Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami


[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

Cena se odvíjí od věcí, které tam zůstanou (Ohlins, SBK, PPtuning, atd.)
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek


Naštěstí jsem to zapudil a sehnal levnější GSXR...
[URL= výsledek:
...jenže já byl idiot a řešil ještě věci jako leštěný kola a design, kterej tenkrát "letěl", aby se slípky po příkopech otáčely

Ve finále jsem dával tlumič řízení LSL, přepákování, lešení a řidítka vlastní návrh/výroba. Brzdy jsem vylepšil jen o hadice, na tomhle litru to byla nutnost a stejně to nemělo na dnešní motorky s radiálama a gumovejma hadicema. Titanová koncovka výfuku pro radost a opět pro plašení slípek v příkopech a pak už jen repase a výměna oleje v předních tlumičích.. Jo a převod - o 2z míň vpředu a 520 řetěz. A motorka to byla ostrá, škoda že jsem na křivej rám přišel až po dvou sezónách a po narovnání jsem byl rázem o 5s rychlejší a celkem bez "boje" s řidítkama ...ale to jsou ty zkušenosti. Tenkrát na začátku jsem s tím jezdil starej Most cca 1:40.
[URL= R1 v r.2004 začátek kromě laminátů, padáků a "svých" řidítek v sérii a svou třetí 20ti minutovku v životě v Brně jsem skončil na 2:22. Jen tedy kolečko jsem dal dopředu o 2z menší..
Tady na fotce nad tím špekulujem s Boumisem (v tý době přesedlával z V-Maxe na svou první zmrzlinu CBR900RR a letos vyhrál na K5 Přebor Volný nad 600

[URL= na to výfuky, tlumič řízení ohlins, brzdové hadice a lak.. Brno 2:16.
[URL= to chtělo přepákování, sundat originál sedlo a dát pryž na tvrdou podsedlovku. Dal jsem trochu víc zalomená řidítka PP tuning, a využil možnosti koupit starší zadní tlumič Ohlins. Výfuky jsem vyměnil Tenax za RP, ale asi jen kvůli tomu, že se mi prostě líbily.. Změna převodu na 15/46 a 520ka řetěz. Stále bez zásahu do motoru a elektroniky.
Vloni Brno 2:13.7 a takhle už jsem to i prodával p.Kozelkovi..
[URL= nová R1 2007, koupena se zadním Ohlinsem, jinak série. Tady už jsem špekuloval víc - tlumič řízení ohlins, to je taková jistotka, přepákování své (pevné), řidítka PPtuning, brzdový hadice zrovna tak. Převod 16/47, protože motorka jede perfektně a s 15kou kolečkem jsem nevycházel. Investoval jsem do komplet titanovýho výfuku RP a dal jsem powercommander právě kvůli výfuku a BMC filtru, ale hlavně kvůli možnosti quickshifteru (spínač Cordona). Padáky vlastní konstrukce. Samozřejmě lamináty (BikesPlast - ty beru už od začátku). Cena těchto úprav byla cca 70tis. Kč. Určitě by to chtělo třeba si pohrát s přední vidlicí, já dal jen nový olej a zatím nevidím problém.. Brno 2:10.0
Foto před...
[URL= po...
[URL=
Naposledy editováno 12.12.2008 16:34:33
3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

Jinak motorka je nádherná.....




Naposledy editováno 22.10.2008 16:13:47
3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek


Ale pekny koutek, timhle si ho jen znackuju.


SLUGI>
[URL= jen takovej blbej dotaz :\
... k čemu je to potítko na té nádržce?
A odpověď Perňa:
SLUGI> To je dárek od kámoše, měl ho loni na R1, jezdil rychle a nespadnul ani jednou


Pak odpověď DavR1:
SLUGI> je to kvůli tomu, že brzdovka je hrozně agresivní a při pádu to potítko tu kádinku i po rozbití drží pohromadě a lehce je schopno i tekutinu nasát ... čímž zabrání potřísnění čehokoliv .. třeba z budíků se brzdovka dostává dost těžko.
Naposledy editováno 22.10.2008 20:13:57
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
.Kolda.> Další věc, proč se oddělává kryt předního kolečka sekundárního převodu??
Tak to je kvůli lepšímu přístupu, mohu to občas vyčistit a vizuelně kontrolovat stav kolečka a hlavně utažení matky (už jsem ji 2x ztratil, na R1 to občas dělá, je potřeba zalepit závit a matku zajistit a po dvou použití koupit novou..
A další důvod je spínač quickshifteru - jaksi s tím krytem občas koliduje (záleží na typu přepákování..). Takže kryt je zbytečnost..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek


Škoda, že je ta tvoje "stará" už zamluvená...sice bych nerad zradil značku....ale tahle R1 by za to fakt stála...navíc když člověk ví, že sedí na něčem, co umí 2:10 v Brně

Naposledy editováno 22.10.2008 16:31:45
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek


3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Kupoval jsi ode mě originál součástky? Já se už nepamatuju.. Nepřijel jsi v BMW s přítelkyní? Když už ta paměť mi nějak neslouží

Jj, RSV měl otec (dnes už nejezdí, uznal, že na dnešních přeplněných silnicích to už nemá cenu a moje závodění jde tak nějak mimo něho) - on se úplně zbláznil do dvouválců a nemohl překousnout, že jsem prodal krásnou SP-1. Když mě už to v tý době šrotovalo v hlavě a chtěl jsem na okruh, ale s dobrou motorkou ovšem ne za 400tis.! Proto bouraná GSXR1000

3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

quote]
Hele, gripy jsem taky přemýšlel, že dám třeba Domino, ale nějak jsem se k tomu nerozhoupal a jedu originály. Celkem mi vyhovují a jestli mě zrak nešálí, tak jsem tvarově stejné viděl i na Rossiho M1 nebo Hagově R1..
K tomu brždění zadkem...jestli myslíš zadní brzdu

Už se to tu taky hodně probíralo a já jednoznačně ANO! Nějak to bez zadní brzdy neumím a pomáhá mi to v nájezdech do zatáčky a v počátku brždění se motorka může rychleji stlačit a pak i nasměrovat. Někdy to může pomoct i při překlápění motorky, jde to pak rychleji, když ťukneš do z.brzdy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
MiP_>Perňa #81> Pěkná evoluce Akorát teda...přijít na vohnutej rám až za dvě sezóny...to je mazec
No a leštěný ráfky...to snad ani nebudu komentovat...
Škoda, že je ta tvoje "stará" už zamluvená...sice bych nerad zradil značku....ale tahle R1 by za to fakt stála...navíc když člověk ví, že sedí na něčem, co umí 2:10 v Brně
Ona umí tuším i líp, ale s jiným pilotem, než jsem já "opatrníček". Když by Marros chtěl cuknout, tak je ještě malinkatá šance, že bys mohl zradit značku

v.lukes>čau, mám pár dotazů Můžu na volný do Brna, Mostu když mám motku upravenou pro okruh? tzn. světlo pryč, lamino kapoty apod. Nebo musím jenom na registrovaný závodní akce typu CEC? dík
Je, tak tohle nevím. Do Mostu určitě a do Brna je pro mě moc daleko na volný jízdy, navíc nejsou dobrý reference, co se jěždění týká mezi moc lidma..tak fakt nevím. Ale myslím si proč ne, nikdo to přece nekontroluje a není podmínkou mít světla na biku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Kupoval jsi ode mě originál součástky? Já se už nepamatuju.. Nepřijel jsi v BMW s přítelkyní? Když už ta paměť mi nějak neslouží

Jj, RSV měl otec (dnes už nejezdí, uznal, že na dnešních přeplněných silnicích to už nemá cenu a moje závodění jde tak nějak mimo něho) - on se úplně zbláznil do dvouválců a nemohl překousnout, že jsem prodal krásnou SP-1. Když mě už to v tý době šrotovalo v hlavě a chtěl jsem na okruh, ale s dobrou motorkou ovšem ne za 400tis.! Proto bouraná GSXR1000

Ja to nemyslel nijak zle s tou namystovanosti,neni to nazor,za kterym si stojim,videli jsme se max pul hodky




matrixbiker>Dotaz mam cbr 600 f má to náký zavodní ambice nebo to je absolutně nekonkurence schopný a mám si koupit novou šestku za par let (cca rok 2) Jedná se mi hlavně o to o kolik mě zrychlí novější šestka např 6rr jinak na fku mě přijdou stupny hrozně nízko
Chtěl bych si totiž skusit hořky za rok dva žádný vítězný ambice nemám ale abych nebyl za debila o 2 kola zpět. Kdyby ty sfine motorky nešly tak dolu tak to neřešim ale když to chci prodat tak za to dostanu hovno tak je otazkou jestly prodat za hovno a šetřit nebo radsi hodit na laminaty tohle a skusit to.
No já myslím, že stará CBR 600F má i několik titulů tenkrát ještě Mistrovství Evropy Supersportů, takže i ta má ambice. Akorát ve srovnání s dnešními supersporty daleko menší, ten vývoj jde hrozně moc dopředu.. To je fakt, že starší motorky měly stupačky trochu níž, ale tyhle věci by se daly vychytat úpravami

A myslím, že v Hořicích na ni hooodně rychle jezdí sympaťák a dlouhán Stefan Holz!!! A kdysi Andy Brandt tam na ni tuším dojel na bednu a čas rovněž pod 2:30 bohatě

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek


A jaký byl tvůj vývoj od tý doby, co se týká motorek?? Já jsem to zapíchnul k závodům a teď jsem jak gambler, baví mě to a nemůžu z toho "vycouvat", ikdyž to stojí tolik zlaťáků potřebných na důležitější věci

v.lukes>čau, mám pár dotazů Můžu na volný do Brna, Mostu když mám motku upravenou pro okruh? tzn. světlo pryč, lamino kapoty apod. Nebo musím jenom na registrovaný závodní akce typu CEC? dík
na volný mužeš normálně,jen v tom brně jsem byl jednou a jak říká perna,nic moc...
Naposledy editováno 22.10.2008 17:07:51
Perňa #81>MiP_>Perňa #81> ..... co umí 2:10 v Brně
Ona umí tuším i líp, ale s jiným pilotem, než jsem já "opatrníček". Když by Marros chtěl cuknout, tak je ještě malinkatá šance, že bys mohl zradit značku
Noo tak si mě napiš do pořadníku...já kdyžtak zradím


Co tě přesvědčilo na změnu značky??? R1 04 byla v té době o tolik lepší než Suza??? Zkoušel jsi vůbec někdy měnit motorku na ozkoušení ...třeba s Liborem jeho (teď už mrtvou) K6?
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024/2025 [1 ... 1270, 1271] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 38109 | Včera v 22:48 Helitechnic |
Poptávám schopného mechanika na Yam... Yamaha YZF-R1 | PalkoR1 | 14 | 23.4.2025 v 09:40 Krsmen_ |
EWC 2025, 2024, 24h Le Mans, Spa, ... [1 ... 31, 32] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 954 | 22.4.2025 v 19:21 IvanDvoutakťák |
R1 2004 - Nedochlazování / Přehřívá... [1, 2] Yamaha YZF-R1 | Lutrak | 32 | 17.3.2025 v 05:17 Kamikadze-Ace |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 11 | 27.2.2025 v 18:50 doucha |