paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Záměna regulátoru dobíjení za jiný typ
16.5.2010 v 22:01
Zdrávím, asi mi odešel regulátor dobíjení, což je u tohoto stroje běžná závada a už mě to začíná štvát. Napadlo mě zaměnit regulátor za jiný typ např. bych ho tam šoupl z jawy350 nebo ze šádevraku, pač je celkem levné a je jích všude dost nebo za jinačí levný. Jestli máte stím někdo vskušenoti tak budu jedině rád

Záměna regulátoru dobíjení za jiný typ

16.5.2010 v 22:11 | Nahoru | #1
tak z auta tam regulátor nedáš v žádným případě. Dobíjení u motky pracuje na úplně jiném principu.
Nový neorigo regulátor koupíš kolem 1500

Záměna regulátoru dobíjení za jiný typ

16.5.2010 v 22:15 | Nahoru | #2
Přesně tak!! Kup Vape za 1500 a neřeš to..

1 reakcí na tento příspěvek Záměna regulátoru dobíjení za jiný typ

16.5.2010 v 22:17 | Nahoru | #3
z ničeho jinýho to nebude fungovat.. zkus tady regulátor

(reakce na) Záměna regulátoru dobíjení za jiný typ

16.5.2010 v 22:56 | Nahoru | #4

sid49>z ničeho jinýho to nebude fungovat.. zkus tady regulátor



Ten je nic moc, peče jak prase, měl jsem strach ho tam nechat.. Zlaté VAPE.. To bylo max teplé.

1 reakcí na tento příspěvek Záměna regulátoru dobíjení za jiný typ

16.5.2010 v 23:02 | Nahoru | #5
tady jsem našel za 600 kč i s poštovným, odpovídá přesně označení? má někdo zkušenosti?? cgi.ebay.com/ebaymotors/Regulator-Rectifier-CB-CBR-VFR-RVF-VT-VTR-NSR-NV750C-RR-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem414f1e21c5QQitemZ280500249029QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories že bych si ho koupil do zásoby

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záměna regulátoru dobíjení za jiný typ

16.5.2010 v 23:12 | Nahoru | #6

honziskoo>tady jsem našel za 600 kč i s poštovným, odpovídá přesně označení? má někdo zkušenosti?? cgi.ebay.com/ebaymotors/Regulator-Rectifier-CB-CBR-VFR-RVF-VT-VTR-NSR-NV750C-RR-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem414f1e21c5QQitemZ280500249029QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories že bych si ho koupil do zásoby



To je ten samý co odkazuje sid49 o 2 příspěvky výše.. Koupil jsem ho tady v inzerci a je to vážně shit, peče nehorázným způsobem, je strašně malý a nejde nijak ničim uchladit. O dvě stovky dráž prodává stejný i s pasivním chladičem, ale neměl jsem odvahu to vzít s sebou ani jako náhradní, takže jsem koupil nové VAPE. Tenhle se mi vlastně někde válí ještě v garáži..

edit: jen doplním, že tělo je plastové ! takže nen íšánce z něho to tepl onějaké odvést rpyč.. Má ozančen íSH633-12 a v inzerci jich najdeš tuny.. Díky těmto šmejdům vznikají fámy o nespolehlivosti hujd..

Naposledy editováno 16.05.2010 23:14:38

(reakce na) Záměna regulátoru dobíjení za jiný typ

16.5.2010 v 23:16 | Nahoru | #8
Ignitech je pro většinu Hond poddimenzován a taky brzo odejde, i idkyž má festovní chladič, VAPE už je na první pohled jina liga,tělo z nějaké kovové slitiny, ten by mohl vydržet tolik co originál..

Naposledy editováno 16.05.2010 23:17:48

(reakce na) Záměna regulátoru dobíjení za jiný typ

16.5.2010 v 23:20 | Nahoru | #9

honziskoo>jak vypadá ten s tím pasivním chladičem? takhle cgi.ebay.com/ebaymotors/Regulator-Rectifier-CB-CBR-VFR-RVF-VT-VTR-NSR-NV750C-RR-/270579657639 nebo takhle cgi.ebay.com/ebaymotors/Honda-VTR-1000-Superhawk-Regulator-Rectifier-/310188992760 ?



Vykašlete se na chinskou oem produkci, je to fakt shit.. a navíc dražší než VAPE (to stojí do 1800,-)

http://www.vape.cz/e-shop/regulatory-napeti/A-R90/

Záměna regulátoru dobíjení za jiný typ

16.5.2010 v 23:20 | Nahoru | #10
koukám na to VAPE a já tam chodil na brigádu mám tam známýho, tak se ho zeptám, co by to stálo kolik jsi za něj dal Ty? :)

Záměna regulátoru dobíjení za jiný typ

16.5.2010 v 23:23 | Nahoru | #11
za VAPE jsem dal 1800Kč ale už před 3mi roky. A koupil jsem ho přímo v Hondě I tam mi ho doporučovali, že se jim osvědčil lépe než originální Honda

Záměna regulátoru dobíjení za jiný typ

16.5.2010 v 23:24 | Nahoru | #12
a vejde se mi po plasty?? ten VAPE?? nevím teda jak vypadá ten origo Honda co tam je teď, ale tohle působí mohutně

Záměna regulátoru dobíjení za jiný typ

16.5.2010 v 23:30 | Nahoru | #13
Vejde, originál reglery jsou taky macky

(tohle je pro ilustraci z NSR 125 s poidi altíkem )

Záměna regulátoru dobíjení za jiný typ

16.5.2010 v 23:31 | Nahoru | #14
a tady další originály

1 reakcí na tento příspěvek Záměna regulátoru dobíjení za jiný typ

16.5.2010 v 23:31 | Nahoru | #15
trochu rozdíl proti tomu z ebaye, co?

(reakce na) Záměna regulátoru dobíjení za jiný typ

16.5.2010 v 23:37 | Nahoru | #16
c.j.> to teda jo díky za info

2 reakcí na tento příspěvek Záměna regulátoru dobíjení za jiný typ

17.5.2010 v 00:39 | Nahoru | #17
já bych si ho asi udělal sám. Stavebnici koupíš na EZK rožnov pod radhoštěm. Potřebuješ vědět vstup - to bude střídavé napětí AC rozpětí min - max. výstup je jasný - dle aku - tj. 12 - 14V max. Dobíjecí proud si zvolíš jak potřebuješ - dle návodu použiješ odpor. Důležité je zvolit dostatečné chlazení tranzistoru, aby se ti neupekl. Vše bych zalil zalívací hmotou.

problém těchto reulátorů je hlavně v tom, že nejdou opravit, protože je ti zmetci zalívají.

A TEĎ ZVAŽ JESTI SE OPRAVDU NEVYPLATÍ KOUPIT VAPE

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záměna regulátoru dobíjení za jiný typ

17.5.2010 v 07:58 | Nahoru | #18
Diamonds_T.: Obávám se, že stavebnici třífázového zkratového regulátoru tam nekoupíš
A ti zmetci to zalívají proto, aby se to opravovat nemuselo, protože zálivka chrání součástky před nežádoucími vlivy vlhka a bordelu ze silnice a přispívá k lepšímu odvodu tepla.

(reakce na) Záměna regulátoru dobíjení za jiný typ

17.5.2010 v 09:55 | Nahoru | #19

1100Virago>Diamonds_T.: Obávám se, že stavebnici třífázového zkratového regulátoru tam nekoupíš
A ti zmetci to zalívají proto, aby se to opravovat nemuselo, protože zálivka chrání součástky před nežádoucími vlivy vlhka a bordelu ze silnice a přispívá k lepšímu odvodu tepla.



Pravdu díš, jen doplním, že ta zálivka je tam i kvůli vibracím. Jinak regler by dal spáchat i v domácích podmínkách, nic moc na tom není, ale za to s*aní s tím to nestojí..lepší koupit hotovej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záměna regulátoru dobíjení za jiný typ

17.5.2010 v 10:43 | Nahoru | #20
Johanes350> Regulátor ze škodovky (z libovolného auta) a ze starší Jawy 350 je regulátorem budícího proudu. Jde použít na všechny motorky co maj alternátor s BUZENÝM rotorem - takový alternátor má jen několik málo typů motorek. U motorek je nesrovnatelně rozšířenější alternátor s rotorem s PERMANENTNíMI magnety. Ten v podstatě nejde regulovat, proto se reguluje výstupní napětí SVODOVýM regulátorem. Ten funguje naprosto jinak než regulátor budícího proudu u auta. Svodové regulátory se dělají buďto jednofázové nebo třífázové podle typu alternátoru a musí zvládnout stopit maximální výkon altíku - jsou dělané na určitý výkon, narozdíl od regulátoru buzení, který je univerzální.
Pokud máš jednofázový altík, což je obvykle na malorážkách a kroskách a není silnější než 200W, můžeš použít regulátor Vape používaný na posledních Jawách 350 za asi 800Kč. Jinak Vape dělá i třífázové svodové regulátory pro nějaký výkon.

Diamonds_T.>já bych si ho asi udělal sám. Stavebnici koupíš na EZK rožnov pod radhoštěm. Potřebuješ vědět vstup - to bude střídavé napětí AC rozpětí min - max. výstup je jasný - dle aku - tj. 12 - 14V max. Dobíjecí proud si zvolíš jak potřebuješ - dle návodu použiješ odpor. Důležité je zvolit dostatečné chlazení tranzistoru, aby se ti neupekl. Vše bych zalil zalívací hmotou.

problém těchto reulátorů je hlavně v tom, že nejdou opravit, protože je ti zmetci zalívají.

A TEĎ ZVAŽ JESTI SE OPRAVDU NEVYPLATÍ KOUPIT VAPE



Lineární svodový regulátor ze stavebnice si můžeš udělat, pokud máš opravdu slabý altík, co sotva utáhne světla na motorce. Pokud bys jezdil celý den s vyplými světly, spolehlivě ti shoří, pokud nemáš brutální megachladič a výkonný tranzistor. Tyto lineární regulátory totiž mění veškerý svodový výkon na teplo. Proto se svodové regulátory pro nezanedbatelné výkony dělají tyristorové, s tyristory na střídavé straně a pulzním svodem. Díky tomu se energie nespotřebovává činně na teplo, ale posunuje na jalovou v indukčnostech altíku. Díky tomu to netopí nijak brutálně, tepelné ztráty jsou tak pětinové na přechodech tyristorů.
Dovedeš si představit v regulátoru stopit 400W z altíku? To je strašně moc tepla!

Záměna regulátoru dobíjení za jiný typ

17.5.2010 v 12:16 | Nahoru | #21
kup klido z jine podobne motorky.. 95% reglu je stejnejch.. vyres konektory a hotovo..

(reakce na) Záměna regulátoru dobíjení za jiný typ

17.5.2010 v 15:12 | Nahoru | #22
Deadman> jj, to máš recht - to by musel být chladič třeba místo kufru . Já osobně bych si to koupil hotové, protože na to mám, ale kdyby jsem neměl (když mně bylo 20), tak si to vyrobím a zaliju (prach, voda...). Nejdražší na tom je ten chladič za 100kč.

Záměna regulátoru dobíjení za jiný typ

21.5.2010 v 21:08 | Nahoru | #23
Na šestce mi odešel taky regulátor,dal jsem tam zn.Ducati s žebrováním a světe div se...fungoval na jedničku

Záměna regulátoru dobíjení za jiný typ

7.7.2011 v 15:53 | Nahoru | #24
ahoj prosím poraďte mi jakej typ regulátoru VAPE mam dát na cbr 900 rr sc33 r.v.1996? díky moc

Záměna regulátoru dobíjení za jiný typ

7.7.2011 v 16:47 | Nahoru | #25


proc se furt musim opakovat

Záměna regulátoru dobíjení za jiný typ

15.7.2011 v 22:45 | Nahoru | #26
Ahoj,vyměnil jsem špatný regulátor na ( CBR 900 1996 ) za VAPE ale zelený mínusovej kablík se moc zahřívá až taví bužírku,nevím co s tím a v servisu to mam už týden :(... prosím poraďte díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Synchronizace karburátorů [1, 2, 3] Honda CBR 900RR Fireblade M4rť4s 80 9.11.2024 v 21:36 tompok76
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov [1, 2] Honda CBR 900RR Fireblade Beranidlo 32 28.8.2024 v 06:37 FJRPEPA
Honda cbr 900 RR sc 28 servisní man... Honda CBR 900RR Fireblade Ostravak1111 2 31.7.2024 v 15:21 Michal21
Servis Honda-Brno Honda CBR 900RR Fireblade astet 17 17.7.2024 v 00:09 Mazimenn
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade jdu900fire_blejt 5 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt

TOPlist