Téma: CBR 600F vetrak na chladici
Ahoj, chci se zeptat majitelu teto motorky, mam pocit ze mi prestal jit vetrak na chladici. Mel jsem tam 108° a stale jsem nic neslysel, je tato teplota jeste v norme?
1 reakcí na tento příspěvek CBR 600F vetrak na chladici
108° neporadím, páč nevím jak je to s krizovou teplotou kdy má u různých motorek spínat chladič. Vodu chlazený motor na motorce budu mít až nyní - jó zlatej vzduch-olej.
Každopádně co vím, tak ty nemrznoucí chladící směsi co se do chladičů lijí mají bod varu 120° u Transalpa píšou 1:1 poměr mísení oné směsi s destilkou, což mi logicky dá 110° a tak si myslím, že když ti ventilátor spustí až při 108°, tak že to je pozdě. Podle mě by měl ventilátor spouštět ještě před bodem varu normální vody.
Každopádně co vím, tak ty nemrznoucí chladící směsi co se do chladičů lijí mají bod varu 120° u Transalpa píšou 1:1 poměr mísení oné směsi s destilkou, což mi logicky dá 110° a tak si myslím, že když ti ventilátor spustí až při 108°, tak že to je pozdě. Podle mě by měl ventilátor spouštět ještě před bodem varu normální vody.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600F vetrak na chladici
Ale ne, je to v pohodě, u CBR to takhle spouští, mně taky. *yes* Mělo by to pustit ventilátor kolem 110°C. A při 122 by se měla rozsvicet nějaká červená kontrolka.
1 reakcí na tento příspěvek CBR 600F vetrak na chladici
ondraCBR> Zkontroluj, jestli ti neodešla pojistka (druhá zleva - FAN 10A) nejlépe to vyzkoušíš tak, že odpojíš konektor, jeden drát plus, druhý mínus a šup s tím na kontakty baterky. větrák by se měl roztočit. Pokud se netočí, máš spálený motor. V tom případě mi pošli maila, protože mám funkční motor bez vrtule doma. Za čtyři kila je tvůj. Nicméně si myslím, že ti buď odešlo čidlo větráku, nebo máš spálenou pojistku. Tyhle věci se nekazí..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600F vetrak na chladici
RUTAN>diky za pomoc vyzkousim *yes*
ondraCBR>a ještě něco..třeba u GSXR 600 ´01 spíná větrák tuším až při nějakých 116°C!
takže neboj se toho, ohřej to klidně i na 115, celkem nic se stát nemůže, v nejhorším případě ti povolí bezpečnostní pojistka ve víčku a trošku kapaliny ti vyteče na podlahu. Nic v motoru tímhle nepoškodíš, počítá se s tím.
takže neboj se toho, ohřej to klidně i na 115, celkem nic se stát nemůže, v nejhorším případě ti povolí bezpečnostní pojistka ve víčku a trošku kapaliny ti vyteče na podlahu. Nic v motoru tímhle nepoškodíš, počítá se s tím.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.