1-valce: vykon hned

2-valce: nizkootackove (HD) jedou pekne od spodu, ale zas vrch na hovno a celkove to hovno jede.. vysokootackove (LC8) zas maji hovno spodek, coz mne strasne sralo.. potom to jede, ale zazrak to neni teda vubec

3-valce: nuda, nuda

4-valce: KDE JE SPODEK?! to uz muzou rovnou dat volnobeh na 7000 otacek.. uz nejvetsi omyl jsou pro mne ctyrvalcove 600ccm - no to je hruza.. ale i R1 prece ma hovno spodek.. kdyby to neslo tocit nad 7000otacek, tak je to strasne hodne..
Jaky motor ma silny spodek, ale i slusny vrsek?
Napada mne potom pouze napr Speed Triple. Nebo jak jsou na tom motorky typu Bandit 1200, Busa atd.?
1 reakcí na tento příspěvek ..prubeh "vykonu"
1 reakcí na tento příspěvek ..prubeh "vykonu"

3-valce: nuda, nuda jel jsem pouze na street triplu R
tak priste radsi napis triumph street triple 675 nebo na cem jsi to jel,ne 3-valce

vysokootackove (LC8) zas maji hovno spodek, coz mne strasne sralo.. potom to jede, ale zazrak to neni teda vubec
posadit te na RSV kokotku a dat zarazku na plnej a rovnou proti zdi

tady zas nekdo holt sezral salamounovo hovno

1 reakcí na tento příspěvek ..prubeh "vykonu"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"
pylot>yeuop> ty ses nemoznej kluk. Mozna bys mel s motorkama skoncit protoze sou to stejne vsechno jenom liny mrdky. Jediny co ti zbejva tak zkusit nejakyho prekopanyho Vmaxe a nebo MV Agustu Brutale 1078RR nebo tak nejak se jmenovala. Ta ma prej jenom jednu klapku v sani takze te nebrzdi zadnej elektronickej srac jako to delaj na japoncich. Jinak nehapu k cemu potrebujes motorku ktera bude mit takovou silu ze se na ni poradne neudrzis. Ja jezdim na motorce se 70 konema a i kdyz bych obcas pri predjizdeni ocenil par hribat navrch tak stejne ale porad pri vetsine cesty ten vykon nepouziju.
Nebo TLS a TLR, ty maj taky jen po jedný klapce v hrdlech sání, proto jsou to vyhlášený potvůrky


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"
dewwil>Nebo TLS a TLR, ty maj taky jen po jedný klapce v hrdlech sání, proto jsou to vyhlášený potvůrky Jak se plynem otáčí, tak se z motoru ozývá
Je fakt, motorky co maj dvě klapky v sání, jednu ovládanou plynem a druhou elektronicky, jsou User Friendly...Jde to nějak odpojit???
jo nekteri ladici ty sekundarni klapky odmontovavaji..treba na kawe zzr1400 uz ta druha klapka dela slusnou restrikci v sani a jeji odstraneni znamena dalsi porci koni navrch.. ale detaily sem nezkoumal...
2 reakcí na tento příspěvek ..prubeh "vykonu"
kdybys jel nekdy kolem tak se stav pujcim ti "naprevodovane" TL a muzes pak pridat dalsi test:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"
assassin>jo nekteri ladici ty sekundarni klapky odmontovavaji..treba na kawe zzr1400 uz ta druha klapka dela slusnou restrikci v sani a jeji odstraneni znamena dalsi porci koni navrch.. ale detaily sem nezkoumal...
jj, to jsem si myslel, že to nějak půjde ochcat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"
dewwil>jj, to jsem si myslel, že to nějak půjde ochcat
ono to ma i sve nevyhody - pilot musi "cejtit" motor , otvirat plyn tak jak se rozbiha..tzn nemuzes otevrit full gas v malejch otackach... kamos s VTR byl zvyklej takhle jezdit, preradit a hned plyn do dorazu (asi je jasny jak jel kdyz mel u VTR porad plnej, ja sem nestihal ani omylem:) ) a kdyz si pujcil moje TL tak bylo videt na vyssi kvalty, kdyz uz motor nema vykon se tak roztocit, jak po prerazeni a full gas to sem tam vystrelilo a jelo mizerne...
obdoba zavodnich - primejch - karburatoru...
Naposledy editováno 02.12.2009 09:14:01
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"
dewwil>Nebo TLS a TLR, ty maj taky jen po jedný klapce v hrdlech sání, proto jsou to vyhlášený potvůrky Jak se plynem otáčí, tak se z motoru ozývá
Je fakt, motorky co maj dvě klapky v sání, jednu ovládanou plynem a druhou elektronicky, jsou User Friendly...Jde to nějak odpojit???
Cožpak TLS a TLR ale Raptor s 15/40 sekundárem


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"


dewwil>assassin> jj, musí se jezdit citově, taky se mi párkrát podařilo zakuckat mý tele než jsem tomu uzpůsobil styl kroucení heftem Kámoš měl YZF750SP s přímákama a to byla pecka, každej kdo na to vlezl a nebyl zvyklej, tak to ulil a on na tom jezdil jak "Doohan", prostě už věděl jak na ni....
presne tak

(to byly jeste doby kdy na motorce nejezdilo kazdy jelito co umi jen otocit na dalnici heft na doraz:) )
Naposledy editováno 02.12.2009 09:50:59
assassin>yeoup: hele s tim "jede od spodu" mam dojem ze jses z toho sveho XT zblblej... jasne pocit z jednovalce takovej je, protoze ma 5 kvaltu na maximalku 140kmh .. tzn na jednicku jede nevim 50? vzhledem k tomu ze kroutak na motoru bude podobnej jako u 600gsxr (stejne objemy) ktere ale na jednicku pojede pres kilo.. je jasny ze diy prevodum se bude kroutak na kole znacne lisit pri tech treba 30-40kmh ... takze proste neuvazujes to ze se ta motorka jinak pouziva a tudiz je i prevod tak konstruovanej... zkus si nakou sportovni moto, klidne i tu sestku naprevodovat jako tu XT600 ..tzn ze sestka v maximu bude odpovidat cca 140-160kmh a uvidis na prvni kvalty ze to pojede odspodu lip jak XT....
kdybys jel nekdy kolem tak se stav pujcim ti "naprevodovane" TL a muzes pak pridat dalsi test:)
Muzu se taky zastavit az budu mit uplne nahodou cestu kolem? Ja se chci taky svizt.

1 reakcí na tento příspěvek ..prubeh "vykonu"
mari: myslim ze ne, jsou to celkem povery co se kolem TL rika, busa jede znatelne lip za vsech okolnosti..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"
assassin>
mari: myslim ze ne, jsou to celkem povery co se kolem TL rika, busa jede znatelne lip za vsech okolnosti..
no je fakt, že v-twinovo Tele, jsem kdysi projížděl a zdálo se mi to nějaký mrtvý...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"
mari>no je fakt, že v-twinovo Tele, jsem kdysi projížděl a zdálo se mi to nějaký mrtvý...
jj k lepsimu "pocitu" pomuze to zprevodovani a mozna by mohla byt trochu znat nizsi vaha u Ska .. ale i tak je busa prilis silnej konkurent pro vsechno..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Po přidání plynu zůstanou vysoké ot... Chunlan 125 Tiger, Chunlan CL125 | Kárys | 13 | 6.4.2025 v 09:21 Kárys |
Moto pro začátečnici do 300ccm Chunlan 125 Tiger | stspravce | 27 | 24.3.2025 v 19:57 Gahan37 |
Nekonečné vlákno-hádka motorkářů o ... [1 ... 17, 18] Chunlan 125 Tiger | dr.rath | 526 | 6.6.2018 v 10:01 likvos |
Sháním víčko nádrže a levý přepínač... Chunlan 125 Tiger | Miyuki_ | 3 | 22.5.2017 v 22:04 Miyuki_ |
návod k obsluze Chunlan Chunlan 125 Tiger | maskarajda | 3 | 2.4.2017 v 10:57 biker.all |