1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 125 nebo jiná sportovní?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 125 nebo jiná sportovní?
vzhledem k tvymu pouziti, financni situaci, ti nemuzu doporucit nic jinyho nez nejakou prijemnou petistovku, je jedno kterou. problem je s designem, asi nic podobne (sportovne) vypadajiciho nenajdes, mozna tak gpz 500, pripadne cb 500 s. jestli budes mit ridicak do 25kw, urcite to zvaz, 2t 125 na dojizdeni na chatu a podobne, to je podle me hovadina.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 125 nebo jiná sportovní?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 125 nebo jiná sportovní?
ojojoj :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 125 nebo jiná sportovní?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 125 nebo jiná sportovní?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 125 nebo jiná sportovní?
2003 budou pocitam tak 50-60 kkc. K ty spotrebe si musis taky pripocist olej, kterej neni zrovna levnej, navic se 180cm na tom budes jak vosa na bonbonu ;) Bejt tebou beru neco vetsiho. Treba ty GS sou docela drzaci a za 60kkc se uz da poridit hezky.
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 125 nebo jiná sportovní?
vybírat mezi NSR a RS je jasná volba RS neco mluvit o spotřebe ?? 2T se točí aby pořádne valil takže bude žrat každej okolo v serii 6L ale spousta lojzíku tam narve kit a filtr a jiny koncovky a potom sou na 7l a moc se diví, nejsem zaujatej na RS ka ale prošlo tech 125tek pod rukama už hodne a ješte projde, a nejvíc se mi příčí oravovat NSR , to uspořádání elektriky a mazací nádobky nad motorem, karbec na kterej pořát malítává bordel , a stále netěsnící redukce mezi nadobkou oleje a hadičkou mazání , motory NSR hodne trpí na vibrace kvůli ložiskům na vyvyřováku a často (klepe) píst ve válci, - NSR je proti RS línejší,, jestli te neco zajímá polož otázku jsem schopen odpovedět na všechno ohledne tehle motorek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 125 nebo jiná sportovní?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 125 nebo jiná sportovní?
tak si udelej prakticky test - pujc si od nekoho takovyho osminkovyho zavodacka a zajed si na nem... a tedka si rekni, ze pojedes 300 km, potom nakych 5 km po polnacce, kde to budes podtacet... a pak si sedni na cb 500 a predstav si to stejny...
nech si poradit tema, co to s tebou mysli dobre... ne od kluku, kteri na tech 125 litaj a hledaj fakt sportovni motorku
Kup nejakou ctyrtaktni 500,600 a nebo dvoutaktni 250 a budes spokojenej.
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 125 nebo jiná sportovní?
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 125 nebo jiná sportovní?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 125 nebo jiná sportovní?
Ok, asi to bude těžké rozpoznat..Ale i tak ještě bych se Tě prosím k tomu chtěl zeptat, po kolika km se dá očekávat GO motoru? Kdybych třeba měl NSR, co bude mít najeto kolem 10 000km, a chlápek řekl, že na ni nic neměnil, tak co se z toho dá vyvodit, že budu muset v nejbližší době vyměnit? A poslední věc, po kolika km se tak u těhle motorek měni řetězová sada, brzdové destičky a pneumatiky? Asi se to nedá říct nějak přesně, ale aspoň přibližně, ať si můžu udělat obrázek..Díky moc
Ja jsem koupil dvacu a ta mela 12000Km(odpovidal tomu rocnik i stav)
kdyz jsem ji prodaval,tak mela neco pres 25000 a ze by potrebovala GO, tak to si nemyslim(mozna novy pist + krouzky). Nehlede na to,ze novi majitel byl spokojenej.
Retezovka u tehle male kubatury by mela zvladnout i 20000. Po 6000 km se meni svicka. Jinak zadna velka udrzba me nenapada. Ja jsem jenom lil benzin + olej a jezdil.
Snad po delsim nejezdu kilometru je vhodne sundat valec a promerit pist,vule na ojnici,krouzky a podobne.
Jinak ja mam ne me 21 let stare dvoutaktni 250 50000 Km a klika ani nevi,co to je opotrebeni:)