Pro tuto chvili cena neni rozhodujici, jde spis o to aby to bylo vhodne a spolehlive..
Napada me takova TT-R125, ale nevim jestli moto na 18/21 kolech neni uz moc velka...
Pracko, mas pripravene podium a zaple mikrofony !
1 reakcí na tento příspěvek Jake enduro/krosku pro 10letyho ?
2 reakcí na tento příspěvek Jake enduro/krosku pro 10letyho ?
čita>pokud vím tak se začíná na babetách,pak píncek a potom ještě simál ,potom přijde první stopětasedma
jak kdy.. já měl ve 14ti pincka, v 15ti stopětasedmu čezetu, v 16ti cr 125 a teď když je mi 17, tk jezdím RMZ 450 .. jinak proč ne motokros? Předpokládám, že papíry si ještě nebude dělat .. co třeba nějakej Japonec 80ka či 125ka? nebo ještě pit, ale podle mě si s ním dlouho nevystačíDrakeCZ, eMko> pitbike ci jinej scheissdreck od soudruhu z CLR ne. Ten kluk chce normalni motorku.
HeXedito> no nevim, 125 kroska - dyt se na tom zabije
...no uvidime, schvalne, posadim ho na sve prituli TTR230 a treba mu neco takoveho bude vyhovovat...
2 reakcí na tento příspěvek Jake enduro/krosku pro 10letyho ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jake enduro/krosku pro 10letyho ?
prackarr>Pitbike je nejhorší,na čem může dotyčný jezdit. Absolutně to netlumí a vlastnosti to má takový,že to kluka spíše odradí. Bud koupit děcku pořádnou motorku,nebo kopačky a at hraje fotbal,ale mrdky z číny,na kterých se více maká,jak jezdí rozhodně ne.At se na mě zlobí kdo chce.
z části máš pravdu, ale ať máš Japonce, Rakušana nebo třeba Čínu, všechno chce servis a to často.. .. nakonec může být pit nejlepší volba.. stejně půjde do dvou sezon z domu, ptž to už bude na kluka slabý.. pak bych přešel na 125ku, která mu pár roků vydrží..2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jake enduro/krosku pro 10letyho ?
HeXedito>z části máš pravdu, ale ať máš Japonce, Rakušana nebo třeba Čínu, všechno chce servis a to často.. .. nakonec může být pit nejlepší volba.. stejně půjde do dvou sezon z domu, ptž to už bude na kluka slabý.. pak bych přešel na 125ku, která mu pár roků vydrží..
Kamoš si koupil od jistýho opraváře praček CRF 230,motorka ježděná v terénu,servisovaná.Celej rok jezdí,mění jen olej,kontroluje a dělá běžnou udržbu (dotahování řetězu,mazání takový).Jediná závada - gufero u pastorku,takže investice 10,-
Jeho synovcovi koupili rodiče pitbike 125,2x vyjel centrál v hajzlu,sehnali novej - už i novej stál za hovno.Zase 2x vyjel utrhal lanka,takže 2měs. čekal na lanka,který podle výrobce dorazí do dvou dnů.Po těch dvou měsícách vyjel a hnedle mu upadl vejfuk.Jsou to sice hovno závady,ale fakt to toho kluka odradí od ježdění.
Takže TTR125/230 nebo CRF230 jak píšou vejš
Dědóch>Kamoš si koupil od jistýho opraváře praček CRF 230,motorka ježděná v terénu,servisovaná.Celej rok jezdí,mění jen olej,kontroluje a dělá běžnou udržbu (dotahování řetězu,mazání takový).Jediná závada - gufero u pastorku,takže investice 10,-
Jeho synovcovi koupili rodiče pitbike 125,2x vyjel centrál v hajzlu,sehnali novej - už i novej stál za hovno.Zase 2x vyjel utrhal lanka,takže 2měs. čekal na lanka,který podle výrobce dorazí do dvou dnů.Po těch dvou měsícách vyjel a hnedle mu upadl vejfuk.Jsou to sice hovno závady,ale fakt to toho kluka odradí od ježdění.
Takže TTR125/230 nebo CRF230 jak píšou vejš
DĚD VŠEVĚD má pravdu
1 reakcí na tento příspěvek Jake enduro/krosku pro 10letyho ?
To zlaty cinsky pitbajky, ty drzej jaxvin.
PS Znona zopakuji - cinsky mrdky ani nejsou predmetem uvazovani. Bud TTR/CRF230, nebo treba nejaka user friendly kros 80/125ka od normalniho vyrobce..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jake enduro/krosku pro 10letyho ?
Koukám,ten opravář praček to je ale překupník
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jake enduro/krosku pro 10letyho ?
PS tywoe, mas pravdu. ja bych mu hned prisil neopravnene podnikani a kraceni dane, hajzlovi !
prackarr>Pitbike je nejhorší,na čem může dotyčný jezdit. Absolutně to netlumí a vlastnosti to má takový,že to kluka spíše odradí. Bud koupit děcku pořádnou motorku,nebo kopačky a at hraje fotbal,ale mrdky z číny,na kterých se více maká,jak jezdí rozhodně ne.At se na mě zlobí kdo chce.
... souhlasNaposledy editováno 17.11.2009 10:37:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jake enduro/krosku pro 10letyho ?
AndrejKv>Dědóch> asi to tak spachame..
PS tywoe, mas pravdu. ja bych mu hned prisil neopravnene podnikani a kraceni dane, hajzlovi !
To mám za to,vy kurvy dvě,že Vám dobře radím...
Jorael - blbost,85ka krom držení pod krkem na upravené trati k ničemu jinýmu není...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jake enduro/krosku pro 10letyho ?
Dědóch>Kamoš si koupil od jistýho opraváře praček CRF 230,motorka ježděná v terénu,servisovaná.Celej rok jezdí,mění jen olej,kontroluje a dělá běžnou udržbu (dotahování řetězu,mazání takový).Jediná závada - gufero u pastorku,takže investice 10,-
Jeho synovcovi koupili rodiče pitbike 125,2x vyjel centrál v hajzlu,sehnali novej - už i novej stál za hovno.Zase 2x vyjel utrhal lanka,takže 2měs. čekal na lanka,který podle výrobce dorazí do dvou dnů.Po těch dvou měsícách vyjel a hnedle mu upadl vejfuk.Jsou to sice hovno závady,ale fakt to toho kluka odradí od ježdění.
Takže TTR125/230 nebo CRF230 jak píšou vejš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jake enduro/krosku pro 10letyho ?
HeXedito>co takhle, kdyby tu někdo spočítal, kolik stojí servis Japonce na sezonu? , tuhle díra do chladiče, jindy urvaná pačka, hnutá podsedlovka, zničený plasty, výměna oleje po pár mth, repase tlumičů, vata ve výfucku.. všechny tyhle záležitosti sou mnohem dražší než pro pita.. někdy mám pocit, že mě Suzana sežere zaživa PS: já sem taky pro 80/125, ale chci se hádat
Neporovnával bych tady v tomdle vlákně motorky jako jsou čínskej pitbike a ttr vůči RMZ450
HeXedito>co takhle, kdyby tu někdo spočítal, kolik stojí servis Japonce na sezonu? , tuhle díra do chladiče, jindy urvaná pačka, hnutá podsedlovka, zničený plasty, výměna oleje po pár mth, repase tlumičů, vata ve výfucku.. všechny tyhle záležitosti sou mnohem dražší než pro pita.. někdy mám pocit, že mě Suzana sežere zaživa PS: já sem taky pro 80/125, ale chci se hádat
Hádat se nemusíme. My máme doma jak čtvrtkový 4T enduro,tak tu 85ku. Tak asi vím,jak co jede a co je do lesa vhodné a co ne,nemyslíš?
A vše,co jsi psal platí možná pro RMZ,ale jistě ne pro TTR.
Jednak TTR nemá chladič,je to luft,plasty vbydrží moc,nikdy jsem je neměnil,(U125tek)páčka stojí slabý dvě kila,pokud dáš bastry,tak nemá šanci ulítnout,oleje litr na 1000km za 180kč,to je ta sezónu kolik? Dva tři litry? Pětikilo,dobrá, tlumiče repase jednou za rok dva,u nás za cca 600kč,podsedlovku jsem řešil jednou a spravil to pajsr,a co ještě jsi psal? Vata? Ha,na 4T 125ce tak jednou za 2-3 roky,možná víc a sáček stojí 160kč!!!
Rozhodně provoz TTR125ky je levnější,jak majzl a elektrody nutné pro opravy číny,co pojede akorát ve čtvrtek a v dubnu.
Navíc Andrej jasně napsal,že ty plečky chinske nechce...
2 reakcí na tento příspěvek Jake enduro/krosku pro 10letyho ?
Jinak vychazim z jednoduche matematiky. Ten 10ti lety kluk vazi tak cca 40 kg, pokud je to kus chlapa, spis ale 35kg. Motorka o objemu 230ccm bude vazit cca 100-105Kg. Takze je to hmotnostni pomer asi jako kdyby nekdo chtel jezdit tezky teren na BMW GS 1200. Jde to, ale strasne se na tom nadre, nedejboze kdyz mu to spadne. Proste kdyz nekdo vazi 80kg, tak motorku 100-110 kg v lese v pohode zvladne. Ale cim je to tezsi, tim je to horsi.Takze taktez kluk co vazi 40kg zvladne 85ku, ktera vazi 55kg.