paolo_novy Přidat reklamu

Téma: jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS
5.1.2010 v 19:25
Momentálně jezdím Yamahu FZ6 a chci přejít na něco cestovnějšího a víc endurovitýho. Na yamaze to už po 300km není žádný pohodlí a mimo asfalt jsem nervózní
Původně jsem měl v merku :
BMW F 650GS (dvouvál, 800ccm) r.v. 08, najeto kolem 10 000km, váha 200kg s palivem


ale zjistil jsem že 12ka není tak těžká jak sem si myslel, tak přemejšlim jestli nevzít starší velkou bramboru
BMW R 1200GS 1200ccm, r.v. kolem 2004, najeto kolem 50 000km, váha 230kg s palivem.


Obě vyjdou na nějakejch 180 tis+-.
Nevím jak je na tom 12ka s ovladatelností, vážim asi 62kg, měřim 177cm, abych s tim měl šanci zacházet nějak rozumně. A taky když má najeto kolem 50tis jestli už tam nejsou nějaký dražší servisní úkony.
A o tý menší F650GS kromě testu na netu, když vyjela skoro nic neni.
Díky za odpovědi
Anketa: Co byste brali?
F 650GS (800ccm) r.v. 2008
22%
11
R 1200GS r.v. 2004
78%
40
Předchozí
1 2
Následující

jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS

5.1.2010 v 19:36 | Nahoru | #1
1200 jsem měl a velká spokojenost, vážím stejně a měřím cca. 175cm, kvůli lepší manipulaci na místě jsem kupoval snížený sedlo. Servis. prohlídka na 20000km mě vyšla na cca. 8500Kč. Parádní moto na cestování pro 2

1 reakcí na tento příspěvek jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS

5.1.2010 v 19:40 | Nahoru | #2
Taky se rozhoduju podobně, ale nejsou peníze a další dluh se mi brát nechce, takže ještě nemusím řešit.

Za mě, jestli se neštítíš starších motorek, tak 1200 GS. Zde jsou důvody proč:

- víc prostoru pro spolujezdce (myslím)
- telelever, paralever
- kardan
- vzducháč
- cestovní pitchovinky typu vyhřívaný hefty, blastery, někdy dokážeš za tuhle cenu sehnat i s kuframa

a sám si viděl, co velký GSo dokáže v Sosnový

Houwgh

2 reakcí na tento příspěvek jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS

5.1.2010 v 19:46 | Nahoru | #3
podívej se tu BMW fórum

a podle mě je F650GS malá. Když už nechceš 1200, tak jdi do F800GS.

Jestli to má reálně "jen" 50 000km, tak je to skoro nové a servis dražší není

a ještě neber jen váhu s palivem - nabalíš to a jsi na 300kg hned a pak na místě to s tebou bude cvičit, když uvažuješ i o cestování. A v terénu, pokud nezvládneš váhu, tak sebou budeš mlátit a trápit se.

(reakce na) jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS

5.1.2010 v 19:51 | Nahoru | #4
Bozo> v Sosnový jsem viděl, myslim že to byla 1150, a ten jezdec ďábel. Přesvědčilo mě to že na silnice pohoda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS

5.1.2010 v 19:53 | Nahoru | #5
3X> ani s nabalenou moto ta manipulace není nejhorší

(reakce na) jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS

5.1.2010 v 19:55 | Nahoru | #6
3X> na bmw fórum teď koukám.
BMW F800GS bych bral z fleku, ale jsou dost drahý, o 20 víc než to co vybírám já, leda v Německu asi 2 vhodný. Ale kouknu

jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS

5.1.2010 v 19:58 | Nahoru | #7
Můj názor... pokud chceš spíš terén a na blbnutí, tak je fajn ta 650.. já osobně bych chtěla 650 Dakara, a to i na cestování, ale spíš vzhledem k tomu, že je to lehký a do terénu, pro mě, jako holku, lepší, menší. Pokud chceš víc cestovat (silnice nebo klasika lesní cesty) a dálky, tak bych brala tu dvanáctku. Jezdila jsem na tom jako spolujezdec, a parádně pohodlná a přitom zvládne fakt hodně (i ten terén) aj naložená. Každopádně dobrá volba

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS

5.1.2010 v 20:01 | Nahoru | #8

Cizmik>3X> ani s nabalenou moto ta manipulace není nejhorší



normálně není, ale když píše, že má 62kg, tak nevím nevím

je potřeba si to vyzkoušet, aby nebyl problém těch 300kg vytlačit přes nějaký hrbol, ale já bych bral tu 1200, o tom žádná. 650 je malinká

(reakce na) jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS

5.1.2010 v 20:06 | Nahoru | #9
3X> já mám tak 65kg a manipulace i s kufram šla dobře

(reakce na) jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS

5.1.2010 v 20:08 | Nahoru | #10
3X> ta nová 650 s dvouválem je taky malá?

1 reakcí na tento příspěvek jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS

5.1.2010 v 20:08 | Nahoru | #11
Jedině Xrv 750 ne ale na tohle ses neptal ja vím muj
650Gs male, slabe na dlouhe cesty i vedvou ,nelibí se mi zvuk ! :)
12cka gs silné velke až moc! na cestovaní jedno z nej nej !!!!! ale jak řikam velke těžké hodně těžke!! v terenu neohrabane
800 "nastupce Afriky" a neříkam to jen kvuli tomu tohle je zlatý střed 800kilo ma dost koní pěkné zdvihy do terenu ve dvou se na tom pojede tak samo jak na 12 dase stíém i do terenu prostě všechna ++++++ zápor promne vysoka pořizovací cenna

Naposledy editováno 05.01.2010 20:15:09

(reakce na) jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS

5.1.2010 v 20:10 | Nahoru | #12
Afar750> ta nová 650 GS je taky dvouvál, 53kw, stejnej motor jako F 800GS, jen jinak naladěnej


Naposledy editováno 05.01.2010 20:11:11

jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS

5.1.2010 v 20:17 | Nahoru | #13
pak je to jen na tobě ale ta 800 myslím si že více využitelne moto a ten krouťak bude asik taky jinde ne moc ale všechno navíc dobrý zdvihy a blíží se více enduru , ikdyž se od sebe zas až tak neliší

Naposledy editováno 05.01.2010 20:19:28

2 reakcí na tento příspěvek jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS

5.1.2010 v 20:23 | Nahoru | #14
chci se zeptat lyší se od sebe označením ty dva modely co jsou na fotkách nebo jde jen o barvu a výbavu ? z toho jejich značení sem docela slušně poblblej f650gs 800ccm je dvouval a má i tu žlutou barvu a spice a f800gs je na litejch a je na obrázku v modrej nebo je to jinak?

(reakce na) jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS

5.1.2010 v 20:27 | Nahoru | #15
popik>
nová F650GS od r. 2008: motor 800cm, ale výkon jen 53kW, litá kola, méně ochraných plastů, nemá obrácený vidle, jeden kotouč vepředu a nedělá se v tý hezký žlutý

Naposledy editováno 05.01.2010 20:28:08

jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS

5.1.2010 v 20:28 | Nahoru | #16
na hoře je F 800GS a dole F 650GS

(reakce na) jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS

5.1.2010 v 20:28 | Nahoru | #17
popik> trošku jinak:D:D prví je 800 druhe šede na litých kolech 650

jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS

5.1.2010 v 20:34 | Nahoru | #18
oki tak tet už je to oki díky chlapy porád nad ní slintám ale je to dáleká budoucnost pokud bude mít kladné ohlasy

1 reakcí na tento příspěvek jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS

5.1.2010 v 20:44 | Nahoru | #19
A další možnost je ještě nová Honda Transalp XL700V. Ale asi to nebude takový poježdění, nevim


Naposledy editováno 05.01.2010 20:44:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS

5.1.2010 v 22:01 | Nahoru | #20
vonZahn> pokud uvažuješ v dané kategorii tak na Alpíka zapomeň, je to sice příjemný stroj a spolehlivý dříč, ale koníků má poskrovnu a ve dvou tedy nic moc

jestli 1200 nebo 650gs záleží na tom co víc preferuješ, jestli delší cestování (1200) nebo i blbnutí kolem komína tam mi přijde ta 650 hravější a príjemnější

1 reakcí na tento příspěvek jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS

5.1.2010 v 22:05 | Nahoru | #21
650 nemá smysl to je motorka pro holku když už tak 800-mluvím o dvouválcích.650jednoválec je něco uplně jinýho.Pročti bmwgs.cz už tam tohle dilema pár lidí řešilo a třeba bluesberry koupil osmikilo a po mín jak roce přešel na dvanáctku.

Jo a oproti starším 1100 a 1150 je dvanáctka lehká jak pírko.

Naposledy editováno 05.01.2010 22:05:37

(reakce na) jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS

5.1.2010 v 22:10 | Nahoru | #22
TOLI.> zejtra se jdu podívat na všechny 3, tak porovnám aspoň opticky. Projel bych si to ale bojim se že bych musel koupit hned tu první, páč bych jí v tomhle počasí položil

jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS

5.1.2010 v 22:33 | Nahoru | #23
no, jestli muzu rict na to svuj nazor, tak 800GS se od 650GS 2V velmi lisi. Uplne jiny podvozek, uplne jinak to brzdi a zasadne jinak to jede. Vsechno hodne ve prospech 800GS. 650GS 2V je takovy bazmecht, proste se tam na spouste mist strasne setrilo. Jak rekl jeden muj znamy: nojo, ty novy BMW, to je takovej idealne pripravenej polotovar pro Touratech

Edit: a co se tyce pohodli, pokud te z predchozi motorky bolel po 300km zadek, tak na tech novych 800GS i 650GS te bude bolet dvojnasob. Sedla jsou uzky a tvrdy. Osobni zkusenost. To 1200GS ma oproti tomu gauc

S 650GS 2V do terenu jen okrajove. Tlumice jsou v serii mekky, ma dost nizkou svetlou vysku.

Pokud se tedy rozhodovat, rozhoduj mezi 800GS a 1200GS

Pokud 650GS 2V a 1200GS, tak urcite jdi do 1200 a na ten polotovar rychle zapomen

Naposledy editováno 05.01.2010 22:35:01

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS

5.1.2010 v 22:38 | Nahoru | #24
Honza-TA>
no, xlv 700 je trochu jinde než 650, pár koní navíc, lepší krouťák a navíc stříkačka

jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS

5.1.2010 v 22:40 | Nahoru | #25
...a jeste bych dodal, ze ta jedna 800GS co jsem mel doma mela vymeneny motor. Na 8000 sel do kytek. Nikdo nevi proc, mozna to byl vadny kus - vzdyt se vyrabi v cine . Ale hlasit se to musi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS

5.1.2010 v 22:41 | Nahoru | #26
w.o.l.f.> to sice jo, ale proti 650/800 a 1200 je to pořád někde jinde

(reakce na) jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS

5.1.2010 v 22:43 | Nahoru | #27

w.o.l.f.>Honza-TA>
no, xlv 700 je trochu jinde než 650, pár koní navíc, lepší krouťák a navíc stříkačka



650GS 2V ma 71 koni, ten TA700 ma 60 koni. A je taky tezsi. I stary GS od roku 2000 uz byla strikacka. Kroutak ma TA 60NM, kdezto 650GS (2009) ma 75NM

Naposledy editováno 05.01.2010 22:50:37

jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS

6.1.2010 v 00:06 | Nahoru | #28
Zdravim.2 sezony na Alpu xlv 700 a velmi dobra zkusenost.Rad bych jednou ale presedlal na 1200 GS.Uvidime.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS

6.1.2010 v 00:54 | Nahoru | #29
Honza-TA>, Seikos>
pokud pozorně čtete tak já tady hovořím o srovnání Alp 650 a 700 ne o Alp x Gs (to je mi fuk)

Honza-TA> nevím podle čeho Ty hodnotíš vonZahnův odkaz ale osobně jsem měl 700 půjčenou na delší dobu a je to o dost jiná motorka než 650 doporučuju projet a pak hodnotit.

Ace 15> dávám Ti za pravdu alp700 je dobrý strojek

jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS

6.1.2010 v 01:05 | Nahoru | #30
vonZahn> covece ten naprosto tragicky pojmenovanej kockopes (f 650 gs) bych do vyberu vunec nedaval. jak psali kluci, porovnavej spis f 800 gs se dvanactkou.

ono je to rozhodovani tezky. kazdy ma svoje plusy i minusy. ta 800 je vic "konvencni" motorka, ktera se hodi do vetsiho marastu. je lehci, bude i o neco min zrat. na druhou stranu ta dvanactka ma jeste silnejsi motor, skvely podvozek hlavne na silnice, o malinko vyssi spotrebu (porad spickovou!) a hlavne kardan. pokud te nelaka nejaky vetsi blatomilstvi, tak bych si urcite vybral dvanactku. v opacnem pripade zase naopak. manipulace se vubec neboj, ja jezdim 11ku a mam 170 cm a tedka stresovych 63 kg. a kufry do kterych se v pohode schova odrostlejsi dite.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rumunsko BMW R 1200 GS Tom73x 1 28.5.2024 v 20:09 DolphinXXL
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... hatrson 5 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS fajgara 7 25.4.2024 v 19:21 ja1
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Chladič na BMW co nestojí 15 000kč BMW F 650 GS RAMIR 28 10.4.2024 v 11:09 ja1


TOPlist