Téma: jak správně zajet nové písty na buella
30.5.2010 v 19:28
zdar chlapy, dělal jsem výbrus a zajímalo by mě vaše názory a rady jak správně zajet nové písty ( CP pistons ). vím že podobných témat je tu mraky, ale ani jedno se netýká Buella. Dík za rady Aleš
1 reakcí na tento příspěvek jak správně zajet nové písty na buella
U každé motorky je to stejné
Všechno je stejné!
Netočit do červenýho, často řadit, nepodtáčet, na chvilku přidat před červené, pak brzdit motorem. Držet se tak do půlky otáček, co 100km přidat o trochu více..
Nebo taky jak někdo zajíždí - prvních 500km do 2/5 otáček, pak 4/5 otáček a někdy kolem 1200km naplno.
Jsem přídat číslo 1 a tak mi i radili lidé, co motorky několikrát zajížděli
Netočit do červenýho, často řadit, nepodtáčet, na chvilku přidat před červené, pak brzdit motorem. Držet se tak do půlky otáček, co 100km přidat o trochu více..
Nebo taky jak někdo zajíždí - prvních 500km do 2/5 otáček, pak 4/5 otáček a někdy kolem 1200km naplno.
Jsem přídat číslo 1 a tak mi i radili lidé, co motorky několikrát zajížděli
JAk pisou, prvinch 500 KM netocit/ jet jakoby ekonomy/ vic jak 1/3 nepodtacet nechat 10Km pekne ohrat a pak s citem vytocit ,nechat spadnout ....stridat zatizeni do 1000Km pak tomu pomalu zvysovaat davat od dvou tisic Km tocit..... pred koncem vyjizdy jet zase v klidu at motor zchladne.... ve 4000 Km motor krasne ozije...../ a nezapomen vymenit oil/
Naposledy editováno 30.05.2010 23:22:57
Naposledy editováno 30.05.2010 23:22:57
Řídil bych se tím, co píšou SnS, o motorech něco vědí
http://www.sscycle.c...ist.php?x_catagory=2
kritických je prvních 50-100 km (kroužky), doporučujou vyměnit olej právě po 50 milích, atd,
čti dál
Edit - neboj se to točit hned od začátku (ale ne do červenýho prvních 100 km), hodně brzdi motorem aby si kroužky pěkně sedly.
Ten link od Lukaase (tvrdé zajíždění) tak jsem zajížděl všechny nový V2 co mi prošly rukama
(4 HD a 2 Buelly) - i když ty motory byly z fabriky -jako všechny "nový" motory- už předzajetý.
Po výbrusu je to něco jinýho, je to syrovější. Hlavně tu 1.výměnu oleje brzo, 200 km max.
Naposledy editováno 31.05.2010 12:49:15

http://www.sscycle.c...ist.php?x_catagory=2
kritických je prvních 50-100 km (kroužky), doporučujou vyměnit olej právě po 50 milích, atd,
čti dál

Edit - neboj se to točit hned od začátku (ale ne do červenýho prvních 100 km), hodně brzdi motorem aby si kroužky pěkně sedly.
Ten link od Lukaase (tvrdé zajíždění) tak jsem zajížděl všechny nový V2 co mi prošly rukama
(4 HD a 2 Buelly) - i když ty motory byly z fabriky -jako všechny "nový" motory- už předzajetý.
Po výbrusu je to něco jinýho, je to syrovější. Hlavně tu 1.výměnu oleje brzo, 200 km max.
Naposledy editováno 31.05.2010 12:49:15
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tak kterou Yamaha V MAX, Buell XB9S Lightning, MV Agusta Brutal... | pit94 | 8 | 11.1.2021 v 12:06 Johny_Servis |
Údržba řemene Buell XB9S Lightning | Rafan. | 29 | 15.8.2015 v 12:25 MorfijumHD |
ECMspy Buell XB9S Lightning | marnej | 14 | 2.3.2014 v 18:42 EdasDC |
oprava motoru Buell XB9S Lightning | alfin77 | 28 | 15.10.2013 v 11:00 alfin77 |
Rozdíl Buell xb9 a xb12 Buell XB12S Lightning, Buell XB9S Lightning | Racer21 | 19 | 25.8.2013 v 15:47 Chose1100 |