Téma: Špatně startuje
24.4.2009 v 09:22
Nazdárek motorkáři,
potřebuju poradit,mam moto 125ccm,číňan.Na elektrickej starter za studena nechce nastartovat,na nakopavačku po par prošlapnuti nastartuje a na roztlačeni na trojku hned.Ale za tepla je to už v poho.A ještě za studena po nastartovani sou male otačky,motor zdechava pokuď nepřidavam asi tak 3minutky plyn.Ale jak se zahřeje tak pohoda.Po zimně s tim startovanim mam problemy,vloni na prvni ťuk,paradňe startovala.
Nemate prosim někdo radu na co se podivat?Nebo skušenosti s Kentoya Lens?
Pak dale mam problem s dobijenim,když nastartuju a změřim to bez baterky dava to 3V,po otočeni plynu asi 5V.A s baterkou to vyskoči asi na 11V a něco.S vybitou baterkou
Děkuju moc a moc za rady a prosim nepište ať to hodim do zmoly
potřebuju poradit,mam moto 125ccm,číňan.Na elektrickej starter za studena nechce nastartovat,na nakopavačku po par prošlapnuti nastartuje a na roztlačeni na trojku hned.Ale za tepla je to už v poho.A ještě za studena po nastartovani sou male otačky,motor zdechava pokuď nepřidavam asi tak 3minutky plyn.Ale jak se zahřeje tak pohoda.Po zimně s tim startovanim mam problemy,vloni na prvni ťuk,paradňe startovala.
Nemate prosim někdo radu na co se podivat?Nebo skušenosti s Kentoya Lens?
Pak dale mam problem s dobijenim,když nastartuju a změřim to bez baterky dava to 3V,po otočeni plynu asi 5V.A s baterkou to vyskoči asi na 11V a něco.S vybitou baterkou
Děkuju moc a moc za rady a prosim nepište ať to hodim do zmoly
Nenapíšu ti ať to hodíš do zmoly, protože nevim co to je, ale ze skály to klidně hoď. Volnoběh se dá nastavit na karbci šroubkem, ale nastavuje se za tepla a to řikáš, že je v pohodě. Tak si zkontroluj, jestli si neutrhnul lanko od sytiče. No a startovat ti to doporučim jako kdysi dávno starou čízu co sem měl. Dvakrát prošlápnout nakopávačku bez klíčku a pak s klíčkem, nebo když máš ten startér, tak zkusit tim.
1 reakcí na tento příspěvek Špatně startuje
Ale aji když nabiju baterku uplně tak to nenastartuju starterem,někde je v elektrice krpa,ale nevim kde ji hledat.Tak mně napadlo jestli nevi někdo obecne krpy,ktere bych měl projit a vyloučit
Obecné krpy nevim. Já vlastně ani nevim, co je to krpa
mno tak stejný co se dělá v tomto případě vždycky. jak je na tom svíčka, jde ti šťáva do válce, filtry, karburátor, jestli není někde blbá kostra, kraťas, jak je na tom startér, proměřit dobíjení atd atd

mno tak stejný co se dělá v tomto případě vždycky. jak je na tom svíčka, jde ti šťáva do válce, filtry, karburátor, jestli není někde blbá kostra, kraťas, jak je na tom startér, proměřit dobíjení atd atd
Krovec-rebel>Ale aji když nabiju baterku uplně tak to nenastartuju starterem,někde je v elektrice krpa,ale nevim kde ji hledat.Tak mně napadlo jestli nevi někdo obecne krpy,ktere bych měl projit a vyloučit
no vetsinou kdyz to na roztlaceni/naslapnuti chytne a na starter ne... tak je problem bud v baterce - neni dost "tvrda" pri tom ja starter bere velkej proud, spadne na ni napeti a uz to pak nehodi dostatecnou jiskru... pripadne je velkej prechodovej odpor ve vodicich, konektorech atd, to same, pri startu spadne napeti a uz neni dostatecna jiskra...
tzn projit okruh zapalovani a starteru, ocistit kontakty, nektery mozna sletovat natvrdo.. zkontrolovat jestli je OK kostra na motoru - nebo ji privest poradnou na starter atd atd...
pripadne poridit "silnejsi" baterku co da vetsi proud...
kazdopadne i nabijeni ti asi nechodi jak ma...
Jinou baterku, nedej bože jestli tam máš původní čínskou. To že ji napereš do plnejch neznamená že je ok a stačí.
A něco pro zasmátí, kdysi na kejvačce mi taky umírala baterka a nešlo to nakopnout, po připojení trafa z autodráhy to naskočilo a baterka pak i držela :)
A něco pro zasmátí, kdysi na kejvačce mi taky umírala baterka a nešlo to nakopnout, po připojení trafa z autodráhy to naskočilo a baterka pak i držela :)
1 reakcí na tento příspěvek Špatně startuje
Zkus číst, nepsal sem protočit, ale prošlápnout. Tzn. nakopávačkou, bez zaplýho klíčku. Jinak tady je takovej diagram, podle kterýho proměříš dobíjení. Ale jak ti tu všichni píšou, že to bude baterka, tak se k jejich názoru taky přiklánim. Nicméně u takovýhohle stroje, kterej se dá nakopávat to zas neni takovej problém. Důležitý je, aby to vyrábělo dost elektriky pro provoz.
mereni vystupniho napeti regulatoru na volno (tj. bez pripojene baterky) muze byt osemetne. ruzne regulatory mohou mit ruzne strategie regulace. napr. regulator vape dava konstantni vustup 14.2V hlava nehlava. u jineho regulatoru se mi ale zdalo, ze se spis snazi drzet napeti o fous vetsi, nez je na pripojene baterce (napr. o 1-2 volty)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jiná jednotka Kentoya Lens 125 | Matyasekk262 | 5 | 16.5.2021 v 10:17 combust |
Množství oleje ve vidlicích Kentoya Lens 125 | formanek89 | 19 | 27.8.2020 v 21:43 kerut |
Recenze obchodu Kentoya Brno - Robi... Kentoya Twinshot 50, Kentoya Slide 125, Kentoya Lens... | Dzarmilka | 19 | 15.8.2019 v 21:26 Johny_Servis |
Spojkové lamely Kentoya Lens 125 | fantomasbike | 0 | 14.7.2019 v 09:37 fantomasbike |
Nedrží volnoběh Kentoya Lens 125 | Sveetr | 0 | 28.7.2018 v 16:25 Sveetr |