Téma: Chci CBR900RR
8.10.2008 v 22:29
Takze zatim mi je dvacet, ale v lednu mi bude 21, takze si udelam rozsireni. Zajímalo by me jaky mate s touhle motorkou zkusenosti, na co si dat pozor pri koupi, na co si dat pozor pri jizde, servis atd.....jo a jak se jezdi s batůžkem.
F.i.s.h.men>jo ten avatar je dost slusnej.
No tak mam odjezdenou babetu, fichtla, simsona a MZ....pak jsem chvilku jezdil na cross 250.
A to je dulezite kolik mam najezdeno?
V aute mam objem 1,3 a moc to nejede...to bude stejne.
no tak důležitý to je.. teda jestli chceš přežít nějak dýl no.. hlavně abys nevzap pak někoho sebou - třeba batůžek.. Jinak mašina je to perfektní, batoh po 100km začne bolet všechno možný.. jinak je to takovej cesťáček.. Jinak nevim jestli bych jí doporučil po tvým výčtu motorek.. kup si nějakou šestku a moc jí netoč

F.i.s.h.men> No rekl bych ze bys s tim problem mit nemel. Zvladnout se to da celkem v poho (vlastni skusenost), ale to nemeni nic na tom ze ta motorka toho umi hodne a ze musis byt sakra opatrny a mit oci az na vrch helmy... No na co si dat pozor. Rekl bych ze na nic konkretniho netrpi. Takze davat pozor na veci jako u ostatnich motorek. Teda taky zalezi co chces za rok no... A ten batuzek nejde rict jednoznacne. Zalezi na nem co vyhovuje. Mlada dala na mojom farosoj 750km za 10hod. Byla to teda sila ale na motorku si rozhodne nestezuje. Je to jeden z tech pohodlnejsich supersportu
no ne....tak delam si z vas trochu sprtouchlata......jezdil jsem ji dost casto, protoze ji mel muj nej. kamarad a parkoval ji u me, takze neco najezdenyho mam....
asi nema cenu tady psat jak budu jezdit pomalu a tak..NEBUDU, ale jen tam kde neni mozno aby mi tam neco vjelo. tim myslim neco jako dalnici....kdyz jsem na ni jezdil, tak uz jsem mel nekolikrat na male a ja se o sebe bojim....s batuzkem sem na ni taky jezdil, ale to je uplne jine tema...tim myslim uplne jiny styl jizdy....co vam mam povidat. jeste jsem nikdy neboural, ale jsem posera....kdyz jedu v aute na hlavni a nekdo mi ma dat prednost z vedlejsi, tak uz davam nohu na brzdu. nikomu neverim.
No je to napsane dost kostrbate, tak aspon mate co resit.
asi nema cenu tady psat jak budu jezdit pomalu a tak..NEBUDU, ale jen tam kde neni mozno aby mi tam neco vjelo. tim myslim neco jako dalnici....kdyz jsem na ni jezdil, tak uz jsem mel nekolikrat na male a ja se o sebe bojim....s batuzkem sem na ni taky jezdil, ale to je uplne jine tema...tim myslim uplne jiny styl jizdy....co vam mam povidat. jeste jsem nikdy neboural, ale jsem posera....kdyz jedu v aute na hlavni a nekdo mi ma dat prednost z vedlejsi, tak uz davam nohu na brzdu. nikomu neverim.
No je to napsane dost kostrbate, tak aspon mate co resit.
F.i.s.h.men> Co se týká 954 RR...můžu jedině potvrdit,výborná,výborně ovladatelná,bezproblémová....a myslím,že rychlá až dost
,takže než otočíš heftem,je třeba zapřemýšlet...
Jedinou výtku bych měl...dost chybí tlumič řízení,jelikož fároš má snahu při akceleraci pokukovat do nebíčka
ale nejmodernější supersporty ho mají už skoro všechny v základu a ty si ho tam můžeš klíďo dát....mimochodem,ten můj fároš je k mání...954 r.v.2002...
,chci si udělat radost a koupit funglovku





F.i.s.h.men> Tak kdyz 94 tak bych se toho vazne nebal. Ale opatrnej bych byl. Spis bych tady premyslel jestli vazne tak docela starou motorku? Jestli neni lepsi koupit novejsi a treba i sestku protoze ta pojede stejne mozna i lip nez ten Faros z tohoto roku. Nehlede na pozdejsi investice. Vazne aby jsi pak nelitoval. Nekde jsem cetl- lepsi lepsi sestka v hrsti nez horsi litr na strese
... Pokud ale jsi vylozene naladenej jen a jen na tento rocnik a nic jinyho proste nechces tak preju at se ti zadari


no taky mi jde o to. Sice jsem na sestce nikdy nejel, ale mam pocit, ze to je spis motorka kterou musis tocit a moc netahne od spoda....ja rad jezdim kadla kadla....na novejsi moto asi moc penez nebude, protoze dost penez sezere obleceni...az bude aktualni koupe te moto, tak bych nejspis zalozil nove vlakno jestli by byl nekdo kdo ji mel nebo ma ochotnej ji semnou koupit... to bude asi nejrozumnejsi myslim.
milan1000> a co? jezdis kadla, nebo bys chtel pomoc s koupi?
Jinak teda doufam ze mi nekdo odpovi...Dost se mi libi motorky predelany na street, ale kdyz sem se schanel kde koupit a jak pridelat hrazdy, tak jsem to nikde nenasel....jinak bych si vystacil s tacho z kola.. a jeste asi svetlo se musi nejak predelat? Co to vsechno obnasi jestli uz to nekdo delal?
Jinak teda doufam ze mi nekdo odpovi...Dost se mi libi motorky predelany na street, ale kdyz sem se schanel kde koupit a jak pridelat hrazdy, tak jsem to nikde nenasel....jinak bych si vystacil s tacho z kola.. a jeste asi svetlo se musi nejak predelat? Co to vsechno obnasi jestli uz to nekdo delal?
F.i.s.h.men> To nejde rict jednoznacne. Sestky maji vic otacek to jo takze ji asi trochu vic tocit musis. Ale kdyz srovnas treba 94 Farose s o dva, tri roky nocejsi sestkou tak to bude podobny a mas proste novejsi moto... A hele. Ja mel sestku CBRo 2001 a ta jela jako fakt huste. Jako ted co mam farose 2001 tak ten tahne asi do 150-200 vic jak ta sestka ale potom sem neveril (ja vim ze uz to je pak velka rychlost
) jak ta sestka tahla. Nebojim se rict ze asi trochu lip mez ten ferda. Neskutecny. Podle tim naporovym sanim. No ale to jsem trochu odbocil. Proste ten rozdil neni vazne takovy. Rozhodne daleko daleko mensi nez prechod z male moto na nejakou sestku. Nejvetsi rozdil je asi ze faros se zveda pri rozjezdu na zadni ale pak uz to pocitove je podobny. Mozna nekdo nebude souhlasit ale ja to aspon tak citil u vyse popsanych motorek. Takze ja bych radsi novejsi sestku...Kolik do toho chces vrazit?

F.i.s.h.men> Ja mam 198cm? kolik ty
... Je fakt ze ty devitky jsou betsi ale spis bych rekl na pohled. Zas tam mas vic vahy na rukach a tim padem ses vic nakoplej a vic fouka. Ale vazne musis vedet sam.... Ale kolem 60000tis se da sehnat 1997-1998 Ninja, GSX-r 600, CBR600. A porad to nejsou ty mini motorky co se dnes vyrabeji. Ale nechci te ukecavat. Jen popremyslej

No nedávno jsem taky jednoho pořídil...2001 zatim jsem stačil najet cca1200km a jsem nadmíru spokojen...do 6tis, je to hodná mašinka a když jsem ji prvně z mladické nerozvážnosti dal kouř pod plnym....zjistil jsem, že umí i po zadnim a umí to bejt mrška....jinak pokud máš rozum a respekt, můžeš koupit co chceš, když budeš hovado, zabiješ se i na 125, já mam třeba 18-ti letýho bráchu, když mi bylo 17 a jemu okolo 15 půjčil jsem mu svojí novou moto na víkend....jel jako kráva do zatáčky v protisměru...auto proti tak to vzal do strouhy a rošvíkal se, ale od tý doby je o dost opatrnější...a teď jsem mu i párkrát půjčil fároška..a věřim, že je natolik rozumnej, že to nezboří...
Takže závěrem bych doporučil došetřit, koupit novější moto a jezdit s rozumem a předvídavostí.....hovad co na nás motorkáře moc nekoukaj je všude plno
Naposledy editováno 09.10.2008 20:57:07
Takže závěrem bych doporučil došetřit, koupit novější moto a jezdit s rozumem a předvídavostí.....hovad co na nás motorkáře moc nekoukaj je všude plno
Naposledy editováno 09.10.2008 20:57:07
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Synchronizace karburátorů [1, 2, 3] Honda CBR 900RR Fireblade | M4rť4s | 80 | 9.11.2024 v 21:36 tompok76 |
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov [1, 2] Honda CBR 900RR Fireblade | Beranidlo | 32 | 28.8.2024 v 06:37 FJRPEPA |
Honda cbr 900 RR sc 28 servisní man... Honda CBR 900RR Fireblade | Ostravak1111 | 2 | 31.7.2024 v 15:21 Michal21 |
Servis Honda-Brno Honda CBR 900RR Fireblade | astet | 17 | 17.7.2024 v 00:09 Mazimenn |
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade | jdu900fire_blejt | 5 | 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt |