Pokud to čerpadlo nemá štel šroubek a nechceš ho měnit a chceš dávat oil do nádrže-tak jen pár věcí.Měl by si ucpat tu dírku kudy čerpadlo tlačí olej do karburace a to čerpadlo na klice odpojit.Povětšinou je to hoňený od osy klikovky ozubeným kolečkem.Bejvá to pod zapalováním.Bál bych se to tam nechat běhat bez oleje.Čert ví co by to udělalo po nějaké době.Když půjdeš po hadičkách,tak Tě to k němu dovede. Prostě buď musíš vyhodit ozubené kolečko na čerpadle nebo na klice.Nebo celé čerpadýlko,pokud jeho šrouby nedrží ještě něco jinýho,nebo vzňiklá díra po něm ničemu nevadí.U skůtra by šel vítr od ventilátoru pro chlazení a hlavně bordel do zapalování.Já ta čerpadla nemám taky rád.Derbi skůtra jsem zadřel jen proto že vystřelilo pidi guferko na jeho osičce a místo aby tlačilo oil do karbce to šlo pod zapalování.Nic mu nebylo,ale nechal jsem ho skontrolovat odborníkem ze Střelských Hoštic.Fajn pán,ale od té doby si dělám raděj všechno sám.Ničeho se neboj.Čemu nerozumíš-naštuduj.Čeho se bojíš že neposkládáš nafoť a zakresli.Dělaj to jen lidi.Buď maj šikmí oči a nebo jsou opálený trochu jinak,ale jde to.Nejhorší na všem je zjistit co se povolit musí a co je zbytečné.Hlavně by Ti po montáži nemělo zbejvat moc součástek.No a když zbudou,tak to ber tak že soudruzi z Japonska se předhánějí kdo nový model uvede na trh o 1/2kg. lehčí použitím kosmických materiálů a ty to dokážeš frk mrk.Jak to májí jiné potvory-netuším.U Jawy se to odpojovalo ihned,ale to bejvala čerpadýlka ještě v plenkách.Je to o pohodlí.Vem si že dneska né na každý benzínce Ti někdo naleje trochu oleje a vozit ho s sebou není zrovna fajn,když na to není prostor.