Téma: Tak jaky zavody vlastne jet?
 
20.2.2009 v 21:42
Priznam se ze ikdyz se o to co a kdy se jede vlastne vubec zatim nezajimam.Proc taky kdyz je vsude snih ze jo Tak uz uplne ztracim pri procitani fora o vsech moznych CEC,CEC2,CMN,Pireli a Motohouse cupech a spouste dalsich agenturnich jezdenich,ktere poradaji nejaky serial zavodu prehled.
Nedokazali by jste mi poradit co je z pohledu svezeni,zazavodeni si a casu na trati nejlepsi?A take jak je to v pomeru k cene toho podniku?Takovy prepocet Kč/hod jizdy.
Jo a hlavne kde nejezdi nikdo rychlej abych byl furt prvni.
Jo jinak jedna spatna zprava pro vas je,ze jestli se nekam opravdu dostanu,tak asi nepojedu na seriovce.Protoze jsem si prvne v zivote koupil opravdovske super zavodacke kapoty od Sebimota.A budu mit taky takovou okruhovku jako mate vy. Ale nejvic se mi na te sade kapot libila ta cena....chcete nasrat? 1350 Kč Neni nad to jezdit na ZX-10R
[url=
Předchozí
1 2 3
Následující

Tak jaky zavody vlastne jet?

20.2.2009 v 21:57 | Nahoru | #1
Nejlepe vsechny

Tak jaky zavody vlastne jet?

20.2.2009 v 22:04 | Nahoru | #2
Rad bych,ale vis jak to je s tema prachama a casem a tak celkove.Hlavne mam obavy ze budu mit problemy s policii,kdyz nebudu mit kam pridelat SPZ a nebudu moct svitit,coz se prej musi No ale jak se na ten okruh mam dostat,kdyz nemam vozejk ze jo
Ne vazne.... co bys jel ty,kdybys nemel vztah k CEC?
Kde je nejvic jezdeni za nejmin penez a je to i na dobre urovni organizacne?Mas o tom prehled?

1 reakcí na tento příspěvek Tak jaky zavody vlastne jet?

20.2.2009 v 22:08 | Nahoru | #3
to NoFear4: prodej ninju a kup ostrý endurko jako já

1 reakcí na tento příspěvek Tak jaky zavody vlastne jet?

20.2.2009 v 22:10 | Nahoru | #4
nemam, ale kdybych mel penize, cas a schopnosti a zacinal, tak bych jel CEC2, Motohouse a CMN, presne v tomto poradi, Pirelli bych nejel, ty gumy jdou rychle dopryc, CEC2 a Motohouse je prijemne, ze to v mnoha pripadech spojis v jeden pekny zavodni vikend, resp. dvouden, CMN bude urcite kvalitni alternativa.
Pokud bych byl vyjety a nejel MCR, tak bych jel CEC a CMN.

(reakce na) Tak jaky zavody vlastne jet?

20.2.2009 v 22:15 | Nahoru | #5

Driffter>to NoFear4: prodej ninju a kup ostrý endurko jako já



Hlavne mi nerikej zes to na okruhu zabalil ty hustostrelce
v zivote jsem nesedel na nicem jinem nez na silnici a tak to zustane az do smrti...jeste bych se mi na te krosce zvedlo predni kolo do vzduchu a posral bych se strachy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jaky zavody vlastne jet?

20.2.2009 v 22:20 | Nahoru | #6

Dan Magna>nemam, ale kdybych mel penize, cas a schopnosti a zacinal, tak bych jel CEC2, Motohouse a CMN, presne v tomto poradi, Pirelli bych nejel, ty gumy jdou rychle dopryc, CEC2 a Motohouse je prijemne, ze to v mnoha pripadech spojis v jeden pekny zavodni vikend, resp. dvouden, CMN bude urcite kvalitni alternativa.
Pokud bych byl vyjety a nejel MCR, tak bych jel CEC a CMN.



Hmm a CEC2 je v jeden den s Motohouseem?Nebo ve dvou dnech,ale pod jednou agenturou?Problem je,ze CEC2 je plny....teda do prvniho zavodu a navic me zajima kdy budu jezdit na jare a v lete.A ne cekat na zari....
Vono asi bude nejlepsi to nehrotit..stejne by clovek cely serial asi niceho nejel(na to nemam)a tak se nejam operativne asi nacpu v den zavodu Moc dobre si pamatuju,jak furt nekdo nekde behal po boxech ze shanej jezdce...
Jo jedina jiskricka nadeje by byla,kdyby me vybrali do tymu Motoraj casopisu....a Mam to zadarmo

1 reakcí na tento příspěvek Tak jaky zavody vlastne jet?

20.2.2009 v 22:24 | Nahoru | #7
NoFear: hele chlape, co se stalo, že ty takový "zapřísáhlý" odpůrce přestaveb moto na okruhovky jsi si koupil kapoty ala závodník??? to už to nebude taková sranda, že přijel po ose s ledvinkou, zajel pár kol, předjel pár "závodníků" a zase s ledvinkou po ose domů))))
jinak dle mého názoru...principielně kašlu na to, co kolik stojí s jaká je užitná hodnota ježění...prostě si chci zajezdit a pozávodit...a těch šancí moc není, tudíž je potřeba využít, co je...takžr CMN cup a CEC2...a bohužel není z čeho dalčího vybírat....tudíž, dokud někdo neudělá něco podobného, levnějšího, tak jsme stejně odkázáni brát co je a ne rozhodovat se dle užitné hodnoty....((

(reakce na) Tak jaky zavody vlastne jet?

20.2.2009 v 22:26 | Nahoru | #8
NoFear4> no pokud jsem to spravne pochopil, tak se to pojede jak v den CEC2 a tak jeste den potom, ale zase tak moc podrobne jsem to nestudoval, pac jen taktak ufinancujeme CEC a testy pro mladyho a moji traparnu v CEC2, ten prvni popis za predpokladu, ze mam cas, prachy a jsem bud zacatecnik a nebo vyjezdeny.
Bohuzel sponzori se nehrnou a mne ne a ne pridat, tedy praci jo, ale vyplatu ne

2 reakcí na tento příspěvek Tak jaky zavody vlastne jet?

20.2.2009 v 22:34 | Nahoru | #9
No já řeším úplně ten samej problém jako NoFear4. CEC2 bych klidně jel, ovšem kdyby netrval ten závod 6hodin! To je na začátek strašně moc. No a čmn jsou prý plný, krom posledního závodu. Takže výběr fakt nula...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jaky zavody vlastne jet?

20.2.2009 v 22:34 | Nahoru | #10

Ducati1098>NoFear: hele chlape, co se stalo, že ty takový "zapřísáhlý" odpůrce přestaveb moto na okruhovky jsi si koupil kapoty ala závodník??? to už to nebude taková sranda, že přijel po ose s ledvinkou, zajel pár kol, předjel pár "závodníků" a zase s ledvinkou po ose domů))))
jinak dle mého názoru...principielně kašlu na to, co kolik stojí s jaká je užitná hodnota ježění...prostě si chci zajezdit a pozávodit...a těch šancí moc není, tudíž je potřeba využít, co je...takžr CMN cup a CEC2...a bohužel není z čeho dalčího vybírat....tudíž, dokud někdo neudělá něco podobného, levnějšího, tak jsme stejně odkázáni brát co je a ne rozhodovat se dle užitné hodnoty....((



No priznam se ti,ze jeden z mala duvodu je,ze me vlastne zajima,jak rychle dokazu zajet na uplne odstrojene motorce bez svetel a pridelanych kamer Jinak do toho fakt nedam ani korunu...maximalne nekde sezenu nejakou bzrdovou packu aby ta motorka vydrezla brzdit aspon 10kol a zkusim pridat nejaky zuby na zadni rozete.Abych si prvne v zivote taky vyzkousel co to je,kdyz to taha odspoda jako prase
S tim ze neni moc ny vyber nesouhlasim...podle me je tak minimalne 10 ruznych agentur ktere poradaji pri svych jezdenich i zavody... a kazdy stoji jinak a jinak se svezes.
A to me zajima opravdu nejvic....jestli dam 2500 a svezu se hodku plus zavod,nebo 4500 a svezu se 2hodky...je to rozdil preci.

(reakce na) Tak jaky zavody vlastne jet?

20.2.2009 v 22:36 | Nahoru | #11

tyaelk>No já řeším úplně ten samej problém jako NoFear4. CEC2 bych klidně jel, ovšem kdyby netrval ten závod 6hodin! To je na začátek strašně moc. No a čmn jsou prý plný, krom posledního závodu. Takže výběr fakt nula...



CEC2 trva jen 2 hodiny..
CEC trva nektery 4 a nektery 6hodin myslim jestli to nezmenili
a CMN uz jsou plny jo?Jsem doufal ze se na brnensky zavod nacpu :\ Most mam uz zaplacenej

(reakce na) Tak jaky zavody vlastne jet?

20.2.2009 v 22:38 | Nahoru | #12

tyaelk>No já řeším úplně ten samej problém jako NoFear4. CEC2 bych klidně jel, ovšem kdyby netrval ten závod 6hodin! To je na začátek strašně moc. No a čmn jsou prý plný, krom posledního závodu. Takže výběr fakt nula...



čest...jenom detail...CEC2 trvá dvě hodiny pro dvoučlenný tým...)

Tak jaky zavody vlastne jet?

20.2.2009 v 22:41 | Nahoru | #13
Tyy woe nekcejte že Fííra někam nenacpete a potom se tady budete kasat Vysledkama !

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jaky zavody vlastne jet?

20.2.2009 v 22:42 | Nahoru | #14

NoFear4>Ducati1098>NoFear: hele chlape, co se stalo, že ty takový "zapřísáhlý" odpůrce přestaveb moto na okruhovky jsi si koupil kapoty ala závodník??? to už to nebude taková sranda, že přijel po ose s ledvinkou, zajel pár kol, předjel pár "závodníků" a zase s ledvinkou po ose domů))))
jinak dle mého názoru...principielně kašlu na to, co kolik stojí s jaká je užitná hodnota ježění...prostě si chci zajezdit a pozávodit...a těch šancí moc není, tudíž je potřeba využít, co je...takžr CMN cup a CEC2...a bohužel není z čeho dalčího vybírat....tudíž, dokud někdo neudělá něco podobného, levnějšího, tak jsme stejně odkázáni brát co je a ne rozhodovat se dle užitné hodnoty....((

No priznam se ti,ze jeden z mala duvodu je,ze me vlastne zajima,jak rychle dokazu zajet na uplne odstrojene motorce bez svetel a pridelanych kamer Jinak do toho fakt nedam ani korunu...maximalne nekde sezenu nejakou bzrdovou packu aby ta motorka vydrezla brzdit aspon 10kol a zkusim pridat nejaky zuby na zadni rozete.Abych si prvne v zivote taky vyzkousel co to je,kdyz to taha odspoda jako prase
S tim ze neni moc ny vyber nesouhlasim...podle me je tak minimalne 10 ruznych agentur ktere poradaji pri svych jezdenich i zavody... a kazdy stoji jinak a jinak se svezes.
A to me zajima opravdu nejvic....jestli dam 2500 a svezu se hodku plus zavod,nebo 4500 a svezu se 2hodky...je to rozdil preci.


je pravda, že agentur je spoustu, ale jak to sleduju, taj ceny jsou hodně podobné...co jsem zjistil loni, nej je vychytat ty poslední dny agentur, kdy ony jedou poslední den od rána závody, to je cca do oběda a pak odpo, jelikož mají zaplacený celý den, pronajímají okruh na odpo za pár korun...příklad lono v Mostě po ActionBiku od 13:00 DO 18:00 VOLNÝ JEŽDĚNÍ BEZ OMEZENÍ ZA 2000Kč...)) a to samé na Lausitzu...)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jaky zavody vlastne jet?

20.2.2009 v 22:47 | Nahoru | #15

Ducati1098>, že agentur je spoustu, ale jak to sleduju, taj ceny jsou hodně podobné...co jsem zjistil loni, nej je vychytat ty poslední dny agentur, kdy ony jedou poslední den od rána závody, to je cca do oběda a pak odpo, jelikož mají zaplacený celý den, pronajímají okruh na odpo za pár korun...příklad lono v Mostě po ActionBiku od 13:00 DO 18:00 VOLNÝ JEŽDĚNÍ BEZ OMEZENÍ ZA 2000Kč...)) a to samé na Lausitzu...)



No vidis a to je treba velice dobra informace...v konecnem dusledku jde preci o to se dobre svezt(ikdyz priznavam ze potreba se s nekym honit a zavodit je u me naprosto nezvladatelna )ale i tak bych radsi bral 5 hodin jezdeni za 2000 nez neco jednou tak drahe s 7kolovym zavodem...davam jen jako priklad.
A zrovna nedavno sem dala Marketa Janakova myslim odkaz na jejich agenturu a tam mi prislo ze je to o dost levnejsi a taky se tam zavodi...

1 reakcí na tento příspěvek Tak jaky zavody vlastne jet?

20.2.2009 v 22:56 | Nahoru | #16
hele nekdy mam pocit, ze tyhle diskuze se vzdy nekam rozplynou, Fear zacne diskuzi jake jet zavody a uz tu mame agenturni odpoledne, kdyz to budeme brat takhle ze siroka, tak jasne posledni den agentur je jiste hodne zajimavy, z druhe strany je to tak cas, kdy je draha vetsinou dost plna, ale zpet k tematu, pokud chce nekdo jet cely serial zavodu, tak ma jen moznosti v podobe CEC, CEC2, CMN a MotohousePirelli cupu, jiny serial nema sanci odjet cely, tedy pokud nema vic nez moc penez protoze pokud ma, jeste muze jet GEC a ruzne agenturni pokaly, ale tam se zavody jezdi nejn v CR a SR, ale treba i ve Francii, Italii atd. a to uz preci jen leze dost do penez

(reakce na) Tak jaky zavody vlastne jet?

20.2.2009 v 23:00 | Nahoru | #17

NoFear4>Ducati1098>, že agentur je spoustu, ale jak to sleduju, taj ceny jsou hodně podobné...co jsem zjistil loni, nej je vychytat ty poslední dny agentur, kdy ony jedou poslední den od rána závody, to je cca do oběda a pak odpo, jelikož mají zaplacený celý den, pronajímají okruh na odpo za pár korun...příklad lono v Mostě po ActionBiku od 13:00 DO 18:00 VOLNÝ JEŽDĚNÍ BEZ OMEZENÍ ZA 2000Kč...)) a to samé na Lausitzu...)

No vidis a to je treba velice dobra informace...v konecnem dusledku jde preci o to se dobre svezt(ikdyz priznavam ze potreba se s nekym honit a zavodit je u me naprosto nezvladatelna )ale i tak bych radsi bral 5 hodin jezdeni za 2000 nez neco jednou tak drahe s 7kolovym zavodem...davam jen jako priklad.
A zrovna nedavno sem dala Marketa Janakova myslim odkaz na jejich agenturu a tam mi prislo ze je to o dost levnejsi a taky se tam zavodi...



jojo...ježdění s Markétou vypadalo zajímavě...taky jsem točetl, ale mám pocit, že to zrovna kolidovalo s něčím co už mám zapalcené....(( faktem je, že i já radši jezdím za míň peněz a dýl a trénuju a trénuju...ale bohužel to všchno spěje k tomu, že tě to nutí závodit a závodit a tak koukám po závodech...a jsme na začátku...výběr není až za tak velký...resp je, ale je to vše o prachách...a jednorázových závodů je spoustu, tedy docela, ale seriálůmoc ne ( a na druhou stranu, rád si zajedu i na okruhy, kde jsem nebyl....prostě bych to shrnul...mít prachy a nechodit dopráce. tak jezím jenom o okruhách a závodím as trénuju...hahahahah

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jaky zavody vlastne jet?

20.2.2009 v 23:08 | Nahoru | #18

Dan Magna>hele nekdy mam pocit, ze tyhle diskuze se vzdy nekam rozplynou, Fear zacne diskuzi jake jet zavody a uz tu mame agenturni odpoledne, kdyz to budeme brat takhle ze siroka, tak jasne posledni den agentur je jiste hodne zajimavy, z druhe strany je to tak cas, kdy je draha vetsinou dost plna, ale zpet k tematu, pokud chce nekdo jet cely serial zavodu, tak ma jen moznosti v podobe CEC, CEC2, CMN a MotohousePirelli cupu, jiny serial nema sanci odjet cely, tedy pokud nema vic nez moc penez protoze pokud ma, jeste muze jet GEC a ruzne agenturni pokaly, ale tam se zavody jezdi nejn v CR a SR, ale treba i ve Francii, Italii atd. a to uz preci jen leze dost do penez



DObre Dane mas pravdu....
Takze dokazeme shrnout aspon tyhle 4 zavody do nasledujici tabulky?
CEC...2,5h trenink...4(6)h zavod...4700kc/os deleno 3
CEC2..2h tr...2h zav....cenu ani nevim, deleno 2
CMN..1,15h tr...7kol...2500
Pirelli...nevim vubec...
mam to dobre nebo to oprav...dik

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jaky zavody vlastne jet?

20.2.2009 v 23:17 | Nahoru | #19
NoFear4>

DObre Dane mas pravdu....
Takze dokazeme shrnout aspon tyhle 4 zavody do nasledujici tabulky?
CEC...2,5h trenink...4(6)h zavod...4700kc/os deleno 3
CEC2..2h tr...2h zav....3000Kc/os deleno 2
CMN..1,15h tr...7kol...2500
PirelliMotohouse 2400 pokud jedes cely serial, zavod + trenink casove +- jako CMN

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jaky zavody vlastne jet?

20.2.2009 v 23:30 | Nahoru | #20
Dan Magna> kolik je to zavodu ten pirelli?jednotlive se to jet neda jo?Hele a proc si zminoval ty gumy?Ja v tom problem vubec nevidim,,,jezdim porad pirelli a super...nemmluve o tom,ze preci nejedem tak rychle aby to zralo nejaky gumy ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jaky zavody vlastne jet?

20.2.2009 v 23:35 | Nahoru | #21

NoFear4>Dan Magna> kolik je to zavodu ten pirelli?jednotlive se to jet neda jo?Hele a proc si zminoval ty gumy?Ja v tom problem vubec nevidim,,,jezdim porad pirelli a super...nemmluve o tom,ze preci nejedem tak rychle aby to zralo nejaky gumy ne?



Je tgo 10 zavodu, tedy aspon myslim jinak zkus tady Pirellicupurcite se to da jet i jednotlive, ale tam si zase nepamatuji cenu.
Co se tyce Pirelli, tak loni v Brne velka bida a letos v Cartagene jeste vetsi nevydrzeli ani 50kol, klukum z HKT a kdyz tam testovali nejaci hosi z SBK, tak Pirelli vydrzela od 9 do 13kol na R1 09, fakt velka bida, jiz dve sezony jezdi kluci Bridge a absolutni duvera, spokojenost a vydrz

Tak jaky zavody vlastne jet?

20.2.2009 v 23:41 | Nahoru | #22
chlapi nevím ,le diskuse sedostala někam ouplně jinam, než zněla otázka....:-/// si prostě mslím, že celkově náš koníčešk je o prachách a bohužel všechno něco stojí qa hledat levnější a levnější je jako nakupovat v sekáči....tím sekáče neomlouvím, ale je jasný, že všechno má svou kvalitu....a tím co každý chce a očekává, tím více je to o prachách....a gumy jak tu řešíte je ouplně jiná věc, holt je to o časech, co kdo jezdí a hlavně kolik má opět peněz....(

Tak jaky zavody vlastne jet?

20.2.2009 v 23:42 | Nahoru | #23
jo jinak já jezdím supercorsy a absolutní spokojenost, na moje časy jsou vynikající...hahahahahah

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jaky zavody vlastne jet?

20.2.2009 v 23:44 | Nahoru | #24

Dan Magna>NoFear4>Dan Magna> kolik je to zavodu ten pirelli?jednotlive se to jet neda jo?Hele a proc si zminoval ty gumy?Ja v tom problem vubec nevidim,,,jezdim porad pirelli a super...nemmluve o tom,ze preci nejedem tak rychle aby to zralo nejaky gumy ne?

Je tgo 10 zavodu, tedy aspon myslim jinak zkus tady Pirellicupurcite se to da jet i jednotlive, ale tam si zase nepamatuji cenu.
Co se tyce Pirelli, tak loni v Brne velka bida a letos v Cartagene jeste vetsi nevydrzeli ani 50kol, klukum z HKT a kdyz tam testovali nejaci hosi z SBK, tak Pirelli vydrzela od 9 do 13kol na R1 09, fakt velka bida, jiz dve sezony jezdi kluci Bridge a absolutni duvera, spokojenost a vydrz



Hele a na cem teda jedou WSBK ze jim to vydrzi?
Ikdyz jak rikam,ja pri svych casech na sjetych gumach po nekom vubec vlastne neresim nejaky problemy s gumama...

1 reakcí na tento příspěvek Tak jaky zavody vlastne jet?

20.2.2009 v 23:45 | Nahoru | #25
Jinak kdyz uz me nutis premyslet, tak dle toho co vim, tak se letos v "CR" pojedou vlastne ctyri "amaterske" pohary, ProSpeed porada CMN Cup, tusim, ze to jsou tri zavody a pak IV Racing porada CEC - 6zavodu, CEC2-4zavody a PirelliMotohouse cup-10zavodu, u IV plati, ze vezmou kruzitko zapichnou ho do Brna a udelaji kruznici o polomeru 500km a v tomto kruhu se jedou okruhy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jaky zavody vlastne jet?

20.2.2009 v 23:49 | Nahoru | #26

Dan Magna>Jinak kdyz uz me nutis premyslet, tak dle toho co vim, tak se letos v "CR" pojedou vlastne ctyri "amaterske" pohary, ProSpeed porada CMN Cup, tusim, ze to jsou tri zavody a pak IV Racing porada CEC - 6zavodu, CEC2-4zavody a PirelliMotohouse cup-10zavodu, u IV plati, ze vezmou kruzitko zapichnou ho do Brna a udelaji kruznici o polomeru 500km a v tomto kruhu se jedou okruhy



máš pravdu , ale jsoi tu ještě další poháry jako ERES racing a jemu podobné...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jaky zavody vlastne jet?

20.2.2009 v 23:50 | Nahoru | #27

NoFear4>Dan Magna>NoFear4>Dan Magna> kolik je to zavodu ten pirelli?jednotlive se to jet neda jo?Hele a proc si zminoval ty gumy?Ja v tom problem vubec nevidim,,,jezdim porad pirelli a super...nemmluve o tom,ze preci nejedem tak rychle aby to zralo nejaky gumy ne?

Je tgo 10 zavodu, tedy aspon myslim jinak zkus tady Pirellicupurcite se to da jet i jednotlive, ale tam si zase nepamatuji cenu.
Co se tyce Pirelli, tak loni v Brne velka bida a letos v Cartagene jeste vetsi nevydrzeli ani 50kol, klukum z HKT a kdyz tam testovali nejaci hosi z SBK, tak Pirelli vydrzela od 9 do 13kol na R1 09, fakt velka bida, jiz dve sezony jezdi kluci Bridge a absolutni duvera, spokojenost a vydrz

Hele a na cem teda jedou WSBK ze jim to vydrzi?
Ikdyz jak rikam,ja pri svych casech na sjetych gumach po nekom vubec vlastne neresim nejaky problemy s gumama...



A to, ze jim to vydrzi jsi vzal kde? Samo jedou Pirelli a mimochodem loni v Brne byli jezdci hodne nasrani a nadavali na pneu, Cartagena neni oficialni trat pro WSBK, ale testuji tam skoro vsichni , taky si panove gumy vzorne popisovali, kolik kol, jake nastaveni atd. a pry si mumlali neco o sabotazi , tak nevim.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jaky zavody vlastne jet?

20.2.2009 v 23:55 | Nahoru | #28

Ducati1098>

máš pravdu , ale jsoi tu ještě další poháry jako ERES racing a jemu podobné...



Jj, na ten sem zapomel, no on je hlavne vic slovensky a tusim, ze v nem se jedou hlavne madarske okruhy...., ale je fakt, ze detaily nevim, jsem tak nejak upnuty na ten CEC, jeste by nas lakal GEC, ale nejsou prachy a idealni by bylo vytvorit evropsky endurance pohar, neb my mame CEC, nemci GEC a italove taky neco takoveho, to by byl masakr, ale kde na to sakra brat

(reakce na) Tak jaky zavody vlastne jet?

21.2.2009 v 00:00 | Nahoru | #29

Dan Magna>Ducati1098>

máš pravdu , ale jsoi tu ještě další poháry jako ERES racing a jemu podobné...

Jj, na ten sem zapomel, no on je hlavne vic slovensky a tusim, ze v nem se jedou hlavne madarske okruhy...., ale je fakt, ze detaily nevim, jsem tak nejak upnuty na ten CEC, jeste by nas lakal GEC, ale nejsou prachy a idealni by bylo vytvorit evropsky endurance pohar, neb my mame CEC, nemci GEC a italove taky neco takoveho, to by byl masakr, ale kde na to sakra brat



no ale to je přesně o tom, co tu říkám...je to všechno o prachách a co chce kdo do toho investovat...resp v přímé úměrnosti své závislosti...
já mít love, tak jedu všechno, co se v rámci amatérů pojede, ale bohužel tomu tak není, tudíž pojedu jen to, na co mím, tudíž CEC2 a CMN cup ajsem tomu rád, neb jsem loni jenom jezdil agentury a volný a letos to chci trochu posunout a pozávodit, bych si taky něco dokázal....)))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jaky zavody vlastne jet?

21.2.2009 v 00:08 | Nahoru | #30

Dan Magna>A to, ze jim to vydrzi jsi vzal kde? Samo jedou Pirelli a mimochodem loni v Brne byli jezdci hodne nasrani a nadavali na pneu, Cartagena neni oficialni trat pro WSBK, ale testuji tam skoro vsichni , taky si panove gumy vzorne popisovali, kolik kol, jake nastaveni atd. a pry si mumlali neco o sabotazi , tak nevim.....



jsi blizko zdroje tak vis vic a divas se na to jinak..at klidne zasabotujou kluci zavodnicky,kdyz se jim na tom jezdi blbe...
Ja jen vidim ze ve WSBK se jede na pirelli a vidim jaky jedou casy....to mi jako informace jestli je ta guma dobra na okruh nebo neni staci
ale klidne si po tobe koupim jetou sadu bridzek a zkusim je,snad nejaky rozdil poznam
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist