Naposledy editováno 10.01.2012 21:19:46
brumla1150>Mel jsem LeoVince.Zvuk je dunivejsi a o neco malo hlasitejsi.Zmenu vykonu k lepsimu jsem nepozoroval.
Spotrebu jsem neresil(cca.6 l). Ale vzhledove to je urcite lepsi nez original.
Tot muj nazor. Soucasna cena je v D asi okolo 240 Evropskejch+doprava
dík za názor Transalptisti (ač bývalého ) - ty jsi katalyzátor nechal jak jsem koukal, asi to nemá smysl obcházet ho...
Názory jako že motorka bez laďáku je šicí stroj nebo mixér jsou, bez urážky, názory lehce pubertální...
A pokud jde o vzhled - imho tomu laďák moc nepomůže... transalp halt není kdovíjaký krasavec... zase to člověku vynahradí jinde...
Naposledy editováno 07.10.2008 05:22:59
Repulsion- s Transalpem jsem byl moooc spokojen
, ale vyfuk byl fakt prvni, ktery sel ven. Ten se jim vzhledove moc nepovedl ,alespon podle mne. A vyrobce se msti i na nove 700, tam snad jeste vic.
Katalyzátor zůstal na motce.
Po instalaci nového výfuku odbržděno poctivých 6 koníků navíc, lepší průběh výkonu, hlavně "na konci".
Spotřeba zůstala stejná, když moc netaháš tak 5,až 6,litříků.
Ale poměrně slušný byly problémy s přetryskováním, protože Dynojet nedělá originál sadu na 650, takže ladění stylem "pokus omyl" až na 4tý pokus.
Vzduchovej filtr zůstal beze změny.
Jak koukám na ten Marving, neklepe se moc, jen podle fotek se mi zdá, že přečuhuje od posledního úchytu dost, ten zadní blatní se ale nejspíš nehřeje...
Žádný klepání se nekoná a dokonce jsem bez jakéhokoliv problému nainstaloval i "lešení" na kufry SW- Motech,já jsem s ním naprosto spokojenej.
1 reakcí na tento příspěvek Výfuk TA
No, ale dostal jsem chuť i na trysky, jen se bojím spotřeby (já bych taky nejezdil tak moc max. krátké přesuny, ale při předjíždění se to hodí...) ...
Tak ještě když tak hoď reklamu na kluky kde Ti to dělali (přetryskování)... Já jen aby mě v Praze v Hondě (autojarov) neřekli, že nic takového nedělají a že se jim to zdá zbytečné...
Ale díky za cenné poznatky...
posílám kontakt, je to prodejna a servis zároveň.
Motobazar ROUTE E 11
http://www.motosports.cz/sluzby.html
Blešno 70
Hradec Králové
503 46
Kraj: Královehradecký
GPS: 50° 12' 39.71" N, 15° 56' 26.46" E
Telefon: 495 218 343
Fax: 495 218 343
za naladění a změření jsem platil něco kolem 3 500,- Kč včetně ceny nových trysek.
Prima vánoce a krátkou zimu.
SiSpo- urcite bych popremyslel i o zakoupeni KN-filtru, at to stoji za to
Už jsem jim jednou psal a cena byla myslim nejak okolo 4500 ,ale nemam představu moc jak nato kde se spojí atak. ješte sem našel přímo foto
http://new.creptus.c...=54&limitstart=0
Naposledy editováno 11.10.2008 09:12:24
Jinak Simi ten je pěknej chromovej (ani moc nekouká), takovej decentní, kdyby Ti poslali omylem ještě jeden kousek, tak víš komu zavolat...
Stejnak sice to sou laďáky, ale nejsou stejný, jeden znich musí dát víc než jinej, no a bez brzdy se to hold nezměří...
Brumla1150 >>> píšu si - filtřík...
Pejla >>> tak kontakt máme...
editace: když to tak čtu po letech - rozvášnit se mi ho podařilo přes 180km/h dle tacho (ručka v červeném), dle GPS to ukazovalo 175km/h .
Naposledy editováno 04.02.2010 14:12:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuk TA
1 reakcí na tento příspěvek Výfuk TA
nešel. Tranďák má dokonalý zvuk a když jsem jezdil po lese a cestách necestách, alespoň jsem nikoho nedráždil. Myslím, že žádneju rachot k Tranďákovi nepatří. Jo a mimochodem - objevil jsem tady na cédu manuál a servisní manuál v anglečtině, schémata, pak je tady dokonalá tabulka na servis této motorky, kam se jen píšou kilometry a Excel vypočítává další termín oprav(to je fakt vychytané) a pak je tam uživatelská příručka. To vše na XL 600 V. Nemá někdo zájem ?