..ROKO..: Ty řidítka udělají tolik? Je totiž pravda, že jsem na H6 měl fakt široké řidítka a originál jsem tam nezažil, takže to opravdu nemohu posoudit. Zvažoval jsem dát orignály, ale nakonec k tomu nějak nedošlo.. Pomoct by mohlo i málo, protože jsem sjel třeba na GSX 1400 a to mi teda sedělo co do posezu a polohy úplně parádně.. Jinak jak to myslíš, že rozdíl je větší než by se zdál? Jako motor určitě, ale i tak celkově jizdní vlastnosti atd. jsou rozdílné?
a zároveň bych si přihřál polívčíčku
1 reakcí na tento příspěvek Jizdní poloha Horneta 900 oproti Hornetu 600
Jak jsem psal, jde především o to, kde a jakým stylem chceš jezdit..Pokud chceš lítat kolem baráku, větší srandu než s XT u H6,9ky nenajdeš..
Kamoš vyměnil 954RR za XT co máš ty a je z toho unešenej(pro představu šel dolů o něakejch 80kw)..Já na jeho XT taky někou tu stovečku km najel a je to fun moto jako prase Motor žádnej zabiják, ale jede velice pěkně a celkově je ta motorka dobře vyvážená (motor x podvozek), teda až na to škubání na nižší otáčky.
K tématu, široký řidítka dělají svoje, já pro ně nikdy nebyl (na Hornetu), stačilo se podívat na toho kdo je tam měl, jak našponovaně na tom seděl (to stejných na Banditech atd..) a hned mě přešla chuť je tam rvát..
přeňůtnovaný podvozek...když ho necháš v základním nastavení (to je snad na 70 kg japonce), je relativně měkký
rozdíl hmotnosti (např. mezi pc36 a pc48) je cca 10 kg a když sundáš origo fuky, ještě míň.
rozdíl v ovladatelnosti je hlavně v setrvačných hmotách a jinou velikostí
..Roko..: Ta větší váha, beru to tak, že by to mohlo být stabilnější, cestovnější trošku..to by nemuselo být vůbec na škodu.. S tím XT..je to vyloženě paráda, to jo. Zábavná motorka šíleně a mám pocit, že jsem se s ní i nehorázně jezdecky zlepšil. Akorát jsem prostě měl možnost se projet na té GSX 1400 a viděl jak úžasný může být čtyřválec nalazený na spodek, se stříkačkou s šíleně jemným průběhem, v pohodlném krásném naháči..to mně úplně dostalo. Po Hornetu 600 jsem trošku zanevřel na čtyřválce, tak mám XT. Říkal jsem si, že pak nějaký dvouválec, ale to GSX prostě rozházelo mým pohledem na další moto.. A ten h9 mi přijde ideální motoricky, vzhledově, cenově a není tak těžký jak ty velké naháče..
A s těma řidítkama..kdoví jestli to není ta trocha, díky které by se ta pohodlnost pro mně dostala z místa lehce pod kritickou hranicí únosné pohodlnosti na místo lehce nad a bylo by to v pohodě..beztak..
MiCM: tak vybráno už máš
Na 6ku nemám problém se vejít..Když jsem měl 185cm a 83kg a ani teď ,když mám o 10kg víc a ani kombinéza není překážkou..Takže si myslím pokud nejsi vyloženě dlouhán, že se na 9ku vlezeš pohodlně..Pokud by jsi měl jen přece pocit, že to není ono ,půjčím ti na chvíli SPčko a to po pár km zahodíš a budeš se velice rychle škrábat na Horneta
Ještě jsem právě zvažoval TA 700. Ale děsím se, že bych si pohoršil s výkonem no..nebo minimálně nepomoh. A když už, tak ať je to i motoricky o něčem jiném..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivový filtr Honda CB 900F Hornet | Jirka7366 | 9 | 14.6.2024 v 18:06 Jirka7366 |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 8 | 15.4.2024 v 23:27 2stroke |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 2 | 1.4.2024 v 22:04 Johny89 |
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet | Pospaa1 | 21 | 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366 |