globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Laďák 2T
 
15.9.2008 v 13:08
.

Naposledy editováno 02.09.2009 21:16:35
Předchozí
1 2
Následující

Laďák 2T

15.9.2008 v 13:42 | Nahoru | #1
k cemu? malo to bzuci?

Laďák 2T

15.9.2008 v 13:51 | Nahoru | #2
Vejfukem nic moc nespravýš , radši si ty prachy co by jsi nastrkal do vejfuku schov na jinou mašinu.

Laďák 2T

15.9.2008 v 13:53 | Nahoru | #3

DavidGP>Vejfukem nic moc nespravýš


výš to jistě ?

Laďák 2T

15.9.2008 v 13:55 | Nahoru | #4
Číkus> Aby sis nerejp, co No samozřejmě myslím u 2T lol Jinak je to vo něčem jiným.

Laďák 2T

15.9.2008 v 15:07 | Nahoru | #5
právě u 2T dělá výfuk 40 procent výkonu hoši,nechci rejpat,ale je to tak

Laďák 2T

15.9.2008 v 15:35 | Nahoru | #6
Jooo tak 40% výkonu, a tos vzal kde lol lol lol
40% jedině že vyndáš z výfuku omezovač pokud tam nějakej máš

Laďák 2T

15.9.2008 v 15:50 | Nahoru | #7
DavidGP> Děláš tu ze sebe akorát trotla.

Laďák 2T

15.9.2008 v 16:00 | Nahoru | #8
zdenekk> jedinej trotl jseš tady ty

Laďák 2T

15.9.2008 v 16:01 | Nahoru | #9
.

Naposledy editováno 02.09.2009 21:16:23

Laďák 2T

15.9.2008 v 16:11 | Nahoru | #10
kubamares19> Na tomhle fóru rozumný rady nečekej, protože je tu plno "odborníků" jako je DavidGP.

Laďák 2T

15.9.2008 v 16:16 | Nahoru | #11

Laďák 2T

15.9.2008 v 16:42 | Nahoru | #12
jinak to můžeš zkusit ještě tady, maj hodně širokou nabídku.
www.redmoto.cz
Jo a pokud z toho chceš dostat nějakýho toho koníka navíc tak by to chtělo komplet výfuk včetně svodů a ne jen koncovej tlumič

Laďák 2T

15.9.2008 v 18:49 | Nahoru | #13
jo a hoši shánim boční plasty taky naky starší...nevíte? dik moc

Laďák 2T

15.9.2008 v 18:49 | Nahoru | #14
kubamares19> Tak to zase pozor, koncovej tlumič ti 10 koní nedá ani náhodou, ani kdyby na něm bylo deset Akrapovičů. Pokud chceš výkon tak vyměň koleno, to má na velikost a průběh výkonu u dvoutaktu mnohem větší vliv.

Laďák 2T

15.9.2008 v 18:51 | Nahoru | #15
ty voe, já nechci nikoho urážet,ale je tu fakt dost "chytrejch" lidí. za prvý od akrapoviče ten vejfuk nekoupíš,páč ten se vubec nezaobírá vejfukama na 2T!!!! za druhý je jasný že na 2T nebudeš kupovat knocovku,páč ta je ti k hovnu,ta jen tlumí ty rázy,a u 99 procent novejch 2T motorek je to pouze dirkovanej plech s vatou jo. takže víceméně se jená pouze o to koleno,který je u dvoutáktů velký a dělý ti výkon( princip zpětného tlaku), jedině s tím se u ládáku laboruje. U 125-ctky ti přidá ladák spíš jen nký 3-5 koní ve vysokejch otáčkách,nic víc. a to že delá vejfuk 40 rocent výkonu sem mysdlel jako tak,že když tam vyndáš tlumič,tak to vubec nepojede,protože je tam strašně duležitej kvuli tlačení části plnyů zpátky. Snad me pochopíte a nebudete řikat že rejpu. díky

Laďák 2T

15.9.2008 v 18:52 | Nahoru | #16
Kdzž to řákaš...ešte se poptam a nak to dam dohromady...ale díky moc

Laďák 2T

15.9.2008 v 18:54 | Nahoru | #17

Jago>ty voe, já nechci nikoho urážet,ale je tu fakt dost "chytrejch" lidí. za prvý od akrapoviče ten vejfuk nekoupíš,páč ten se vubec nezaobírá vejfukama na 2T!!!! za druhý je jasný že na 2T nebudeš kupovat knocovku,páč ta je ti k hovnu,ta jen tlumí ty rázy,a u 99 procent novejch 2T motorek je to pouze dirkovanej plech s vatou jo. takže víceméně se jená pouze o to koleno,který je u dvoutáktů velký a dělý ti výkon( princip zpětného tlaku), jedině s tím se u ládáku laboruje. U 125-ctky ti přidá ladák spíš jen nký 3-5 koní ve vysokejch otáčkách,nic víc. a to že delá vejfuk 40 rocent výkonu sem mysdlel jako tak,že když tam vyndáš tlumič,tak to vubec nepojede,protože je tam strašně duležitej kvuli tlačení části plnyů zpátky. Snad me pochopíte a nebudete řikat že rejpu. díky



Souhlas

Laďák 2T

15.9.2008 v 18:54 | Nahoru | #18
Aspon sem se neco dozvedel novýho....

Laďák 2T

15.9.2008 v 18:55 | Nahoru | #19
jinak doporučuju ladáky jolly moto,sou podle me to nej pro 2T,případně kitový veci od dané firmy(to mám na své motce já)..jinak gianeelli,arrow,tyga,shark,atd..... ale nečekjte že vám to přidá 10 koní píčovina..moje motka mela se seriovejma vecma na brzde asi 30 koní,s kitovým ladákem, kterej stojí novej 20 hadru se to zvedlo na 34..tak vidíte hoši,ale u dvacky se honí každej poník i na závodech,takže jako rozdíl třeba 30 a 40 koní je dost propastnej...a takový te kecy že vám každej řekne kolik tam má,co kde slyšel plus si ješte pár koníku přidá sou kecy......dyž má 2T dvacka 35 koní na normální provoz je to hranice užitnýho výkonu...40-45 konovej motor ti vydrží pár hodin provozu a je po nem

Laďák 2T

15.9.2008 v 18:56 | Nahoru | #20
.

Naposledy editováno 02.09.2009 21:19:43

Laďák 2T

15.9.2008 v 18:59 | Nahoru | #21
jinak máš super stroj a i se seriovejma vecma se to dá doladit na nákejch 35 koní, kéž by tenhle motor melo moje mito,je to fakt špička ti řikám,dost dobrej,tak neřeš pičoviny pokud do toho nechceš vrazit 20 30 hadrů....spíš to nech pořádne seštelovat jo....a za poslední nwm kdes vzal že akrapovič jsou tak best vejfuky že o nich furt píšeš

Laďák 2T

15.9.2008 v 19:00 | Nahoru | #22
já nwm co tam máš za rozetu,jde o to co od motky chceš,jestli enduro s brtus zátahem na vyblbnutí,nebo cesták na max. speed

Laďák 2T

15.9.2008 v 19:04 | Nahoru | #23
Jago> jo tak takhle jsi to myslel s těma 40procentama, to je něco jinýho. Jinak s tebou plně souhlasím a došli jsme vlastně k tomu co jsem psal na začátku

Laďák 2T

15.9.2008 v 19:14 | Nahoru | #24
no sme tu klucí šikovný,takže se shodnem ne...dyt my vlastně myslíme všicí stejne,jen se neumíme vyjádřit no :D :D ale jen poslední vec...dbej při všech upravách na bohatost smesi,at neporpálíš píst draku!!!,valím,pic

Laďák 2T

15.9.2008 v 20:05 | Nahoru | #25
1. pište jako běloši, nedá se to číst
2. omezovač ve výfuku je blbost
3. výfuk dělá u 2T i víc než 40% ale ve smyslu, že bez něj to nepojede skoro vůbec
4. výměna výfuku (ale i se svodem) pomůže, ale nijak extra (tipuju tak 3 koně)
5. větší rozeta výkonu nepřidá, jen se zkrátí kvalty a bude to zpřevodovaný víc do síly (ale niší maximálka a vyšší otáčky ve stejný rychlosti)

Laďák 2T

15.9.2008 v 20:34 | Nahoru | #26
Číkus> No a kde má podle tebe omezovač dváca Aprilia??

Laďák 2T

15.9.2008 v 21:09 | Nahoru | #27
Já nevim teda, označovat seškrcení výfuku omezovačem??

Laďák 2T

15.9.2008 v 21:34 | Nahoru | #28
zdenekk> no a co to podle tebe asi je? Omezuje ti to výkon nebo ne?

Laďák 2T

16.9.2008 v 08:17 | Nahoru | #29
Každý máte trochu pravdu... Výfuk u 2T dělá hodně, ale ten výkon samozřejmně dělá svod, ne tlumič. Pravdu má i DavidGP, některé 125ky 2T skutečně mají jakési zmenšení průřezu výfuku.
Ještě tedy přidám jeden obrázek, který třeba pomůže v ujasnění

[img]

Laďák 2T

16.9.2008 v 08:18 | Nahoru | #30
.

Naposledy editováno 02.09.2009 21:17:16
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist