Spojka bez spojky ubrat přidat????
Díky za rady tipy a triky
Proste jedes vysoko a pred prerazenim pridas a uberes, jak pridas, tak se ti to zvedne vejs a jak uberes, tak to spadne zase zpatky do toho uhlu cos jel, a pri tom ubrani to tam kopni.
Kdyz jedes vysoko, tak muzes radit se spojkou, ale to sem nezkousel.
Naucil sem se to s brachou ve dvou, 4x sem spadl dolu, po paty sme malem prelitli dozadu a po sesty sem pokracoval na 2ku. To bylo uz v roce 2005, nejak to leti.
micin... no hele ja na sportu to ani nezkousel... ale na enduru kdyz zvednu 1, tak hned jak uberu abych neprehodil tak lupnu 2... a pak uz na tri ujedu kousek a pokladam... to prijde samo... ja sice preradim.. ale porad zrychluju.. potreboval bych nak vychytat mrtvej bod abych nezrychloval a ujel vetsi vzdalenost... a furt se nak nedari:)
Tjn jak se tu píše SV bych moc pozadnim nedráždil ,Se zeptej Kamila Křivky ten jeho kamarád mel taky SV a zadrel snad 2 motory.
Naposledy editováno 07.08.2008 14:19:15
ale na TL nejezdim po zadnim a ani neradim, blbnu na enduru...
ale nejak to tam padlo instiktivne.. nejak sem na tim nebadal...
teoreticky mi to samozřejmě jasné je, ale když vezmu v úvahu, jak je RSV citlivé na plyn, tak se bojím, že uberu hodně, spadne mi to a dostanu pecku do vidlí. Když řadím bez spojky, tak je potřeba ubrat znatelně, jinak tam ten kvalt nespadne.
sunset> Měl jsem GSX-R 750 1991 a v pohodě... Ale na seriovejch převodech a s kapotama musíš přes spojku.
Z vlastní zkušenosti vím že je to jen a jen o ježdění prostě sednout a jezdit a jezdit a zkoušet a zkoušet. a hlavně jak já pořad říkam.... pravá noha vždy na brzdě ne vedle už když mačkáš spojku tak tam musí bejt....
Měl jsem Kawu GPZtku 500 dvouval a na serijovejch převodech se nechala zvednout i řadit jak říká DUIVAN .... Na co výkon když máš uhel..