Jaké vidle tam jdou,zkušenosti s přestavbou atd. dík všem
http://www.motorkari...ins-vidle.57568.html
1Bandit>.... nebude se potápět a houpat jak kachna a USD jsou ve všem lepší,a můžu tam dát i lepší brzdy.
No já nevim....
kolik kilo má ta gsxr ze který je chceš brát? asi podstatně míň než bandit, takže pružiny a všechno kolem je dělaný na nižžší zatížení... Jestli ty vidle nebudou stejně dlouhý, změníš geometrii podvozku... brzdy asi lepší budou, ale taky by to chtělo pumpu s odpovídajícím průměrem pístku... atd. atd. Pokud tohle všechno nesladíš, tak si asi moc nepolepšíš co se jízdních vlastností a bezpečnosti týče. Jestli ti jde jen o měkkej předek, dej tam progresivní pružiny a máš vyřešíno.
ps. Ještě počítej s tim že zadní centrál je konstruovanej aby ladit s předkem...když hodně přitvrdíš předek, může se stát (jestli je centrál už trochu utahanej), že ti bude v zatáčkách rozhazovat motorku, předek pojede tvrdě bez houpání, ale zadek se houpat bude a to je celkem nepříjemný....
.Zbyňa.>1Bandit> no predni kolo je tam z gsx 1400 a brzdy jsou 2pistky Tocico (gsx ma 3 pistky) jinak mam pancerovky
hele ty už si tak upravenou tu motorku asi koupil že?.... Co koukám na fotky (neni to dobrá kvalita)tak se nemůžu ubránit dojmu že ty vydle jsou nastavený....jak máš chycený světlo, tak tam má ta trubka užší průměr....
1Bandit>.Zbyňa.> Dle mého názoru musí být snad vše lepší než origo tlumiče.(jak se chová v zatáčkách atd..
Nic ve zlym, ale pokud komponenty pracujou jak maj, tak pochybuju, že si takovej střelec aby ti bandití podvozek nějak výrazně komplikoval život.
ps. Jestli jezdíš na okruh počítat vteřiny, tak si si nevybral správnej bajk, ale na silnici je to dostačující (maximálně bych dal ty progresivní péra).
Na to že rám je stejnej si přišel proboha jak? Rám na B12 má tlustší stěnu trubek + ještě jednu vzpěru před motorem + úplně jinou kyvku (ta je na B6 opravdu dost na hraně, ale to poznaj hlavně ti přes 100kg já tedy v žádnym případě :D). Vidlice jsou na B12 taky štelovatelný, né teda plně, ale aspoň pružinu přitvrdit lze a v kombinaci s jinou viskozitou oleje dosáhneš na silniční ježdění dobrýho výsledku.
BTW
Mi přijde, že sou všichni zmasírovaný tim reklamnim smogem kerej je kolem novinek a slogany jako USD vidle, radiální třmeny, plně stavitelný podvozek atd. Přitom ani nevědi v čem spočívá výhoda toho kterýho provedení, jak ten plně nastavitelnej podvozek vlastně nastavit a všechno co tyhle věci nemá je podle nich špatný a nedá se na tom jezdit.
ps. Nemám rád motorky co se "nemusej řídit", nechápu a sere mně snaha většiny výrobců dělat "userfrendly" motorky Mutorka má bejt divoká s charakterem, pro pohodlí a kultivovanej chod si koupim auto nebo skůtra. Motorka má bejt o emocích.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servisní manuál Suzuki Bandit 1200 ... Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 1200S Bandit | Stehlajs | 7 | 17.6.2024 v 22:52 Vilin |
Bandit prepad nadrze Suzuki GSF 1200 Bandit | lenkochal | 16 | 10.6.2024 v 14:31 lenkochal |
otáčky volnoběhu Suzuki GSF 1200 Bandit | ujec76 | 6 | 7.5.2024 v 01:42 6573 |
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 14 | 24.4.2024 v 15:53 Banditak650 |
potah sedla Suzuki GSF 1200 Bandit | ujec76 | 5 | 19.4.2024 v 09:14 kalous72 |