globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?
 
5.2.2007 v 01:03
Zdravím, zajímalo by mě jaké jsou rozdíly mezi různými modely DR-Ztek.
Zatím vím že
S = obyčejné enduro, krátká jednička, 40 koní.
E = ostrá verze endura, 48 koní, hlučnej výfuk
SM = dlouhá jednička, upsidy, delší kyvka z RM-Z.

Chtěl bych vědět jak se u těchle verzí liší servisní intervaly, jaké mají chování a vůbec všechno co by mě jako potenciálního majitele mělo zajímat. Kolik koní má to SMko? Je Ečko homologované na silnici a nemá nějak zkrácené intervaly? Mohl by někdo srovnat XR600 a DR-Z?
Chtěl bych tu motorku přes léto tak 60% na silnici a v zimě čistě offroad na kopačkách



předem díky moc :)
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

5.2.2007 v 13:22 | Nahoru | #1
SM má taky jako to S 40 koní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

5.2.2007 v 16:00 | Nahoru | #2
LOLEK>40 koní na enduro bohatě stačí.. ale mám strach že na silnici to bude nuda :/ To má teď moje XR a předjíždění nefachčenko :/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

5.2.2007 v 16:06 | Nahoru | #3
Vespa>A co XR650R? Hmotnost XR400 a 60koní.. Na netu jsem viděl s dvojíma kolama,drapáky a motárd za ...tuším 125tisíc... Ta DRZ nebude mít o moc víc koní,než XR600.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

5.2.2007 v 16:20 | Nahoru | #4
Autor>to byl můj favorit předtím, ještě jsem ji úplně nevyřadil, ale přijde mě moc náročná - olej po 1000 km. Ne že bych to neuživil, ale každej druhej víkend se v tom hrabat.. :/
Ale mám od jednoho hodnýho pána slíbený svezení, tak mě třeba přesvědčí
To samý je WR 450, taky fajn parametry ale častá údržba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

5.2.2007 v 16:40 | Nahoru | #5
Vespa>nevím,ale xr650 nebude mít olej po 1000km,nebo ano?řekl bych 3tis.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

5.2.2007 v 17:32 | Nahoru | #6
Autor>prej 1000, ale ještě se zeptám Giorgia

Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

6.2.2007 v 19:01 | Nahoru | #7
:)

Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

6.2.2007 v 23:35 | Nahoru | #8
No 40 koní na silnici asi po nějaký době fakt omrzí ale zas seš na malejch kolech tak ta pružnost bude taky jiná. Navíc je jinak zpřevodovaná.

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

7.2.2007 v 00:05 | Nahoru | #9
zalezi na jaky silnici, nejakej tah 1 tridy to je vopruz ale poradny vlasenky serpentinky - to mne na xt bavilo a melo 39PS

(reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

7.2.2007 v 00:14 | Nahoru | #10
Luigi>XT má slušnej krouták odspodu...taky znát :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

7.2.2007 v 09:45 | Nahoru | #11
Luigi>jasan, ale těch 40 koní mám už teď, prostě hledám motorku se kterou bych si pomohl po co nejvíce stránkách :)

Teď jsem začal zvažovat že si ponechám XR a trochu ho vymazlím (jen decentní úpravy jako převrtání na 700, největší Dynojet, komplet Ohlinsy a tak ;) ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

7.2.2007 v 11:33 | Nahoru | #12
Vespa>

Teď jsem začal zvažovat že si ponechám XR a trochu ho vymazlím (jen decentní úpravy jako převrtání na 700, největší Dynojet, komplet Ohlinsy a tak


tak tomu říkáš decentní úpravy?? :lol: to si ji ale budeš muset nechat až do důchodu, to ti pak už nikdo nezaplatí. Jinak DR-Z je gut motorka, výkon zhruba stejný jako starší šestkový endura. Jenom tam prostě není tak velký krouťák. Jestli chceš nějaký další info a hlavně srovnání, zkus kontaktovat Patriota z DB. On měl dlouho S a jeho brácha zase E.

(reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

7.2.2007 v 11:46 | Nahoru | #13
lop>to sem si dělal prcku ;) Nejspíš si max. nechám pořádně spravit motor a koupím třeba přední masku a blatník..

Ok, Patriotovi napíšu *yes*

(reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

7.2.2007 v 13:48 | Nahoru | #14
Vespa>bez diskusí......

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

9.2.2007 v 09:31 | Nahoru | #15
Vespa>
Je to dilema...., já to řešil nedávno.Měl jsem DR-Z400S s ostrým výfukem a kitem
karburátoru, protože sériovka - moc nejela,hlavně "vespod".
Nicméně do terénu to stačilo, horší na cestě.
A tyhle dvě věci dost pomohly. Ale na motárda jedině DR-Z400E.Jede o dost víc.
Na druhou starnu SM-ko má tu lepší zadní kyvku, ale zase údajně delší rychlosti,
což je do terénu na pytel.
Jinak s motorkou max. spokojenost a kdo nehledá ostrého závoďáka, můžu jen doporučit!
Je to naprosto nenáročná motorka.Olej po 6.000km, kontrola ventilů po 24.000km!!!

Rozdíl v servisních intervalech mezi těmi třemi verzemi bych moc nehledal.
U "E" - čka bych olej měnil jen po 3.000km, což je pořád v pohodě.
Jinak DR-Z400E se s homologací oficiálně neprodávala, ale brácha ji měl
a dá se občas nějaký kus s TP najít, hlavně z Německa apod.
Jinak ji teď nabízí na Timpotu s TP+SPZ......., model 2007!!!! ...za 167.000,-
http://www.tipmoto.c...p?tid=43810&fid=

No, nakonec jsem to své dilema vyřešil tak, že jsem pořídil WR450F.
Je to úplně jiný stroj.Ostřejší motor, lepší podvozek, menší váha.
Uvidím, co servis.

Snad ti něcoz toho, co jsem tu napsal pomůže při rozhodování.
:) :)

(reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

9.2.2007 v 09:38 | Nahoru | #16
Možná bych ještě věděl o jedné možnosti.
Nevím , jestli chceš ojetinu nebo nový stroj, ale pokud se u Suzuki konečně probudí
a pro modelový rok 2008 představí RM-Z450E nebo DR-Z450 či jak to nazvat, prostě
enduro odvozené z motokrosové RM-Z450, tak ta by mohla mít všechny
ty vlastnosti, co bych si představoval.Uvidíme.
Vespo, jak ti psal lop, klidně se ozvi a pokud tě ještě něco zajímá, rád poradím ;)

(reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

9.2.2007 v 10:21 | Nahoru | #17
Patriot DR>ahoj, dík moc za info!
Vidím to tak že zkusím na Suzuki Day vymámit DR-Z 400 SMko, na tom okruhu asi houby poznám jak dobrý to je enduro, ale aspoň něco *yes*
Jak píšeš - nakitovat karburátor a laďák - tomu bych se právě chtěl vyhnout, v lese bych chtěl být co nejtišší, takže to je těžký :/ Možná to nakonec dopadne tak že si nechám ještě XR a pak koupím WR a holt budu mít každých 14 dní ruce od oleje :D
Na mým XR mě strašně štve že blbě startuje, ale kdybych tohle vyřešil...

Máš WR se sériovým výfukem? Je to tichý? A jezdíš na něm i po silnici, dá se to? Nevibruje moc?


Enduro na základu RM-Z by bylo pekelný, jestli by to nebylo moc ostrý tak bych do něho časem šel, líbí se mě i CRF450-X od Hondy, ale čtvrt mega je na mě moc :marod:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

9.2.2007 v 10:28 | Nahoru | #18
Patriot DR> ještě dík za ten tip na tu ostrou - ale na novou určitě peníze nedám.. takže z toho mám taky obavu, jestli seženu jetou ostrou s TP.
Navíc v databázi je týpek kterej ji má a po dvou měsících se ojnice rozhodla podívat na svět :puke:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

9.2.2007 v 12:33 | Nahoru | #19
Vespa>
Ojnice prorazila karter??????......, to není možné.
Otázka co s tím dotyčný dělal a v jakém stavu motor byl,
ale to jsem ještě neslyšel.Já ti garantuju, že pokud s motorem člověk zachází, jak má,
tak se ti odvděčí podobnou životností jako vyhlášené XR400.

Já zase slyšel, že CRF450X moc jako enduro nefunguje, ale to jen prodávám, jak jsem koupil, takže těžko říct.
Já bych to dnes řešil asi nákupem modelu DR-Z400SM a dokupem endurových kol
nebo opačně.Cena 156.000.- nebo kolik to přesně stojí je super cena.
A máš novou motorku.........a co je nové-to vydrží a funguje!
A jak píšeš, že bys chtěl nechat sériový výfuk........., já už bych do toho dnes asi
taky nevrtal a nevrážel peníze, jelikož pravda je, že si pak můžeš po lese jezdit jak "král"
Pokud nejsi nějaký extra "STŘELEC", tak ten laďák stejně nevyužiješ.

čus *yes*

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

9.2.2007 v 12:40 | Nahoru | #20
Patriot DR> psal to tenhle: http://moji.motorka...da7&show=15972#1
ale asi ten motor dostával dřív pořádně pokouřit, jasný, je to jen stroj

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

9.2.2007 v 15:56 | Nahoru | #21
O tej DR 400 SM přemejšlím jako vo další motce po 125cc......vím jen že má delší a lepší kejvu, vod vostrejch verzí se liší karbíkem(ostrá keihin fcr 39 - soft mikumi bsr 36), výkony 48k a 40k soft, vejfukem, pak ty vidle..atd. ale to asi šecko už víš :)

Spotřeba je 4,5 - 6 litru na stovku, ale pokud budeš brat to SM furt ve vrchu tak si veme i více...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

9.2.2007 v 15:58 | Nahoru | #22
HartDěda125> řekl bych že 40 koní budu na silnici rvát do plných pořád, ale snad je to na to stavěný :)

(reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

9.2.2007 v 16:38 | Nahoru | #23
Vespa> no četl sem kdesi, že jeden kolík při zajíždění to bral tak že jel snad i za 8 -9 :thmubup: , jínáč to nejmín podstatný je maximálka = cca 160km/h, takže když budeš jezdit těch 130 max, tak si myslím že těch 5 - 6 je vpohoo :cool:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

9.2.2007 v 19:20 | Nahoru | #24
Vespa>
No to si piš, že tomu budeš muset pěkně kroutit plynem, aby to na silnici za něco
stálo.A jestli je motor na to stavěný????........, asi je, ale takovou jízdou ti na 100%
nevydrží tolik, jako když si budeš "vrkat" po lese.
Při supermotu někde na dráze dostává motor záhul 20x tolik jako při enduru.
Já jsem jezdil na cestě s převodem 15/44 stabilně max. 110km/h, pak už jsem na to neměl srdce :) , nejvíc jsem jel asi 145km/h, ale to už byla smrt v očích!

Na to ale DR-Z není.Od toho jsou supersporty a podobné stroje.

Mrkněte na odkaz DR-Z v úpravě na Dakar :http://www.suzuki2dakar.com/La_Moto.html
Pěkná práce!!!!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

9.2.2007 v 20:45 | Nahoru | #25
Patriot DR> Tak na XR mám smrt v očích už při 110ti, ale spíš se ten motor přetočí než že by netáhl - rychlejší převod by to vyřešil *yes*


Jinak co se týče dlouhé jedničky do lesa - já na 1 jezdím fakt málokdy, většinu těžšího terénu je nejvýhodnější projet na 2. A kdyby 1 na DR-SMku bylo něco mezi 1 a 2 na XR tak by to nevadilo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

9.2.2007 v 21:00 | Nahoru | #26
Vespa> a to teda plánuješ jezdit i s tím SMkem v terénu? počítám v takovým lehkým jako mi.....páč já mám na HF taky slicky podobný SM gumám a v terénu je to děs běs :thmubup: v trávě 1,2,3.....divně se to vlní už si říkám píchl sem a vono to furt hrabe, kamen, kačírek štěrk...střílí to jak zběsilí... :D ale prdel s tím je.....nejedeš tak dravě a vychutnáváš si to :cool:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

9.2.2007 v 21:02 | Nahoru | #27
Vespa>
Při 110km/h na XR....?? tak to se nedivím.... :D
Jenže DR-Z můžeš točit hóoooodně vysoko, má omezovač asi při 10.500 ot./min.

S těma převodama, to je těžko.Já nemám detailní informace o rozdílech v převodech "S"
versus "SM" , ale teď jsem koupil řetězovou sadu na WR450, kterou mi origoš
poslali z ČZ Strakonice a řetězová kola byla 15z/50z .
No a za dva dny jsem se dozvěděl od známého, co měl už asi 5ks WR400/426/450,
že ten převod na WR-ku nefunguje a chce to 14z/50z, jelikož většina výjezdů se jezdí
na 2.kvalt a s tím 15z kolcem by to bylo moc rychlé........ :(

No tak už jsem koupil 14z pastorek a budu to přehazovat.
Ale takové zkušenosti mám už z DR-Z400.
Nejsem žádný závodník, ani super střelec, ale hned jsem poznal,že sériový převod na DR-Z400S je do terénu úplně na hovno!!!
Takže jsem v terénu jezdil místo 15/44 - 14/48 a brácha na DR-Z400E dokonce
15/50

Tož tak ogare brňěncké.... :D :D :D :D

(reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

9.2.2007 v 22:06 | Nahoru | #28
HartDěda125>ještě ani nevím, kdybych náhodou skončil u motárda tak tam stejně nazuju v létě E-07 a v zimě drapáky a to nějak půjde. Já zas takovej hardcore nejezdím, i když s jídlem roste chuť ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

9.2.2007 v 22:10 | Nahoru | #29
Patriot DR>Jo, to točení je věc co taky rád uvítám - očekávám od toho větší rozsah použitelných otáček a míň řazení

S převodama se to nějak ošéfuje, třeba na léto dám rychlejší a na zimu pomalejší, to se podá *yes* Nějaký dvě kila za další pastorek mě nezabijou :)

Já su brněncké kořínek, né ogar :D


Jo a ještě by mě zajímalo teda jak to WR jede po silnici, jasný že to je primárně teréňák, ale dá se s tím ujet třeba 50 km? Nevibruje moc? XR je právě překvapivě klidný, vibrace jsou i menší než u SV!

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

9.2.2007 v 22:53 | Nahoru | #30
Zdarec, tuhhle motorku sice nemám, ale měl jsem tu čest mít jeden víkend půjčenou S verzy a asi rok poté SM verzy. Rozdílu v převodování jsem si po té době ani nevšiml. Ale co bylo rozhodně znát, tak byl podvozek. Prostě SM s podvozkem z RM 250 nemá chybu a navíc je narozdíl od S plně nastavitelný. Jeho další plusem je, že je o poznání tužší než u S (ta se na silnici přece jen při brždění dost potápí). A taky si myslím, že potom je celková ovladatelnost SM hlavně na silnici o dost lepší jak u S verze. Samozřejmě, že na tom mají podíl i rozdílné pneu. No a pak bych chtěl rozhodně pochválit brzdy u SM, jsou přeci jen o kousek lepší než u S, ale asi tam nebude takový rozdíl, přeci jen si to už tolik nepamatuju.

Jinak já mít osobně ty peníze, tak jdu do SM, mě si prostě získala a přesvědčila, že je s ní zábava. A hlavně mě dostal takhle dobrej podvozek za tu cenu jako u S, prostě super.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist