Jako myslím si že cena docela dobrá,na to jak si jí třeba drží DRka 400
cena tak do 70 tis.
PetrAT>Dvořka> Já bych DT nezatracoval. V polích a lesích je obratné jako horské kolo, lehké když ho má člověk zvedat. Snad je na silnici může člověk pocítit slabší výkon. provozně a servisně také není nijak nákladné
Jo za tu dobu co Dtčko mám tak si na něj nemůžu stěžovat v terénu je super dá se na tom dobře blbnout ale nevýhodou je když jedeš po silnici a jede před tebou auto tak těch 80-90 a ty ho chceš předjet to nemáš skoro šanci to mi na tom dost vadí, ale jinak super mašina na naučení a blbnutí po poli
GG je asi nejvíc do terénu,ale bude mít daleko k cestování proto,že vychází z ostrých modelů a je to trochu krok do neznáma.Je to hodně ošizené ostré enduro.
DR-Z 400 S je hodně vysoká(jde trochu snížit na tlumičích),je to nezmar (motor,5000 km na servis),ale chybí 6 tý kvalt.
Beta Alp je nejcestovnější,relativně nízká a ještě jde snížit,je lehká a hlavně má motor z DR 350-to mluví za vše-nesmrtelný,malá spotřeba,šest kvaltů,velké sedlo...v lese se neztratí.
BMW 650-pohoda po asfaltu,výdrž,malá spotřeba,těžké a nevhodné do lesa(zvlášť pro ženskou)
Stejně na tom budou i Pego a Freewind...a jiná rádobyendura
Tož mudruj, :\ P-H
Naposledy editováno 05.09.2008 08:45:37
Ahma>Ještě je otazka co je myšleno jako lehke endurko. 160kg u TTRka mi prijde pro holku fakt hafo.
Jen aby tady nedošlo ke zkreslování informací, tak opravuji-doplňuji, že TT-R nemá 160kg ani omylem, má 132KG
>tarquin -- Pokud máš na mysly TT600E, tak to je nižší než DR350,ale třeba TT600R je už dost vsoká koza a jen s kick startérem a je vyšší než DR350(ono těch DR350 je taky mraky modelů s různou výškou sedla).
osobně bych rejnok doporučil Yamaha TT600E, je jich plno, za hodně dobrý peníze, má elektrický startér, nízko sedlo, nenáročné na údržbu a pro rozkoukání naprosto ideální stroj
... preci jen, tankovat vic jak 2x za den me proste nebavi
Cobra357>No záleží co od toho chceš. Jestli chceš jezdit opravdu terén a nejsi dostatečně narostlá tak z TT nedosáhneš na zem.Takže budeš několikrát za den ležet na zádech pro "krátkou nohu".TT jsem jezdil a nijak mě to teda nenadchlo. Na koukání je to docela dobrý ale v praxi je to dost putna.
To bych radši (když Ti nevadí vysoký motorky šel do DR400S. Taky jsem jí jezdil a je obratnější a vhodnější do terénu než TT. Ten tricker má jedinou nevýhodu a tou je malá rychlost. Max. to má 120 a trvale se s tím dá jet tak kolem stovky. Zase to má ale servisní interval 10 000km. a žere to 3 litry.Sám mám na tom najeto asi 13 000 bez sebemenší závady a projedu s tím místa kam bych se s velkým endurem nikdy nepustil. Ale motorku kupuješ i očima takže musíš rozmyslet sama
Já se jen tak trošičku projela na TTR a myslim si že by mi to sedlo teda až na to že to nemá startér
Jinak to ttčko je zhruba asi tak vysoký jak DTčko takkže vtom by nebyl až tak velký problém a pokud tricker jede jen 120 tak to si radši nechám DT to sem na tom stejně ale zas ta spotřeba to se musí nechat to by bylo fajn
Jinak to DRko taky nevypadá špatně ale pořád si myslim že náký kompromis mezi silnicí a terénem u mě vyhrává TTE