globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čištění KNka
3.1.2009 v 12:22
Zdarec, už se pomalu chystám na sezonu a chtěl bych se pustit do vyčištění KNka, poradí někdo jak na to? díkec.

Čištění KNka

3.1.2009 v 12:30 | Nahoru | #1
mas k tomu origo cistidlo a spec.olej, ketrym se to pak napousti? vyklepej hruby necistoty, napust to cistidlem, nech cca ctvrt hodky pusobit, pak to strc pod tekouci vodu, proplachuj opacnym smerem, nez proudi vzduch do karbecum(k vstrikovacum), nech vyschnout a nastrikej na to ten olej a nech ho vsaknout. necisti stlac.vzduchem! a chces-li neposkodit material, ze ktereho je KN, nepouzivej nic jineho, nez ty orig. veci.

1 reakcí na tento příspěvek Čištění KNka

3.1.2009 v 12:31 | Nahoru | #2
kdysi byl komletní návod v češtině na stránkách dkracing.cz nebo zkus vygůglovat musí jít

(reakce na) Čištění KNka

3.1.2009 v 12:57 | Nahoru | #3

madmarty>kdysi byl komletní návod v češtině na stránkách dkracing.cz nebo zkus vygůglovat musí jít



http://www.sportovni.../navod-k-cisteni.pdf

jak jsem popisoval vyse

1 reakcí na tento příspěvek Čištění KNka

3.1.2009 v 13:27 | Nahoru | #4
dík moc jdu na to!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čištění KNka

3.1.2009 v 15:05 | Nahoru | #5
jnyk> jak se píše výše, já ty moucchy nejdřív zkoušim vyklepat a pak je jemnou sprchou vymeju.

Taky se mi stalo, že jak jsem to nechal namočený v tom čistícím roztoku, odmočilo se mi těsnění, ale to se dá přilepi zpět...

S tim olejem taky opatrně, abys ho tam nenanesl zase moc, nesmí stékat.To by bylo horší jak lepší...

(reakce na) Čištění KNka

3.1.2009 v 20:07 | Nahoru | #6

mari>jnyk> jak se píše výše, já ty moucchy nejdřív zkoušim vyklepat a pak je jemnou sprchou vymeju.

Taky se mi stalo, že jak jsem to nechal namočený v tom čistícím roztoku, odmočilo se mi těsnění, ale to se dá přilepi zpět...

S tim olejem taky opatrně, abys ho tam nenanesl zase moc, nesmí stékat.To by bylo horší jak lepší...



presne tak. staci jen jedna vrstva toho oleje...

Čištění KNka

3.1.2009 v 22:27 | Nahoru | #7
olej musí být na filtry, ten se nedá ničím nahradit.. jinak filtr jde vyprát v teplé jarové vodě. je to odzkoušené, na motokrosu se tím filtry perou běžně

1 reakcí na tento příspěvek Čištění KNka

20.2.2009 v 19:22 | Nahoru | #8
vzhledem k tomu ze jsi mel v unoru 08 najeto par km a K&N se ma cistit po nekolika 10 tisic km (presne je to 50 tisic mil, pri provozu v pousti kontrolovat po 30 tisicich mil) tak nevim co resis. Prehnana pece skodi zrovna tak. On totiz ten nachytanej prach zvysuje ucinnost filtrovani

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čištění KNka

21.2.2009 v 19:03 | Nahoru | #9

Lub@>vzhledem k tomu ze jsi mel v unoru 08 najeto par km a K&N se ma cistit po nekolika 10 tisic km (presne je to 50 tisic mil, pri provozu v pousti kontrolovat po 30 tisicich mil) tak nevim co resis. Prehnana pece skodi zrovna tak. On totiz ten nachytanej prach zvysuje ucinnost filtrovani



No to bys mel videt muj filtr po 14000 km, kdyz jsem ho pral pred 2 tydny .

(reakce na) Čištění KNka

21.2.2009 v 19:05 | Nahoru | #10

mari>jnyk> jak se píše výše, já ty moucchy nejdřív zkoušim vyklepat a pak je jemnou sprchou vymeju.

Taky se mi stalo, že jak jsem to nechal namočený v tom čistícím roztoku, odmočilo se mi těsnění, ale to se dá přilepi zpět...

S tim olejem taky opatrně, abys ho tam nenanesl zase moc, nesmí stékat.To by bylo horší jak lepší...



Jakykoliv prebytecny olej se behem par km nasaje do motoru a spali. Vzdycky tam zustane optimalni mnozstvi .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čištění KNka

22.2.2009 v 14:38 | Nahoru | #11

PetrVTR_new>
No to bys mel videt muj filtr po 14000 km, kdyz jsem ho pral pred 2 tydny .



No to bych teda chtel videt. Asi jsi ho nevyfotil. Ja jen co jsem vycetl. Patral jsem po netu po fotkach a nic jsem nenasel. Muj je zatim v origo krabicce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čištění KNka

22.2.2009 v 18:49 | Nahoru | #12

Lub@>PetrVTR_new>
No to bys mel videt muj filtr po 14000 km, kdyz jsem ho pral pred 2 tydny .

No to bych teda chtel videt. Asi jsi ho nevyfotil. Ja jen co jsem vycetl. Patral jsem po netu po fotkach a nic jsem nenasel. Muj je zatim v origo krabicce



zalezi na tom, v jak prasnem prostredi jezdis. muj byl zraly na cisteni po cca osmi tis.km.

Čištění KNka

22.2.2009 v 19:55 | Nahoru | #13
jo a pokud nemáš přímo ten olej ve spreji tak přímo ideální je malý štěteček :)

(reakce na) Čištění KNka

24.2.2009 v 23:02 | Nahoru | #14
Eso_Rimmer> tak to je snad na reklamaci kdyz ja su takovej duverivej v navody k pouziti ...

Čištění KNka

24.2.2009 v 23:08 | Nahoru | #15
Můj servisman říká oleje méně než moc, ale je pravda že jsem rozdíl nepoznal, takže olejuju aby byl růžovej a ne rudej jak komanč na letný když maj svůj meeting , stejně ten olej vsaje motor a když je ho tam míň tak ušetřím a neproleju ho vejfukem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 Hašlik 11 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1
Volnobeh Yamaha YZF-R6 sete111 1 27.4.2024 v 09:38 kokoška.
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 Hašlik 4 25.4.2024 v 10:03 Slow
yamaha yzf r6 RJ09 Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R6R Yamahatorr 2 15.3.2024 v 18:23 Yamahatorr
Vymena lozisek v krku rizeni [1, 2] Yamaha YZF-R6 harwey10 35 5.2.2024 v 13:58 Gahan37


TOPlist