Co víc dodat?Motor KTM, 6 rychlostí. dík za další dvoutakt!!!!!!
Naposledy editováno 09.07.2010 01:39:22
1 reakcí na tento příspěvek Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady
1 reakcí na tento příspěvek Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady
Dave81>Matess727x> Copak? Stárneš? :)
...asi jo. Už jsem si nějak zvykl, že můžu jet 40km/h na pětku. ....a ve výjezdech podřadit, jen když o řadičku zakopnu.
2 reakcí na tento příspěvek Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady
markus>já zase nechápu jak někdo(většina) může jezdit enduro na 4T
...co je na tom k nepochopení?
Dave81: No já už nepotřebuju, aby mi to trhalo ruce,...měl jsem KTM 250 (starší 2T), jelo to jak kráva, ale mě to prostě na ní nebavilo.
2 reakcí na tento příspěvek Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady
markus>4T je dost takový těžkopádný a motor nemá o moc lepší vlastnosti než 2T
...zkus si nějaký lehký 4T enduro pořídit, třebas změníš názor.
Matess727x>...zkus si nějaký lehký 4T enduro pořídit, třebas změníš názor.
pořizovat si ho určitě nebudu, ale povozit se na tom by nebylo od věci. známej má wrf 250, tak to někdy prubnu, ale nečekám že to bude něco úžasnnýho
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady
markus>4T je dost takový těžkopádný a motor nemá o moc lepší vlastnosti než 2T
Přesně tohle si myslíš, pokud seš zvyklej na 2T a pak se někde "vole uka" svezeš pár metrů. Je potřeba si zvyknout, jezdí to trochu jinak, ale nemyslim, že se dá jednoznačně tvrdit, že jedno je lepší a druhý horší.
Dave81>Přesně tohle si myslíš, pokud seš zvyklej na 2T a pak se někde "vole uka" svezeš pár metrů. Je potřeba si zvyknout, jezdí to trochu jinak, ale nemyslim, že se dá jednoznačně tvrdit, že jedno je lepší a druhý horší.
jak uz jsem tu ostatne psal.
Mam doma oboje a na kazdym je jizda jina a prvnich par minut si musi clovek zvyknout pokut teda nema na dresu jmeno "Knight". Kazdopadne na kazde motorce si clovek uziva neco jineho na 4t to jsou tahle zatacky a rychle prejezdy nerovnym terenem na 2t je to zase pohodicka na blate a tratich kde se rychle meni smer jizdy, hodne zatacek to proste 2t sedi o extremnich zalezitostech neni potreba ani mluvit.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady
Dave81>Přesně tohle si myslíš, pokud seš zvyklej na 2T a pak se někde "vole uka" svezeš pár metrů. Je potřeba si zvyknout, jezdí to trochu jinak, ale nemyslim, že se dá jednoznačně tvrdit, že jedno je lepší a druhý horší.
nic takovýho nevrdim. jenom jsem si dovolil podotknout, že bych si za enduro určitě nevybral 4T. většina stejně 4T jezdí, takže to asi nebude tak špatný ne?
Naposledy editováno 09.07.2010 09:20:40
Já bych 2T po letech prostě rád zase zkusil, když jen vzpomenu... tuknout vo spojku a mašina vylítla jak šlak
markus>nic takovýho nevrdim. jenom jsem si dovolil podotknout, že bych si za enduro určitě nevybral 4T. většina stejně 4T jezdí, takže to asi nebude tak špatný ne?
...no počkej počkej, napsal jsi, že nechápeš lidi (většinu), jak můžou jezdit na 4T enduro.To automaticky vyvolá v lidech, co jsou spíše na čtyrtakty, že je chceš poučovat. Jinak jak tu většina píše,...každej podle svého gusta a stylu.Mě si získal 4T a 2T už mi je i provedením a funkčností nějak proti srsti.Samozřejmě na mládí strávené lazením 2T nikdy nezapomenu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady
1 reakcí na tento příspěvek Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady
Má už někdo novou SX 350?Kolik vydrží na nádrž 7.5l v CC?Jak si vede v pomalých pasážích její převodovka a teplota motoru?
Jindramx>Záleží jak komu co vyhovuje,na tom 2T jedeš po lese určitě plynelejc než na 4T-tam zavřeš a stojíš,ten 2t díky tomu že tak nebrzdí motorem je prostě plynulejší,ale jak řikám,pro každýho něco jinýho..
...zase se ale ve výjezdech s 2T dříve zahrabeč.4T vše vyhrká podstatně lehčeji.A že by pro off byl 2T plynulejší,...s tím teda absolutně nesouhlasím.Jasně,...vše je hlavně v rukách, ale pro 95% lidí, co nějaký terén na endurech jezdí, co nemaj roky zkušeností a nejezdí závody, je 4T podle mě lepší.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady
Ad Husaberg 2T - byla by to zajímavá motorka pouze v případě, že by cenovkou ležela alespoň o 15 tis níž než KTM - což se určitě nestane. Ale už jen z principu, kdybych neřešil finance a rozhodoval se mezi TE 300 a EXC 300, vezmu samozřejmě Husara, páš oranžády nemám rád . Nicméně do třetice - jestliže mám za tuhle cenu alternativu v GG 300 Nambotin se "snovým" vybavením, a ještě mi zbyde bůro na helmu, není co řešit
Naposledy editováno 09.07.2010 11:37:35
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady
Ti kteří vyhrávají UFO by podle mne vyhráli i na jiné spolehlivé motorce. Knight by vyhrával na BMW kdyby ho dovezlo do cíle a na Kawasaki taky kdyby u nich zústal.
Přijde mi, že hodně lidí si koupí starší 2T kvůli "výhodné" ceně. Pak ještě to co se říká o údržbě a tak...
Pro mne je 2T moc "splašená" a jelikož jezdím málo, žádné trénování jen závody a cílem je spíš dokončit, užít si to a "nezrakvit se", tak je pro mne 4T optimální. Na EXC 300 bych si asi zvykl, ale třeba tankování by mne otravovalo. Teď jsem si ověřil, že 2 hodiny na nádrž (7,něco) dám. Ať si každý pilotuje na co má a co mu sedí, ale já na hobby enduro doporučím každému začátečníkovi 4T enduro.
Je léto, "okurková sezóna" a zatímco silničáři řeší "kůže x textil" tak tohle se zvrhne do "4T x 2T".
BTW: USWE Ti pošlu v týdnu, tak doufám, že s tím budeš jezdit!
Naposledy editováno 09.07.2010 13:10:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady
Souhlasim, podivej se na vysledky z Erzberg rodea, v prvnich 15 hlavne 2T ale co me prekvapilo i MX jako YZ 250... tak opravdu pro nas hobby jezce je 2T po vsech strankach lepsi (Hlavne myslim financni stranka a udrzba)
obcas jsi pujcim WR450 , to potaha od spoda a pak nic a naopak musim hlidat kvalty vic nez na mem 2T aby jsem ji nezaklap, 2T ti jen tak nechcipne, ten se prevaluje porad, 4T zaklapnes raz dva a bez starteru to je nekdy na 5min nakopavani, brr:)