Motor - nechcelo to nastartovat, potom to chytilo, zdalo sa, ze ide OK, nechal som to bezat na volnobeh asi 3min. Potom som chcel uz jemne ist, ale pocas jazdy pri preradovani to skapalo. Potom sa striedali situacie, ze nechcelo to nastartovat, uz som musel aj nakopavat, potom to chytilo a malo vysoke volnobezne otacky, potom zasa same skapalo. To uz som sa babral s tym cudlikom volnobehu, ale moc som tomu nepomohol.
Je mozne, ze tomu vadilo pocasie? 0 stupnov a dost vlhko (bola hmla) - ked nie, tak co to moze byt? Naposledy som jazdil asi pred 2 mesiacmi a vtedy isla v pohode.
Tecie lavy tlmic - da sa to nejako jednoducho opravit doma, alebo sa musi rozobrat kompletne vidlica?
Naposledy editováno 01.11.2009 12:39:18
Nebo možná pomůže jen to asmotný vypuštění, kdoví.
Na tu vidlici zkust tohle:
Šroubovákem a kladívkem odloupni prachovku, stáhni ji dolů a vyčisti.
Pak vem nějakej tenkej plastikovej proužek (třeba filmovej negativ) nebo ventilovou měrku (ale s tou bacha) a zasuň ji pod gufero a obkruž. Ale oprvdu citlivě, ať ho nepoškodíš.
Jestli bude týct i po tomhle tak ho musíš vyměnit, na to se už vidlice musí rozdělat.
k motoru - sytic som zastrcil. Ale pozriem ci mechanizmus nie je pokazeny.
Vespa - on prave na volnobehu raz ide a raz nie. Pri plyne ide v pohode.
Ale napr isiel som pomaly a nez som so spojkou (bez plynu) preradil za jedna, tak zdochol. Este za jazdy som rychlo pustil spojku a a pridal plyn a chytil. Po vymacknuti spojky zasa zhasol. Proste ako keby bol zle nastaveny volnobeh LENZE po opatovnom nastartovani (asi minuta nakopavania lebo baterka uz nevladala) chytil, vyleti do otacok na 20s a potom zasa skape.
Skusim to vycistit ako si pisal. Pride mi to logicke ze nieco je tam zasrane.
Ale to som este chcel - takze je uplne jedno ake je pocasie, ta motorka musi pri studenom starte aj pri teplom volnobehu ist tak ako v lete, ano?
Naposledy editováno 02.11.2009 09:01:07
este som to ale neskusal, lebo nechce sa mi jazdit teraz.
co sa tyka vidle, tak to som robil dnes, ako vespa poradil. potom som skusil asi 20x prepruzit vidlu a uz netieklo nic, takze (predtym som utrel, a stacilo raz prepruzit a uz bolo vidno olej)
Este uvidime ako, sa to bude spravat na trati ked sa ten olej zahreje.
zatial dik.
chcem sa opytat - aku mate spotrebu pri beznom jazdeni po lesoch? Zaujima ma to kvoli dojazdu. Teraz som s tym bol jazdit celkom dost km, a bol som vystresovany, ked som uprostred lesa musel prepinat na rezervu... Presiel som este asi 30km a na pumpe som natankoval iba 7 litrov...
Pred jazdou som tam dolieval aj z bandasky, takze neviem kolko litrov a nebola ani plna nadrz ale odhadom mi to vychadza na 6 litrov/100km
- moze byt? alebo aj viac?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM exc 450 2015 silnice KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Tutor | 12 | 18.3.2024 v 16:44 krokoš |
Smazat prosim KTM EXC 450 | Tutor | 0 | 7.3.2024 v 14:20 Tutor |
Smazat prosim KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Tutor | 0 | 7.3.2024 v 13:59 Tutor |
Ktm KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Musilll | 1 | 28.2.2024 v 18:54 Norous123 |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |