1 reakcí na tento příspěvek motoalarm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motoalarm
poky1>chápe všechno, já nic
Taky nejsi elektrikář, jako já
2 reakcí na tento příspěvek motoalarm
1 reakcí na tento příspěvek motoalarm
Co na tom nechápeš?
Imobilizační okruh? Představ si že je vevnitř obyčejný vypínač, který výstup 06 a 07 po odemknutí a otočení klíčku skratuje.
Na hnědou se dá napojit neomezený počet dalších čidel, třeba mikrovlnka, nebo otřes..
Oranžová se dá třeba na napájení těch dalších čidel, aby brali elektriku až po aktivaci alarmu..
Jinak doporučuji vypínač napájení toho alarmu!!
Za 3 týdny když nenastartuješ a nedobiješ, můžeš kupovat novou baterku.
Vypínač nevadí ani když to vypne zloděj - pokud to nedeaktivuješ vysílačkou, začne při vypnutí napájení vřískat ze záložního zdroje - ANO alarm ho má ač o tom není zmínka nikde
1 reakcí na tento příspěvek motoalarm
Když bys to nevyřešil tak napiš
1 reakcí na tento příspěvek motoalarm
jurawood - když se alarm se záložním zdrojem odpojí a záložní zdroj se vybije, tak se tím taky časem zničí, nebo tyhle záložní zdroje fungujou jinak a úplný vybití jim nevadí? jinak já měl vyvedenej konektor a v garáži sem to dával na autobaterii - gsm pager od jablotronu v místě se špatným signálem, eventuelně často bez signálu, byl mor - po tejdnu člověk nenastartoval..
Naposledy editováno 22.12.2009 18:20:11
2 reakcí na tento příspěvek motoalarm
1 reakcí na tento příspěvek motoalarm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motoalarm
yamaha-mz>Němec> a jeste by me zajimalo co je CDI
tak jsem zagůglil a hle - Capacitive Discharge Ignition - co přesně dělá a co všechno umí nevím, pro mě je to ta krabička pod sedlem, která se stará o zapalování, by motorka jela.
no a když nejde do CDI šťáva, tak motorka nejede - čili u Transalpa jsem vřadil imobilizér právě na přívodní kabel k CDI a bez deaktivace alarmu motorka nejela - startovala, ale nechytila.
Ty nemáš v alarmu napsaný kam všude se může imobilizér vřadit? u GT bylo psáno - přerušte vodič relé palivového čerpadla nebo cívky - max. proudové zatížení 7A. no a po poradě jsem to vrazil na ten přívodní drát k cdi..
2 reakcí na tento příspěvek motoalarm
Naposledy editováno 24.12.2009 16:05:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motoalarm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motoalarm
yamaha-mz>Dušan1> cus tak mi porad ja nevim na co mam zapojit ty kabely na ten imobilizer diky
Čau stačí přerušit drát co vede na relátko palivového čerpadla nebo drát na indukční cívku.
Přidám odkaz na GT 970 třeba ti trochu pomůže ,ale klidně se ptej
www.jablotron.cz/upload/download/gt-970.pdf
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motoalarm
Němec>Dušan1> on spíš bude potřebovat vědět kterej drát na svý motorce střihnout, taky sem měl takový dilema :)
Psal jsem mu ať zkusí najít jestli nemá nějakou přípravu pro alarm na motorce ,většinou už se to dělá ,a on má celkem mladou motorku tak by to tam mohlo být snad.Taky jsem měl dilema kde budu stříhat a pak jsem tam našel konektor u baterky do kterýho bylo všechno svedený pro zapojení alarmu ,chce to jen hledat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motoalarm
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motoalarm
yamaha-mz>Dušan1> cus tak zapojeni probehlo uspesne ale mam jeste jeden dotaz z alarmu mi vede jeden drat na blinkry a jak to skousim zapijit tak mi blika jedna nebo druha a nebo nic tak nevim jak to mam zapojit. Tak tet mi zatim blika jedna strana a nevim jestli ten alarm to ma tak delany.
měli by ti bliknout všechny 4 blinkry .Tak ten drát co napájí blinkry rozdvoj a zapoj na levou a pravou stranu a máš vyhraný . Vidíš ,že to nic nebylo a nemusíš být ani elektrikář.
Naposledy editováno 27.12.2009 05:18:50