motorka 2 roky stála jela pouze na 2 válce oprava nový olej ,filtr origo nový,nové svíce karburátory ven důkladné čištění nové gumky pod štelováky volnoběhu,membrány super,hladina v pořádku,jeden válec podsával u příruby všechny příruby přetěsněny bohatost 1a třičtvrtě otáčky dle návodu podtlaky pod 2 kp všechny klapy stejně motor na volnoběh jede super i za studena se sitičem když po zahřátí přidávám plyn na 5500 otáček vše jde hladce nad 5500 otáček hádaní střílení .
karburátory asi 20 krát venku důkladná kontrola vše ok civky s kabeláží a botkam z jiné motorky vše pořád stejné snímač polohy klpky změřený ok ,dobíjení 14,6v ok už fakt nevím
je tady nějaký borec co poradí dík předem
14,6 mi prijde docela dost BTW
ucpanej vejfuk .. jinak me uz toho taky moc nenapada
vetsinou je to nejaka picovina, ja zazil letos na jare neco podobnyho, milionkrat karbecy ven, serizeny cisteny, kabelaz, civky, CDI, vsemozne mereno i vymeneno atd. Nakonec to bylo ve fajfce, nevim proc, ale asi z lenosti jsem to nemeril. 2 mesice me to trvalo nez jsem to odhalil.
proste kdyz je clovek v koncich, tak je potreba zkontrolovat uplne vsechno, uz jen z toho psychologickyho hlediska
jakym zpusobem to pres tech 5500 blbne, jen kdyz mas plyn, nebo i kdyz to zavres. Da se to vytocit jeste vic, nebo to ztraci vykon?
nevim jak je u bandita delany zapalovani, ale treba u me na kawe jsou 2 a 2 valce dohrpomady na jedne civce. Pak bych to zkusil treba rozjet a za jizdy odpoji jednu civku (ty 2 valce) a zkusil jestli se to hada taky a pak to same z tou druhou.
no asi tak nejak bych to mozna zkousel