- při podřazování černě zakouřila / kamarád jel za mnou a hlásil mi to/,
cca 30 km, pak to přestalo. sytič vypnutý:o)¨
- kolem výfuku je černo, včetně blikru...... je to normál?
- volnoběh je cca 1500 otáček a je nestabilní - houpe se
- někdy , když jsem přidal prudce plyn z nižších otáček, tak se mi to zdálo dost přidušené,rozhádané musel jsem ubrat a pak plynule přidávat, než se to chytlo.
- teplota motoru byla nepatrně nad "C", ale byla dost zima, je to normál?
Chtěl bych se zeptat, co by bylo třeba překontrolovat. Napadají mě svíčky a vzduchový filtr, taky to bude chtít určitě seřídit podltaky, nebo tak něco?
Předem děkuji a omlouvám se za "lama" dotazy...
Hezký den
1) Vyměnit těsnění na výfuku, výfukové potrubí nemůže zůstat netěsné. (4*70kč za těsnící kroužky+ 0,5h práce)
2) Zkontrolovat ventilové vůle a přeměřit tlaky. (přitom vyčistit/vyměnit svíčky)
3) Sundat karbece a znovu nastavit podle fabriky. Po nahození seřídit i synchronizaci podtlaků.
4) Pokud se nenarazí v bodu 2 na zásadní problém bude to ok.
- nižší teplota je touhle dobou normální, dá se to trochu vylepšit kobercem zastrčeným za chladič :) Motorka ale na cestování v kose dělaná moc není.
- volnoběh není nikdy úplně stoprocentně stabilní. Pokud je motorka dobře seřízená a lítá to víc jak +-100ot/min. mohlo by to znamenat problémy s kompresí. Na CBR je hodnota volnoběhu závislá na modelu. 1500 je trochu hodně - dej tak 1300 (ten šroubek jsi snad už našel)
- ucpaný vzduchový filtr poznáš dřive podle odporné spotřeby než podle zhoršeného chodu motoru