Table 1-2. Quick Reference Maintenance Chart
ITEM SERVICED SPECIFICATION DATA
Engine oil and filter Drain plug torque Apply Loctite 565 Thread Sealant and reinstall
plug and tighten to 29-31 ft-lbs (40-42 Nm)
Oil capacity 2.5 quarts (2.4 liters) and includes the 4.0 ounces
(0.12 liter) poured into the filter
Filter Hand tighten 1/2-3/4 turn after gasket contact
Black filter part number 63806-00Y
Primary chain tension Deflection with hot engine 1/4-3/8 in. (6.4-9.5 mm)
Deflection with cold engine 3/8-1/2 in. (9.5-12.7 mm)
Chain tensioner nut torque 20-25 ft-lbs (27-34 Nm)
Primary chain inspection cover torque 40-60
in-lbs
(5-7 Nm)
Primary chain lubricant Lubricant capacity SPORT-TRANS FLUID (Part No. 98854-96 as
required until fluid level is even with bottom of
clutch diaphragm spring
Primary chaincase drain plug torque Apply Loctite 565 Thread Sealant and reinstall
plug and tighten to 11-15 ft-lbs (14.9-20.3 Nm)
Clutch adjustment Free play at adjuster screw clockwise 1/4-1/2 turn
Free play at hand lever 1/16-1/8 in. (1.6-3.2 mm)
Clutch inspection cover torque 84-108
in-lbs
(10-12 Nm)
Transmission lubricant Lubricant level SPORT-TRANS FLUID (Part No. 98854-96 as
required until fluid level is even with bottom of
clutch diaphragm spring
Tire condition and pressure Pressure for solo rider Front: 36 psi (248 kPa)
Rear: 38 psi (262 kPa)
Pressure for rider and passenger Same as Solo
Wear Replace tire if 1/32 in. (0.8 mm) or less of tread
pattern remains
Brake fluid reservoir level D.O.T. hydraulic brake fluid part numbers 99953-99A (12 oz.) 99973-05 (gal.).
Proper fluid level 1/8 in. (3.2 mm) from the top
Master cylinder reservoir cover torque 9-13
in-lbs
(1.0-1.5 Nm)
Brake pad linings and discs Minimum brake pad thickness 0.040 in. (1.0 mm) or less
Minimum brake disc thickness 0.18 in. (4.5 mm) or less
Drive belt Replace drive belt and idler pulley
assembly:
At every 25,000 mi (40,000 km) service interval.
Intake cover assembly Intake cover screw torque 12-36
in-lbs
(4-4 Nm)0 000 km.
1 reakcí na tento příspěvek Životnost řemenu na XB9S ??



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Životnost řemenu na XB9S ??
kovis.13>Stačí , nebo nějaké doplnující otázky?
jasně - máš ten manuál v digitální podobě? Že bys mi ho poslal

1 reakcí na tento příspěvek Životnost řemenu na XB9S ??
"kontrola napnutí kladkou - případná výměna - 40.000 km".
Na zahraničních fórech se většina uživatelů Buellů shodla,
že na řemeni se začali s postupem času (kolem najetých 30 tis. km)
vždy nejdříve objevovat praskliny, které se postupně zvětšovali.
Nikdo z nich také na řemeni z důvodu výskytu občasných prasklin a obavy
z přetržení řemene nenajel více než 40.tis km.
Já mám najeto 25 tis. km a řemen zatím vypadá v pohodě.
Nemáte někdo najeto už těch deklarovaných 40 tis. km,
aby jste mohli poreferovat o stavu řemene?
Aleš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Životnost řemenu na XB9S ??
kovis.13>http://www.buellxb.com/specs.php a nebo tady , vyzkoušej a uvydíš , nepamatuju si který odkaz funguje , myslím že firebolt 2005 šel stáhnout ve formátu pdf.
Chtěl jsem ti poděkovat, manuál jsem si sosnul a super

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Životnost řemenu na XB9S ??

1 reakcí na tento příspěvek Životnost řemenu na XB9S ??
V každým případě jsem s tím nalítal ještě přez 2000 km, než jsem sehnal jinej a nehlo se to ani o píď. Nejezdil jsem sice žádnou brutální střelbu, ale svižnější jízdu. Navíc většinou ve dvou, takže jsem ho zrovna nešetřil.
Příští tejden sem pro představu přilípnu fotku.
kovis.13>Bond_age> Za málo jen jsem poslal dál ... manuál je dobře zpracovaný...
To je, jen teď laboruji s nastavením předstihu s ohledem na to, že mám RaceKit. Nechal jsem dělat nová ložiska na rozvody, a mimo to jsem musel koupit nové tyčky a tři ventily, pač se mi střihnul klínek na klice.
Kamarád, co skládá závodní Buelly mi jen klidně řekl, že střihlej klínek na rozvodech je prý běžná závada

Ale až na tento drobný technický problém vidím Buella jako bezproblémový stroj

Klínek se sem tam střihne i na autech a to jsou sakra klínky

Máchall>Já koupil Bulíka už s natrženým řemenem cca do 1/4 (škoda že u sebe nemám fotku). Měl najeto 11 tis, ale byl po lehkým pádu. Tak počítám, že se o něco nasek při tom.
V každým případě jsem s tím nalítal ještě přez 2000 km, než jsem sehnal jinej a nehlo se to ani o píď. Nejezdil jsem sice žádnou brutální střelbu, ale svižnější jízdu. Navíc většinou ve dvou, takže jsem ho zrovna nešetřil.
Příští tejden sem pro představu přilípnu fotku.
Svižnější jízda na řemen nemusí mít výrazný vliv, záleží na přenosu kroutícího momentu

Ex majitel mého Buella ten řemen údajně přetrhnul. Tak si pochvaloval, že z USA ho vyšel i s dobírkou na 3000 a v HD unás prý tenkrát stál přes šest. Pak mi vykládal něco o údržbě řemenu a proplachování tekutým mýdlem a podobně, s tím, že se prý životnost řemenu prodlouží. Ale o tom by se dalo zase polemizovat s ohledem na to, že tekutá mýdla můžou obsahovat přísady (oleje a podobně), které naopak můžou řemen poškodit


A tam je krouťák větší a těžká motorka (Road King) ..
Ty řemeny na novějších Buellech (05 a novější) fakt nemaj omezení životnosti (km).
Na amer.forech jsou lidi co maj 100-150 tis s původním řemenem.
A to mytí je IMO zbytečný... spíš pro dobrej pocit.
Jinak přetrženej řemen z Buella jsem nedávno měl v ruce. :\ Celkem hnus. Ale fakt nevím co k tomu vedlo a kolik měl najeto.... tím ale nechci nikoho strašit. Sám jsem přesvědčenej, že je řemen "skoro nesmrtelnej"....

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tak kterou Yamaha V MAX, Buell XB9S Lightning, MV Agusta Brutal... | pit94 | 8 | 11.1.2021 v 12:06 Johny_Servis |
Údržba řemene Buell XB9S Lightning | Rafan. | 29 | 15.8.2015 v 12:25 MorfijumHD |
ECMspy Buell XB9S Lightning | marnej | 14 | 2.3.2014 v 18:42 EdasDC |
oprava motoru Buell XB9S Lightning | alfin77 | 28 | 15.10.2013 v 11:00 alfin77 |
Rozdíl Buell xb9 a xb12 Buell XB12S Lightning, Buell XB9S Lightning | Racer21 | 19 | 25.8.2013 v 15:47 Chose1100 |