paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Cestování na Dakaru
 
9.8.2007 v 17:11
Rád bych poprosil všechny majitele F 650 gs Dakar, zda-li by se nepodělili o pár zkušeností s Dakarem.

Hledám moto na blbnutí v terénu, tak i společníka na dlouhé cesty ve dvou. Myslím si, že malé GS by mohlo být nejblíže.



LC8 by tento problém jistě vyřešila, ale to jsme už cenově jinde.

Jinak uvítám jakýkoliv jiný tip.

(reakce na) Cestování na Dakaru

9.8.2007 v 18:00 | Nahoru | #1
Lukas DL1000>>
Ackoliv nesplnuju zakladni pozadavek (nejsem majitel efka), hodim sem par vyjzblebtu. Kdyz jsem pred par rokama uvazoval o porizeni stroje, jedna z variant bylo i F650. Pozitiva byla nizka vaha, dobra ovladatelnost, uspornost provozu, hravost motorky a pritom solidni motorovy zaklad. Negativum v podstate jen jedno - cena.

Nicmene pozadavky jsem mel podobne jako ty a cestovani ve dvou v baglovem oblozeni byla jednim z rezimu, ve kterem jsem predpokladal pomerne casty provoz. A prave tady se ukazalo, ze Fko trochu ztraci - ne na vykonu nebo na prepravitelnosti zavazadel. Diky pomerne male vaze motorky je docela znat kazdy kilo navic (hlavne na nosici), takze vyborna ovladatelnost motorky se postupne vytraci a spolu s ni i hravost... motor pak uz taky nema takovou rezervu jako pri jizde solo, takze proste v tomhle rezimu se z jinak fajnovy motorky ve vetsine ohledu stava motorka prumerna.

Tim ji nijak nechci hanet, jen proste jsou to dost protichudny pozadavky a tezko budes hledat rozumnej kompromis. A je jen na tobe, jestli uprednostnis blbnuti v terenu a jednu dovolenou ve dvou nevidis jako problem, nebo zda planujes litat po evrope a jednou za cas se vyblbnout v lese....

... u me to nakonec dopadlo tak jak to dopadlo - mam "silnicni" univerzal kterej "obcas" protahnu i mimo asfalt :shy:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na Dakaru

9.8.2007 v 21:10 | Nahoru | #2
Lukas DL1000>mám dakara. Zítra něco napíšu. Jdu spát, vztávám v 1:00.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na Dakaru

10.8.2007 v 07:07 | Nahoru | #3
ladiki>velice přínosná odpověď :lol: :lol: :lol:

1 reakcí na tento příspěvek Cestování na Dakaru

10.8.2007 v 08:17 | Nahoru | #4
Mám ho a naprostá spokojenost. V červnu sem byl s bandou v Alpách, Rakousko, Německo, Itálie, plný všechny tři kufry, ale sólo a bez problémů. Možná by snesla o nějaký ten koník navíc, když už na něm nalítáš pár tisíc km, ale to je asi problém skoro každý mašiny, až skončíš u 180 koňových i víc nadupaných, ale všechno má svý hranice, tak proč honit extrémy. Musíš si sám říct, co od tý mašiny chceš a očekáváš a podle toho zvolit tu, která ti bude vyhovovat. Já bych už měnil za velký GS, ale ta cena. Tak nic nebude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na Dakaru

10.8.2007 v 09:09 | Nahoru | #5
Nenča> Kdyby tedka bawo udelao F800GS s tim jejich radakem, uvazoval bys o tom?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na Dakaru

10.8.2007 v 09:18 | Nahoru | #6
Sim>Co by ne, ale asi tak za 2-3 roky až by bylo za lepší prachy jetý.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na Dakaru

10.8.2007 v 09:32 | Nahoru | #7
Nenča> hmm, takze podobna situace jak u me... az na to ze bmw zaspalo, tak cekam na Versys.

(reakce na) Cestování na Dakaru

10.8.2007 v 09:45 | Nahoru | #8
Sim>Moc pěkná hračka, tady máš docela dobrý videiko http://www.antee.cz...=3819&oid=479291

Cestování na Dakaru

10.8.2007 v 12:26 | Nahoru | #9
Mám ho, a na cestování super, v terénu je to malinko horší. Pokud se jedná o polňačky tak ANO, ale že pojedeš kudlu na to zapoměň.

Vydrží neskutečné zacházení, a pokud nejsi leštěnkář.
Pokud stím chceš krosit tak si kup dvě motorky jednu na terén a druhou na cestování.

Jsem v situaci že mám dakara hodně upraveného by Béba ale do budoucna to asi nejde.

Dakar je jeden velký kompromis :thmubup:

2 reakcí na tento příspěvek Cestování na Dakaru

10.8.2007 v 15:30 | Nahoru | #10
Jsem majitelem Dakaru F 650 GS respektive ted na nem jezdi manzelka :) a ja vibruji na LC4 Adv. ;) Klady a zapory : nejpohodovejsi jednoval siroko daleko , silny a usporny - silnice kolem 4litru , teren kolem 5l. na sto, etxremne dlouhy plyn pomuze zacatecnikum v terenu ovzlast v bahne apod.,bezvane fungujici ABS s moznosti vypnout,hydravlicke predpeti zadku koleckem - behem par sekund nastavis vysku sedla nebo pritvrdis pro izdu ve dvou atd.
Zasadnim nedostatkem je ponekud blba ergonomie pro normalni a vetsi lidi :) - riditka jsou nizko a jsou docela uzka i stupacky potrebuji rozsirit - reseni nabizi Touratech ale neni to zrovna lidovka :( . Ma tlustou a tezkou prdel - dve koncovky enormne ji rozsizuji a s kuframa jsi siroky jako autobus :( , tezky zadek je dost citit v terenu ale neni to nic hrozneho a nezmeni to ani superdrahy WP podvozek spis jina podsedlovka a vyfuk neco ve stylu TT Oryx. . .Vepredu mam progresivni pruziny a na vidlich neopreny. V terenu Dakarek vyzaduje vetsi duraz nez Adv. LC4 musis ho furt vodit ve supackach vic vyvazovat atd. Extra pohovka misto sedla v ternu prekazi a fakt ma smysl jit do megadraheho sport. sedla od TT anebo nechat to presit od nekoho kdo to umi . . .
Dakar asi je zatim nejlepsi kompromis mezi asfaltem a bahnem. LC4 Adv. je v terenu o tridu lepsi ale na rovnem a rychlem asfaltu je to utrpeni :D .
Dalsi vyhoda ze na Germanskem trhu je spousta naprosto zachovalych kousku , co k bahinku ani necichly .... jo a posledni nevyhoda - mizerne sviti :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na Dakaru

10.8.2007 v 15:36 | Nahoru | #11
svítí jako každá H4 járovka. 1/2 auta :P

(reakce na) Cestování na Dakaru

10.8.2007 v 15:38 | Nahoru | #12
Jo anebo si počkat do jara na KTM690adv :thmubup:
... ale to můžeš čekat pořád a pořád bude ve vzduchu něco nového lepšího *no*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na Dakaru

10.8.2007 v 15:51 | Nahoru | #13
Jeste neco. mozna lepe tvym poradavkum vyhovi Africa Twin . V terenu tech 40kil navic samozrejme ucitis ale i tak to +- zvladne totez a na asfaltu v-twin oproti jednovalci uplne jina kava :thmubup: . Zvlast kdyz chces cestovat ve dvou.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na Dakaru

10.8.2007 v 16:06 | Nahoru | #14
To HonzaM : na jare bude 690 Enduro a Adv. bude pry az 2009pr.2010 :( :( .Na GasGasu jsem mel nejaky levny enduro stitek taky s H4kou a svitilo to dvakrat lepe . Ty mas asi ten novy dvosvickovy model s cirym sklem - to stary sklicko vytvori na silnici takovou pavucinu stinu a svetel a v terenu napr. v lese je to totalne o drzku :( .
Narval jsem na bryle dv doplnkova svetle od Helly a je po problemu :) a sviti to ido zatacek :D

1 reakcí na tento příspěvek Cestování na Dakaru

10.8.2007 v 19:38 | Nahoru | #15
že by toto?

(reakce na) Cestování na Dakaru

10.8.2007 v 20:18 | Nahoru | #16
qwert>co to jé??? To je ale pěkné..

(reakce na) Cestování na Dakaru

10.8.2007 v 21:29 | Nahoru | #17
Climber>Ano mám 2 svíčku, starší model mě ani nenapadl a moc ho neznám. Jen z něj potřebuju ty loga na bocích plastů airboxu !!!! nový stojí každý 1000,- czk *no*

Můj svítí bohatě, proto mě to zarazilo.

(reakce na) Cestování na Dakaru

10.8.2007 v 21:55 | Nahoru | #18
dawka>pořád lepší než nic :P

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na Dakaru

10.8.2007 v 22:06 | Nahoru | #19
Lukas DL1000> Najel jsem na něm 10 000km, převážně ve dvou + kufry. Super spotřeba kolem 4l/100km. Na cestování bohatě stačí. Do terénu záleží na pneu. Teď mám Tourancky. Na cestu super, ale mimo ni bída. Příště dám TKC 80. Pojem terén je, ale relativní. Do terénu není ani tolik opěvovaná LC8. Do terénu prostě patří lehká endura 450. DAkar je na polnačky, lesní cesty atd.

Za tu dobu jenom liju benál. Je to prostě kompromisní motka, která nabízí od každého něco, samozřejmě s kvalitními vlastnostmi.

Bral bych jen verzi DAKAR.

(reakce na) Cestování na Dakaru

11.8.2007 v 21:00 | Nahoru | #20
Nehce se mi nic sepisovat, najel jsem na Dakaru za dva roky necelych 30tis km. a v podstate souhlasim s Climberem.
Je to idealni kompromis teren/silnice.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist