Téma: ECMspy
7.6.2010 v 16:35
Začal jsem si "hrát" s ECMspy na Buella, kabel je složenej, připojení k Pc funkční. Provedl jsem diagnostiku , reset TPS (sice na několik pokusů, ale když jsem to udělal správně, výsledek je výbornej), odpojení "white wire" eletronickou cestou. Teď laboruju s nahráním jiných palivových map nebo jejich úpravou ... má někdo nějaké zkušenosti, a je ochoten se podělit ?
Naposledy editováno 09.06.2010 22:47:13
Naposledy editováno 09.06.2010 22:47:13
1 reakcí na tento příspěvek ECMspy
tohle možná znáš-
www.ukbeg.com/archive/modules.php
já se v bulíkovi nehrabu .. zatím
ale už mi rezne vejfuk, tak tím to začne
www.ukbeg.com/archive/modules.php
já se v bulíkovi nehrabu .. zatím

ale už mi rezne vejfuk, tak tím to začne

ChopTop> Ne tuhle stránku jsem návštívil díky tvému odkazu poprvé, díky
. Jo výfuk...ten mají rezavej všichni...ale už pracujeme na nerezový a trošku vykuchaný náhradě...jsem zvědavej. Jinak zatím s race křivkama, rychlý nástup do otáček, žádný pokles výkonu mezi 2300 až 2900 RPM jako u originál křivky a spotřeba stále nízká ... zatím spokojenost. Pro jistotu to testujeme na dvou bullících najednou
, ale jinak pro zajímavost - už jen reset TPS udělal motoru evidentně dobře... ( Werny - reset TPS a Sanreal race mapy a reset Tps, si myslím mohou potvrdit
) Zatím ahoj
Naposledy editováno 18.06.2010 21:32:04



Naposledy editováno 18.06.2010 21:32:04
1 reakcí na tento příspěvek ECMspy
jj díky Werny 
No Radek s xbsx říkal že s tím jezdil předevčírem dvě kila ( asi byl v německu na dálnici
) a spotřeba furt stejná ... a to ještě musí dát K&N filtr, takže poměříme spotřebu přesněji a dlouhodoběji a není problém se pak zase sejít a domluvit Míšo
Já jsem zatím spokojenej - zkusil jsem tam cvičně dát zpátky orig mapy , a jeje je to rozdíl...takže přechod k horšímu je vždycky znát víc...svezl jsem se a zase honem nahrál ty race mapy.... bez nich nemůžu jezdit
Naposledy editováno 19.06.2010 11:40:15

No Radek s xbsx říkal že s tím jezdil předevčírem dvě kila ( asi byl v německu na dálnici


Já jsem zatím spokojenej - zkusil jsem tam cvičně dát zpátky orig mapy , a jeje je to rozdíl...takže přechod k horšímu je vždycky znát víc...svezl jsem se a zase honem nahrál ty race mapy.... bez nich nemůžu jezdit

Naposledy editováno 19.06.2010 11:40:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ECMspy
marnej> ahoj pane, spiš než otáčky 2300 až 2900 by mě zajímalo jaká je změna u tohohle nastavení nad zmíněnou hranici. díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ECMspy
kubislav.k> Ahoj, já nad hranici motor ještě nevytočil a maximálku jsem nepokoušel...jen je znát že to jede jinak, líp , ale víc než amatérský závěr který jsem napsal - nemám. Nebo zkus víc upřesnit dotaz ať si rozumíme... sken obrazovky ecmspy s křivkama mám v deníku..pro názornost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ECMspy
marnej> tak jináč, podle mne to jede hezky furt, ale aby to fakt jelo musíš točit nad 3000 otáček a tak by mě zajímalo jak se změní mapa průběhu výkonu nad třema tisíci. jinak bych se chtěl zeptat kde jsi získal podklady na tu race úpravu map.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ECMspy
kubislav.k> Tak dvanáctka asi pojede pěkně furt, a devítka se mi zdála mdlejší..začalo to odpojením bílého kabelu z jednotky který hlídá otáčky a plyn kvůli emisním a hlukovým hodnotám. Pak K&N filtr. Pak jsem se při pročítání na www.buellxb.com dočetl o ECMspy programu kterej umožňuje diagnostiku a mimo jiné taky přehrání eeprom,nebo třeba jen mapy ..... mapy jsem taky našel díky buellxb. Takže nemám představu a ani to nezjišťuju jak se změnil výkon, protože mi stačí že cítím že to jede líp. A můj pocit je že právě projev do těch tří tisíc je teď mnohem lepší a ostřejší, dál když už jedu rychleji to prostě nepoznám jestli to je výrazně lepší...
marnej> Zdravím, hrabu se taky v Buellu, ale nevím jaké mapy jsou použitelné pro SB9SX. Můžou se nahrát jenom mapy bez úpravy EEPROM? Můžeš mě s tím pomoci? Kabel a ECMspy mám funkční, reset proveden. Úpravu chci provést po výměně výfuku. Díky Mumlay
Poslal jsem ti PM. Jakej máš rok? Máš kabel? Tady je kabel s ovladačem
http://xoptiinside.c...ble__bluetooth_store
http://xoptiinside.c...ble__bluetooth_store
Tak tohle vlákno jsem dlouho nesledoval ... a proto chci jen napsat že to co jsem za pár let dal dokupy a naučil jsem se i s programem a kabelem , je sepsáno pro Buellridery na www.BuellGaraz.cz ať se v tom nemusíte plácat jako já
. Martin

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tak kterou Yamaha V MAX, Buell XB9S Lightning, MV Agusta Brutal... | pit94 | 8 | 11.1.2021 v 12:06 Johny_Servis |
Údržba řemene Buell XB9S Lightning | Rafan. | 29 | 15.8.2015 v 12:25 MorfijumHD |
oprava motoru Buell XB9S Lightning | alfin77 | 28 | 15.10.2013 v 11:00 alfin77 |
Rozdíl Buell xb9 a xb12 Buell XB12S Lightning, Buell XB9S Lightning | Racer21 | 19 | 25.8.2013 v 15:47 Chose1100 |
Brašny buell Lightning [1, 2] Buell XB9S Lightning | TONDA77 | 32 | 30.7.2013 v 19:38 krkavec639 |