T



Přesně tohle si myslíš, pokud seš zvyklej na 2T a pak se někde "vole uka" svezeš pár metrů. Je potřeba si zvyknout, jezdí to trochu jinak, ale nemyslim, že se dá jednoznačně tvrdit, že jedno je lepší a druhý horší.

(reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady

9.7.2010 v 09:09 | Nahoru | #16

Dave81>Přesně tohle si myslíš, pokud seš zvyklej na 2T a pak se někde "vole uka" svezeš pár metrů. Je potřeba si zvyknout, jezdí to trochu jinak, ale nemyslim, že se dá jednoznačně tvrdit, že jedno je lepší a druhý horší.


jak uz jsem tu ostatne psal.

Mam doma oboje a na kazdym je jizda jina a prvnich par minut si musi clovek zvyknout pokut teda nema na dresu jmeno "Knight". Kazdopadne na kazde motorce si clovek uziva neco jineho na 4t to jsou tahle zatacky a rychle prejezdy nerovnym terenem na 2t je to zase pohodicka na blate a tratich kde se rychle meni smer jizdy, hodne zatacek to proste 2t sedi o extremnich zalezitostech neni potreba ani mluvit.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady

9.7.2010 v 09:20 | Nahoru | #17

Dave81>Přesně tohle si myslíš, pokud seš zvyklej na 2T a pak se někde "vole uka" svezeš pár metrů. Je potřeba si zvyknout, jezdí to trochu jinak, ale nemyslim, že se dá jednoznačně tvrdit, že jedno je lepší a druhý horší.



nic takovýho nevrdim. jenom jsem si dovolil podotknout, že bych si za enduro určitě nevybral 4T. většina stejně 4T jezdí, takže to asi nebude tak špatný ne?

Naposledy editováno 09.07.2010 09:20:40

(reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady

9.7.2010 v 09:25 | Nahoru | #18
markus> No já četl cos psal, tak se na to podivej možná ještě jednou... ale nebudem se v tom dál vrtat.

Já bych 2T po letech prostě rád zase zkusil, když jen vzpomenu... tuknout vo spojku a mašina vylítla jak šlak

Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady

9.7.2010 v 09:31 | Nahoru | #19
je to jak píše Jorael. Sám jsem si testoval, že jsou pasáže kde má navrch 2T a obráceně. Jde ale i hodně jízdní styl.

Husar 2T je pěknej, ale neni na něm oproti KTM nic novýho

(reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady

9.7.2010 v 09:50 | Nahoru | #20

markus>nic takovýho nevrdim. jenom jsem si dovolil podotknout, že bych si za enduro určitě nevybral 4T. většina stejně 4T jezdí, takže to asi nebude tak špatný ne?


...no počkej počkej, napsal jsi, že nechápeš lidi (většinu), jak můžou jezdit na 4T enduro.To automaticky vyvolá v lidech, co jsou spíše na čtyrtakty, že je chceš poučovat. Jinak jak tu většina píše,...každej podle svého gusta a stylu.Mě si získal 4T a 2T už mi je i provedením a funkčností nějak proti srsti.Samozřejmě na mládí strávené lazením 2T nikdy nezapomenu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady

9.7.2010 v 10:42 | Nahoru | #21
markus> Vtipný názory od člověka, který jezdí CC na MX motorce.

1 reakcí na tento příspěvek Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady

9.7.2010 v 10:49 | Nahoru | #22
Záleží jak komu co vyhovuje,na tom 2T jedeš po lese určitě plynelejc než na 4T-tam zavřeš a stojíš,ten 2t díky tomu že tak nebrzdí motorem je prostě plynulejší,ale jak řikám,pro každýho něco jinýho..

Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady

9.7.2010 v 11:34 | Nahoru | #23
KTM 2011 má 250/300 2-T 6-tikvalty ,hmotnost 103 bez paliva 9.5l(6.7kg) nic jiného nezměnili.Pokud rozkouskovali ten starý pětikvalt na šest tak dobrý ,ale pokud jen přidali šestej tak se tam asi někdo nudil. To že to husar naplastoval namodro je tak nějak trapný tah a jestli tam dává v sérii tu doplňkovou nádrž na 11.5l tak je to jediný rozdíl(ale dobrý)oproti KTM,ještě cena bude jinak?

Má už někdo novou SX 350?Kolik vydrží na nádrž 7.5l v CC?Jak si vede v pomalých pasážích její převodovka a teplota motoru?

(reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady

9.7.2010 v 11:36 | Nahoru | #24

Jindramx>Záleží jak komu co vyhovuje,na tom 2T jedeš po lese určitě plynelejc než na 4T-tam zavřeš a stojíš,ten 2t díky tomu že tak nebrzdí motorem je prostě plynulejší,ale jak řikám,pro každýho něco jinýho..


...zase se ale ve výjezdech s 2T dříve zahrabeč.4T vše vyhrká podstatně lehčeji.A že by pro off byl 2T plynulejší,...s tím teda absolutně nesouhlasím.Jasně,...vše je hlavně v rukách, ale pro 95% lidí, co nějaký terén na endurech jezdí, co nemaj roky zkušeností a nejezdí závody, je 4T podle mě lepší.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady

9.7.2010 v 11:36 | Nahoru | #25
Jira> Taky jsem jezdíval CC na krosový motorce (TM 300), podobně jako třeba Kozivak na KX 250. A nepřišlo mi to jako chyba . když koukneš na výsledkový listiny třeba UFA, tak většina lidí v popředí jede na kroskách. S tím názorem že 2T MX motorka se do lesa nehodí nemůžu dodnes souhlasit , Koneskonců i toho Gáje mám nastavenýho spíš jako motokros .
Ad Husaberg 2T - byla by to zajímavá motorka pouze v případě, že by cenovkou ležela alespoň o 15 tis níž než KTM - což se určitě nestane. Ale už jen z principu, kdybych neřešil finance a rozhodoval se mezi TE 300 a EXC 300, vezmu samozřejmě Husara, páš oranžády nemám rád . Nicméně do třetice - jestliže mám za tuhle cenu alternativu v GG 300 Nambotin se "snovým" vybavením, a ještě mi zbyde bůro na helmu, není co řešit

Naposledy editováno 09.07.2010 11:37:35

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady

9.7.2010 v 13:08 | Nahoru | #26
PetrTM> Mně to přišlo jen vtipný psát "4T je dost takový těžkopádný a motor nemá o moc lepší vlastnosti než 2T" a přitom se zmínit o tom, že na žádné nejel (vyznělo to tak). Potkali jsme se na CC dvojic, které jel na MX motorce, ale tam byla polovina trati MX, tak proč ne.

Ti kteří vyhrávají UFO by podle mne vyhráli i na jiné spolehlivé motorce. Knight by vyhrával na BMW kdyby ho dovezlo do cíle a na Kawasaki taky kdyby u nich zústal.

Přijde mi, že hodně lidí si koupí starší 2T kvůli "výhodné" ceně. Pak ještě to co se říká o údržbě a tak...

Pro mne je 2T moc "splašená" a jelikož jezdím málo, žádné trénování jen závody a cílem je spíš dokončit, užít si to a "nezrakvit se", tak je pro mne 4T optimální. Na EXC 300 bych si asi zvykl, ale třeba tankování by mne otravovalo. Teď jsem si ověřil, že 2 hodiny na nádrž (7,něco) dám. Ať si každý pilotuje na co má a co mu sedí, ale já na hobby enduro doporučím každému začátečníkovi 4T enduro.

Je léto, "okurková sezóna" a zatímco silničáři řeší "kůže x textil" tak tohle se zvrhne do "4T x 2T".

BTW: USWE Ti pošlu v týdnu, tak doufám, že s tím budeš jezdit!

Naposledy editováno 09.07.2010 13:10:12

(reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady

9.7.2010 v 13:40 | Nahoru | #27
Jira> Určitě budu, a taky všude chválit dík

Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady

9.7.2010 v 14:06 | Nahoru | #28
Já si na kawu dal delší koncovku od fmf(turbine coreII) a jsem nadmíru spokojen, motor má plynulejší zátah a větší spodek, ale poslední 2T crossy jsou naladěný o dost příznivějc než starší modely, takže v tom problém nevidím a určitě se na tom jezdit dá úplně normálně. Spíš mě mrzí, že japonci na enduro a tudíž i na dvoutakty normálně serou, takže další moto si budu moct vybrat mezi GG nebo hqv.Proti KTM nemám nic, ale tam bude(bohužel i u husara) pro mě nepříznivá cena. Sám jsem zvědavej co doma jednou zaparkuje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady

9.7.2010 v 14:42 | Nahoru | #29
[quote]PetrTM>Jira> Taky jsem jezdíval CC na krosový motorce (TM 300), podobně jako třeba Kozivak na KX 250. A nepřišlo mi to jako chyba . když koukneš na výsledkový listiny třeba UFA, tak většina lidí v popředí jede na kroskách. S tím názorem že 2T MX motorka se do lesa nehodí nemůžu dodnes souhlasit ,

Souhlasim, podivej se na vysledky z Erzberg rodea, v prvnich 15 hlavne 2T ale co me prekvapilo i MX jako YZ 250... tak opravdu pro nas hobby jezce je 2T po vsech strankach lepsi (Hlavne myslim financni stranka a udrzba)
obcas jsi pujcim WR450 , to potaha od spoda a pak nic a naopak musim hlidat kvalty vic nez na mem 2T aby jsem ji nezaklap, 2T ti jen tak nechcipne, ten se prevaluje porad, 4T zaklapnes raz dva a bez starteru to je nekdy na 5min nakopavani, brr:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady

9.7.2010 v 15:35 | Nahoru | #30
jack91> ony ty YZtka a CRka budou myslím trochu poladěný na enduro - těžší setrváky, vejfuky, přívěry apod.. nedokážu si představit že by se ostrý CR vydrápalo stejně jak podtuněný EXC.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist