kolda>Mam na ni 5 tisic,vydrzi odhadem tak 10 tis. za sucha dobra guma na vsechny povrchy,za mokra ale nic moc....jinak docela huci.Ale jsem spokojen
lol prej docela hučí - to si teprve neslyšel 08 - to je hukot!!
Jinak ale 09 sou fakt dobry - projel jsem s nima tenhle rok celé Polsko a jsou opravdu dobrý - jen předek se ryhle sjíždí!
Většina majitelů Mastodontů ji jezdíí a na vlastní oči jsem viděl, že s tou gumou vyjedou skoro všechno (nemyslim, na blátě), ale předek všichni dávali jiný - jestli si dobře pamatuji, tak nějakou Mitasku z řady C
Ladan07>dejavu> Když dáš Mitas 09 dozadu a dopředu trelleborg army , tak to obuješ za 2500Kč a budeš na výsost spokojen.......
Ty hele co je to za ten typ trelleborg army? Napiš výrobce a tak. Hele a co rozdílná směs na předku a zadku jak se to chová třeba na asfaltu na vodě?
A dozadu buď tu 09 Dakar - pro Kolda - rozdíl je ve větším počtu vrstev, měla by bejt odolnější proti průrazu - nebo Mitas C02.
Čau, Tom
A ten Trelleborg je dopředu skvělej, na rozdíl od přední E09 má i boční vedení a vypadá že i dost vydrží - mám na něm 4500 a myslím že totéž na něm ještě najedu. A když spěchám, jezdím na něm i 150 - 160km/h a dá se to.
Čau, Tom
Ladan07>TomElefant750> nechtěl jsem citovat výši rychlosti, ale s tím pruhem nemáš pravdu, máme 09 s pruhem a nejsou Dakar. S tím průrazem a tlustším bokem se právě dakar odlišuje..a jde na něm dojet..
S tim dojetím to můžu potvrdit. Dojížděl jsem na tom 30km po asfaltu a jelo se na tom dobře. Vlastně ani přesně nevim kde jsem píchnul. Delší dobu jsem pozoroval, při jízdě v terénu, že se to nějak divně houpe. Ale chvíli trvalo než jsem z toho slezl a vomrknul to.
Na BMW R1150GS jsem letos vyzkousel vzadu E07 s dusi... po 4 tis pri husteni za studena na 2,0 zacaly se z vnejsku odlamovat nebo praskat spunty, pneu priserne poskakana, proste bud smeecko, nebo zkratka tato kategorie pri jizde ve dvou a plnym nakladu nevydrzi, sundal jsem ji po 7 tisicich. Na mokru opet o hubu - na slovensku na bilym asfaltu stacil pro drift silny bocni vitr..
Zkusil jsem dat dozadu DAKAR E09, guma me docela prekvapila ale ve 3 tisicich km pri husteni na 2,0 zacala mezi spunty praskat pneu nebo kord nebo co to je proste uprostred gumy, tam kde je to "slepeny". Opet proste ve dvou s dusi nevydrzela plny naklad, hlucna jako cirkularka...
V predu mam stale E07 uz asi 15tis a jsem spokojeny,je kapku poskakana, ale za ty penize si to muze dovolit, nikde nic nepraska, ovsem chybi ji zpevneny boky plaste, takze se obcas jevi pri jakemkoli husteni, ze je podhustena a plave.... v zatackach me pozorovala mlada v aute, a rikala, ze ta guma se opravdu podivne deformuje jakoby se mela vyzout.
Takze vzadu nechci MITAS ani videt, a vepredu tuto dojezdim a pak se rozmyslim.
a jak jsem psal s dusi z 90% ve dvou s plne nalozenym strojem, verim tomu, ze kdybych tam nedal dusi a jel sam tak se ta guma tak nezahreje a bude to v pohode. V albanii jsme meli ve stinu 43,5° to v gume muze byt tak 100°