globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mitas 09ky
 
13.9.2008 v 09:50
Zdar, jezdíte někdo na těchto gumách? Zajímalo by mě, kolik se na nich dá najet km (myšleno v kombinovaném provozu)
Předchozí
1 2 3
Následující

Mitas 09ky

13.9.2008 v 11:40 | Nahoru | #1
Mam je na XT600 a za asi 1000km moc neubyla, takze myslim neco vydrzi, ale nevim jak na Africe, je dost tezka a ma vic poniku

Mitas 09ky

13.9.2008 v 11:44 | Nahoru | #2
Jezdíme je všichni na velkých endurech a není nic lepšího z pohledu cena, výkon a životnost. Životnost je dle stylu ježdějí, nejméně však 8 tis. Doporučuji

Mitas 09ky

13.9.2008 v 17:41 | Nahoru | #3
Mam na ni 5 tisic,vydrzi odhadem tak 10 tis. za sucha dobra guma na vsechny povrchy,za mokra ale nic moc....jinak docela huci.Ale jsem spokojen

Mitas 09ky

13.9.2008 v 22:05 | Nahoru | #4

kolda>Mam na ni 5 tisic,vydrzi odhadem tak 10 tis. za sucha dobra guma na vsechny povrchy,za mokra ale nic moc....jinak docela huci.Ale jsem spokojen



lol prej docela hučí - to si teprve neslyšel 08 - to je hukot!!

Jinak ale 09 sou fakt dobry - projel jsem s nima tenhle rok celé Polsko a jsou opravdu dobrý - jen předek se ryhle sjíždí!

Mitas 09ky

13.9.2008 v 22:23 | Nahoru | #5
Tak to nechápu jak na ni mužete najet 10tis, to je pak vzorek nula nebo kolik? ja na sve zadni mam necelych 5tis, a guma je pred koncem pouzitelnosti par mm tam mozna je, ale to je pak uz v terenu k nicemu, jinak asi jsem ji tak rychle sjel jelikoz jsem najel vice po silnici nez v terenu, rekneme 4tis asfalt 1tis teren, tak nevim jetli s temi 10i tis km to mate 50/50 :o, a taky asi neni guma jako guma, loni jsem predni E07 vyhazoval po 2tis km, takže to musel byt dobrý zmetek, jinak jeste k poznamce ze se predniu E09 rychle sjizdi, to samozrejme potvrzuji, proto je nesmyls tuhle gumu vubec obout, trelleborg army to je neco , mam ji ve predu leots poprve ted ma asi 4000tis a ubylo cca 10%, samozrejme brzdim predkem jen kdyz je to nezbytne nutne,

Mitas 09ky

13.9.2008 v 22:27 | Nahoru | #6
na TA přední max. 6tis, zadní cca 9tis .. neznám lepší silniční pneu

Mitas 09ky

13.9.2008 v 22:58 | Nahoru | #7
Co jsem slyšel od majitelů, tak zadek výborný - ujede od 6-10tkm dle stylu a povrchu, málo kdo na ni dá dopoustit, ale pžedek stojá za starou baškoru, kámoš ji má na Pégu a zadek super, i pěkně orá, když se za ni veme, ale předek mi přišel jak ojetej už když byla nová.
Většina majitelů Mastodontů ji jezdíí a na vlastní oči jsem viděl, že s tou gumou vyjedou skoro všechno (nemyslim, na blátě), ale předek všichni dávali jiný - jestli si dobře pamatuji, tak nějakou Mitasku z řady C

Mitas 09ky

14.9.2008 v 07:08 | Nahoru | #8
zkusím, uvidím... dík za info, chuapci Kámoš ji obouval nedávno a 2.800,- za sadu je velmi hezká cena...

Mitas 09ky

14.9.2008 v 08:03 | Nahoru | #9
dejavu> Když dáš Mitas 09 dozadu a dopředu trelleborg army , tak to obuješ za 2500Kč a budeš na výsost spokojen.......

Mitas 09ky

14.9.2008 v 09:24 | Nahoru | #10
Počítej, cca 8000km.

Mitas 09ky

14.9.2008 v 12:23 | Nahoru | #11

Ladan07>dejavu> Když dáš Mitas 09 dozadu a dopředu trelleborg army , tak to obuješ za 2500Kč a budeš na výsost spokojen.......



Ty hele co je to za ten typ trelleborg army? Napiš výrobce a tak. Hele a co rozdílná směs na předku a zadku jak se to chová třeba na asfaltu na vodě?

Mitas 09ky

14.9.2008 v 13:57 | Nahoru | #12
Jo abych nezapomel,ja jezdim E09 Dakar,ani nevim jakej je v tom rozdil,ale maji zlutej pruh

Mitas 09ky

14.9.2008 v 14:16 | Nahoru | #13
Lyer> Prodává to Mitas, mám pocit že to i vyráběj, nejlíp ji koupíš v síti Pneubox - bývalá Obnova. Na mokru bez problémů, ale možná proto že se na mokru bojím a jezdím dost opatrně A směsi bych se nebál, mám pocit že Mitas má na ty enduro gumy stejně jen jednu..Ale je to to nejlepší, co jsem měl na cenduru vpředu obutý.
A dozadu buď tu 09 Dakar - pro Kolda - rozdíl je ve větším počtu vrstev, měla by bejt odolnější proti průrazu - nebo Mitas C02.
Čau, Tom

Mitas 09ky

14.9.2008 v 16:25 | Nahoru | #14
TomElefant750> Mitas 09 se dělá klasik a pak Dakar, který je odolný proti průrazu a jde údajně na ni dojet ikdyž píchneš, patří tam ale silnější duše. Ten trelleborg army speciál je přrdní guma na tvrdý povrch jak Mitas 09, a je do 130km/h, ale vydrí mnohem více......je to osvědčená kombinace, super vede a drží dobře i na asfaltě

Mitas 09ky

14.9.2008 v 16:26 | Nahoru | #15
Jo pokud jde o ten žlutý pruh, tak fakt netuším proč ho některé gumy mají a jiné, nezjistili jsme to.....ale žádný rozdíl v kvalitě či chování...

Mitas 09ky

14.9.2008 v 17:03 | Nahoru | #16
Ladan07> No právě ten žlutej pruh nevenek odlišuje normální E09 - ta ho nemá a E09 Dakar - ta ho má. Ale s tou možností jízdy po průrazu - to mi připadá jako nesmysl, jen by ten Dakar měl být odolnější.
A ten Trelleborg je dopředu skvělej, na rozdíl od přední E09 má i boční vedení a vypadá že i dost vydrží - mám na něm 4500 a myslím že totéž na něm ještě najedu. A když spěchám, jezdím na něm i 150 - 160km/h a dá se to.
Čau, Tom

Mitas 09ky

14.9.2008 v 18:05 | Nahoru | #17
TomElefant750> nechtěl jsem citovat výši rychlosti, ale s tím pruhem nemáš pravdu, máme 09 s pruhem a nejsou Dakar. S tím průrazem a tlustším bokem se právě dakar odlišuje..a jde na něm dojet..

Mitas 09ky

14.9.2008 v 21:33 | Nahoru | #18
Ladan07> Tak to mas Dakar a ani o tom nevis na gume se to nepise a jediny poznavaci znameni je prave ten zlutej pruh

Mitas 09ky

14.9.2008 v 22:19 | Nahoru | #19

Ladan07>TomElefant750> nechtěl jsem citovat výši rychlosti, ale s tím pruhem nemáš pravdu, máme 09 s pruhem a nejsou Dakar. S tím průrazem a tlustším bokem se právě dakar odlišuje..a jde na něm dojet..


S tim dojetím to můžu potvrdit. Dojížděl jsem na tom 30km po asfaltu a jelo se na tom dobře. Vlastně ani přesně nevim kde jsem píchnul. Delší dobu jsem pozoroval, při jízdě v terénu, že se to nějak divně houpe. Ale chvíli trvalo než jsem z toho slezl a vomrknul to.

Mitas 09ky

14.9.2008 v 22:25 | Nahoru | #20

Mitas 09ky

14.9.2008 v 22:32 | Nahoru | #21
09 na předku 10 000 km, na zadku počítam 15 000 km. Jezdim na pohodu, jen občas si hrábnu. Zadek sedí dobře na asfaltu na trávu je to slabí. Předek se mi při 120 začínal kroutit a pak už to bylo vo hubu. 09ky sedí na asfaltu dobře a dá se na nich kupodivu klopit jako na ostatních silničních gumál.

Mitas 09ky

14.9.2008 v 22:52 | Nahoru | #22
Andrew x> to je mi divný, že jsi tu 07ku vyhazoval po 2 000 km. Já na nich najel skoro 20 000. Jsou to nesmrtelný gumy. Pak jsem je vyměnil protože se mi zdálo, že už je tam mám příliš dlouho. Ale vzorek tam ještě byl.

Mitas 09ky

15.9.2008 v 08:27 | Nahoru | #23
Presne... ja mam E-07 na zadku 21 tisic (uz teda ted na vymenu) a predek 15 tis a jeste tam tretina vzorku je. Asi zalezi co stim kdo vyvadi - ja to jel prevazne na asfaltu.

Mitas 09ky

15.9.2008 v 12:38 | Nahoru | #24
Jo jo vzadu je 09 super, dopředu bych dal ale buď ten trellborg, nebo TKC 80

Mitas 09ky

15.9.2008 v 12:57 | Nahoru | #25
Na TDM 850 jsem mel vzadu E08, guma na pohodu, akorat nevim proc je na ni napsany ENDURO, kdyz na mokru, snehu, trave se proste toci a motorka stoji. Vydrzela ve dvou bez problemu plny naklad a nebylo na ni nic videt. 10 000km a byla porad jako nova. Na mokru byla ovsem o hubu.

Na BMW R1150GS jsem letos vyzkousel vzadu E07 s dusi... po 4 tis pri husteni za studena na 2,0 zacaly se z vnejsku odlamovat nebo praskat spunty, pneu priserne poskakana, proste bud smeecko, nebo zkratka tato kategorie pri jizde ve dvou a plnym nakladu nevydrzi, sundal jsem ji po 7 tisicich. Na mokru opet o hubu - na slovensku na bilym asfaltu stacil pro drift silny bocni vitr..

Zkusil jsem dat dozadu DAKAR E09, guma me docela prekvapila ale ve 3 tisicich km pri husteni na 2,0 zacala mezi spunty praskat pneu nebo kord nebo co to je proste uprostred gumy, tam kde je to "slepeny". Opet proste ve dvou s dusi nevydrzela plny naklad, hlucna jako cirkularka...

V predu mam stale E07 uz asi 15tis a jsem spokojeny,je kapku poskakana, ale za ty penize si to muze dovolit, nikde nic nepraska, ovsem chybi ji zpevneny boky plaste, takze se obcas jevi pri jakemkoli husteni, ze je podhustena a plave.... v zatackach me pozorovala mlada v aute, a rikala, ze ta guma se opravdu podivne deformuje jakoby se mela vyzout.

Takze vzadu nechci MITAS ani videt, a vepredu tuto dojezdim a pak se rozmyslim.

Mitas 09ky

15.9.2008 v 14:55 | Nahoru | #26
ChipGS> Máš ale mít vzadu na bavoru 150 a dáváš tam 140, protože Mitaska se taková nedělá a máš velký krouťák, ostatní endura to nemají. Proto Ti to nevydrží a taky jaký máš styl jízdy, to nevím......

Mitas 09ky

15.9.2008 v 16:34 | Nahoru | #27
ChipGS> Mitas 07 na vodě o hubu? to nebude gumou ale jezdcem..

Mitas 09ky

15.9.2008 v 17:48 | Nahoru | #28
Ladan07> to mas pravdu s tim rozmerem, ale stejne to dela opak nez bych cekal, popraskalo to jakobych ji nasadil na uzsi rafek a ne na sirsi, jinak poskakna je proti smeru jizdy, takze je to bud brzdenim motorem nebo brzdenim zadni brzdou, takze si asi dokazes odhadnout jak jezdim :) Proste to setrim a jezdil jsem s ohledem na gumu co mam...
a jak jsem psal s dusi z 90% ve dvou s plne nalozenym strojem, verim tomu, ze kdybych tam nedal dusi a jel sam tak se ta guma tak nezahreje a bude to v pohode. V albanii jsme meli ve stinu 43,5° to v gume muze byt tak 100°

Mitas 09ky

15.9.2008 v 17:50 | Nahoru | #29
qwert> podobnou reakci jsem cekal... neprijde mi normalni, kdyz me v 80km/h na rovne ceste odnasi vitr do protismeru aniz bych pohl riditkama, aniz bych se nejak naklonil... no zkratka se mitas na mokre ceste nemuze rovnat s treba s mezeler tourance, nebo michelin t66 nebo continental tkc 80 proste v tomhle smeru je to sracka, ale zase za ty prachy...

Mitas 09ky

15.9.2008 v 19:48 | Nahoru | #30
máte tady někdo zkušenost s army na zadku? Zdá se, že by podržela na trávě víc jak 09ka, kterou právě dojíždím. Přední jsem už koupil ale zatím nebyl čas to přehodit. Zvažuju koupit i tu zadní Army. Prý se dělá jen 120/17. Viděl někdo 130ku?
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist