Téma: Jakou opravnou sadu na vidlice
16.6.2009 v 19:31
Zdravím, chci se zeptat jakou opravnou sadu na vidlice Showa z Hondy 93 si mám koupit. Moc jsem toho nenašel jen tohle www.dkracing.cz/obchod/index.php , ale to je od nějakýho výrobce Tourmax tak si nejsem moc jistej kvalitou a v jinejch obchodech sem nic na 93 nenašel. A taky mi nejsou moc jasný ty štelovací prvky, protože na jednokomory sem nic pořádnýho nenašel, tak kdyžtak můžete něco taky přihodit
Díky za odpovědi

Díky za odpovědi
Ještě sem se díval na fotky nějakejch těch cr 93 a všiml sem si, že některý mají jiný vidlice než já(mám takovou stavbu) a nejsem si jistej kterej je to rok
zkuste to někdo zhodnotit...nerad bych koupil sadu na jiný vidlice...co sem se tak díval, tak se mi ted zdají jak z cr 250 92 [img]

1 reakcí na tento příspěvek Jakou opravnou sadu na vidlice
Tak pak jedině rozdělat, zjistit rozměr simeringu, dát ho do vyhledavače a nebo zavolat do firmy Beran tuning a tam to v katalogu dle rozměru už najdou.
1 reakcí na tento příspěvek Jakou opravnou sadu na vidlice
Gufera pokud vím máš tak potřebuješ jen prachovky, nic jiného než vesrah nemá cenu kupovat, budeš měnit znovu.
1 reakcí na tento příspěvek Jakou opravnou sadu na vidlice
Sice starý téma ale asi je vhodné prokračovat tu :
Mám na výběr gufera a stírací kroužky pro Yamahu XJR1300 RV99:
1)All balls
2)Athena
3)MR3
4)Tourmax a tam se píše totok: Sada originálních japonských simerinků a prachovek do předních tlumičů. Prvovýrobní kvalita, materiál NOK . Balení obsahuje simerinky a prachovky na oba tlumiče
A teď babo raď... líbil by se mi origo ale on stojí podle popisu za starou belu? Mají to tak popsaný všichni prodejci to NOK materiál a prvovýroba
Díky za osvětu
Mám na výběr gufera a stírací kroužky pro Yamahu XJR1300 RV99:
1)All balls
2)Athena
3)MR3
4)Tourmax a tam se píše totok: Sada originálních japonských simerinků a prachovek do předních tlumičů. Prvovýrobní kvalita, materiál NOK . Balení obsahuje simerinky a prachovky na oba tlumiče
A teď babo raď... líbil by se mi origo ale on stojí podle popisu za starou belu? Mají to tak popsaný všichni prodejci to NOK materiál a prvovýroba
Díky za osvětu
1 reakcí na tento příspěvek Jakou opravnou sadu na vidlice
NOK znamená tedy Number One Kvality? 
Naposledy editováno 04.03.2024 13:52:31

Naposledy editováno 04.03.2024 13:52:31
1 reakcí na tento příspěvek Jakou opravnou sadu na vidlice
píšou NOK originální japanese. Tak děkuji za vysvětlení. Ta zkratka mi stejně vrtá hlavou

elvis78> treba u KYB taky badas nad tim co to znamena? Jinak v popisku maji, ze je NOK material - to je pak otazka, jestli se da spolehnout na tu jejich originální kvalitu, kdyz se jim plete material a výrobce…
https://www.nok.co.jp/
https://www.nok.co.jp/
1 reakcí na tento příspěvek Jakou opravnou sadu na vidlice
proč bych bádal nad tím co je zkratka KYB když je to Kayaba a je to pro mě známé. Tourmax je podle mě výrobce a značka a že NOK je teda asi výrobce , tak to já neznám. Jsem zvyklý na NOK jako že je to v prdeli, rozuměj.
Omlouvám se za hloupé dotazy. Končím
Omlouvám se za hloupé dotazy. Končím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou opravnou sadu na vidlice
elvis78> NOK je neco jako KYB proste jmeno japonske (globální) společnosti co dela tesneni a kdovi co dalsiho…. Tourmax s tim jen kšeftuje a je otazka co do tech pytliku bali, kdyz i popisky maji spatne
Jak uz jsem psal, ja kupuju tesneni výrobce NOK od prodejce Ktech, protoze jim celkem verim v tom, ze to dováží z Japonska…
Kdyz mi na funkci vidlice nejak jooo zalezi tak beru SKF (ale to se tyka spis jezdeni v offroadu, silnicni vidlice jsou obvykle tak mizerný, ze resit treni v guferech nema uplne smysl…)

Jak uz jsem psal, ja kupuju tesneni výrobce NOK od prodejce Ktech, protoze jim celkem verim v tom, ze to dováží z Japonska…
Kdyz mi na funkci vidlice nejak jooo zalezi tak beru SKF (ale to se tyka spis jezdeni v offroadu, silnicni vidlice jsou obvykle tak mizerný, ze resit treni v guferech nema uplne smysl…)
assassin píše: elvis78> .... silnicni vidlice jsou obvykle tak mizerný, ze resit treni v guferech nema uplne smysl…)
Jednou jsem zkusil použít špatné gufero, vražené do 3D tištěné redukce z PLA, místo prachovky, takže jsem tam měl gufera dvě. Ta vidlice tak zamrzla, že jsem byl rád, když se ta redukce utrhla a mohl jsem se pokorně vrátit k vyšlehané prachovce.

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda cr 250 2003 Honda CR 250 | lukas13honda | 6 | 2.3.2025 v 17:19 lukas13honda |
Nastavení karburátoru a bohatost po... Honda CR 250 | Radidks | 2 | 9.7.2024 v 22:11 Kohlstein |
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |
Poptávka GO motoru honda cr 250 Honda CR 250 | milosxxx | 5 | 27.8.2022 v 10:27 Ariete |
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | Olihňos | 2 | 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB |