Hledám moto na blbnutí v terénu, tak i společníka na dlouhé cesty ve dvou. Myslím si, že malé GS by mohlo být nejblíže.
LC8 by tento problém jistě vyřešila, ale to jsme už cenově jinde.
Jinak uvítám jakýkoliv jiný tip.
Ackoliv nesplnuju zakladni pozadavek (nejsem majitel efka), hodim sem par vyjzblebtu. Kdyz jsem pred par rokama uvazoval o porizeni stroje, jedna z variant bylo i F650. Pozitiva byla nizka vaha, dobra ovladatelnost, uspornost provozu, hravost motorky a pritom solidni motorovy zaklad. Negativum v podstate jen jedno - cena.
Nicmene pozadavky jsem mel podobne jako ty a cestovani ve dvou v baglovem oblozeni byla jednim z rezimu, ve kterem jsem predpokladal pomerne casty provoz. A prave tady se ukazalo, ze Fko trochu ztraci - ne na vykonu nebo na prepravitelnosti zavazadel. Diky pomerne male vaze motorky je docela znat kazdy kilo navic (hlavne na nosici), takze vyborna ovladatelnost motorky se postupne vytraci a spolu s ni i hravost... motor pak uz taky nema takovou rezervu jako pri jizde solo, takze proste v tomhle rezimu se z jinak fajnovy motorky ve vetsine ohledu stava motorka prumerna.
Tim ji nijak nechci hanet, jen proste jsou to dost protichudny pozadavky a tezko budes hledat rozumnej kompromis. A je jen na tobe, jestli uprednostnis blbnuti v terenu a jednu dovolenou ve dvou nevidis jako problem, nebo zda planujes litat po evrope a jednou za cas se vyblbnout v lese....
... u me to nakonec dopadlo tak jak to dopadlo - mam "silnicni" univerzal kterej "obcas" protahnu i mimo asfalt :shy:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na Dakaru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na Dakaru
1 reakcí na tento příspěvek Cestování na Dakaru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na Dakaru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na Dakaru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na Dakaru
Vydrží neskutečné zacházení, a pokud nejsi leštěnkář.
Pokud stím chceš krosit tak si kup dvě motorky jednu na terén a druhou na cestování.
Jsem v situaci že mám dakara hodně upraveného by Béba ale do budoucna to asi nejde.
Dakar je jeden velký kompromis :thmubup:
2 reakcí na tento příspěvek Cestování na Dakaru
Zasadnim nedostatkem je ponekud blba ergonomie pro normalni a vetsi lidi :) - riditka jsou nizko a jsou docela uzka i stupacky potrebuji rozsirit - reseni nabizi Touratech ale neni to zrovna lidovka :( . Ma tlustou a tezkou prdel - dve koncovky enormne ji rozsizuji a s kuframa jsi siroky jako autobus :( , tezky zadek je dost citit v terenu ale neni to nic hrozneho a nezmeni to ani superdrahy WP podvozek spis jina podsedlovka a vyfuk neco ve stylu TT Oryx. . .Vepredu mam progresivni pruziny a na vidlich neopreny. V terenu Dakarek vyzaduje vetsi duraz nez Adv. LC4 musis ho furt vodit ve supackach vic vyvazovat atd. Extra pohovka misto sedla v ternu prekazi a fakt ma smysl jit do megadraheho sport. sedla od TT anebo nechat to presit od nekoho kdo to umi . . .
Dakar asi je zatim nejlepsi kompromis mezi asfaltem a bahnem. LC4 Adv. je v terenu o tridu lepsi ale na rovnem a rychlem asfaltu je to utrpeni :D .
Dalsi vyhoda ze na Germanskem trhu je spousta naprosto zachovalych kousku , co k bahinku ani necichly .... jo a posledni nevyhoda - mizerne sviti :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na Dakaru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na Dakaru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na Dakaru
Narval jsem na bryle dv doplnkova svetle od Helly a je po problemu :) a sviti to ido zatacek :D
1 reakcí na tento příspěvek Cestování na Dakaru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování na Dakaru
Za tu dobu jenom liju benál. Je to prostě kompromisní motka, která nabízí od každého něco, samozřejmě s kvalitními vlastnostmi.
Bral bych jen verzi DAKAR.