1 reakcí na tento příspěvek TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???

TDMko je takova divnomotorka. Nekdo by rekl bezpohlavni, ale mne to vyhovovalo - jizda na 900A byla hrozne prijemna a jednoducha. Vyborne brzdi, malo zere (pod pet litru), ale vykon by mohl byt vyssi - to se projevi jen na dalnici. Ochrana proti vetru stoji za pendrek a nic moc nesviti - v porovnani s V-Stromem.
Olej: Je to jak píše Slávek, devítky olejový apetit nemají.
Srovnání:
Strom je větší, čili na cestování ve dvou pohodlnější, má (díky obrovské kapotáži) lepší ochranu proti větru.
TDM: Menší, štíhlejší, trochu lehčí a parádně ovladatelná. Papírově sice na Stroma 12 koní ztrácí, ale když koukneš na následující odkaz tak ve zrychlení ani pružnosti nic na Stroma neztrácí, ve spotřebě ho těžce poráží
www.motorkari.cz/forum-detail/
Můj názor:
Jestli se chystáš cestovat Evropou křížem krážem tak Suzuki.
Jestli spíž kolem komína a na užívání si zatáček tak TDM.
Naposledy editováno 05.08.2008 12:51:31
Slávek-TDM>
...TDMko je takova divnomotorka. Nekdo by rekl bezpohlavni, ale mne to vyhovovalo - jizda na 900A byla hrozne prijemna a jednoducha. Vyborne brzdi, malo zere (pod pet litru)...
Přesně trefeno, mám pocit že když v testech objeví mašina které není moc co vytknout (brzdí, zatáčí, snadno se ovládá, má bezvibrační kultivovaný a nerozežraný motor) tak se označí za bezpohlavní a málo zábavnou

Satila>... Jinak podvozek, vykon, pohodli, jednoduchost udrzby - vse ve prospech Suzuki.
Podvozek - rád se poučím v čem TDM tlačí bota
Výkon - jen papírově a možná ve dvou jinak viz odkaz
Pohodlí - to souhlas určitě je strom pohodlnější
Servis - co je prosím Tě na yamaze složitější než na suze?
Satila>...O oleji, manipulaci s akumulatorem nebo blbou zarovkou se uz napsaly romany ...
Přesto, že předchozí otázka zůstala bez odpovědi zeptám se dál.
Co je na oleji, manipulaci s aku nebo blbou žárovkou na psaní románů?
Trošku mi připadá že se snažíš vařit z vody

Lamark> tak spolehlivost je relativni pojem. Napsali to v par testech a je to obecne pravda - krom pridreny nebo praskly kliky zadny typicky zavady nejsou. Tenhle typ motoru je na to dost nachylnej (moje teorie je, ze sezere olej aniz by si majitel vsiml, trochu se to chyti a za cas to rupne), ale vzhledem k poctu co jich jezdi je to zase jen relativni cislo.
Nicmene tady neni rec o 850 nybrz o 900, ktera timto neduhem netrpi.
Motor z DL1000 ma taky mouchy ale neni problem najet 100000km
No tak já mam na TDM 850 něco málo přes poctivejch 70000 a že bych 100000 nenajel, tak tomu nevěřím. Žere trošku olej (0,2 l/1000 km), ale jinak si motor ševelí docela pěkně. U 850 obecně platí - hlídat olej! U kámošovi TDM 900 s 30 tisícema žádnej úbytek oleje není. Každopádně TDM je na každodenní ježdění a blbnutí v zatáčkách. U Stroma bych viděl jako nespornou výhodu větší kapotáž a tudíš pohodlnější cestování.
Ale na každý motorce se dá jezdit na dlouhý dovolený, brousit stupačky a nebo se poklidně kochat krajinou při cestě do nedaleký kavárny. Stejně si každej koupí motorku, která se mu nejvíc líbí a pak - Když jí miluješ není co řešit.
Otass>Motor z DL1000 ma taky mouchy ale neni problem najet 100000km
No tak já mam na TDM 850 něco málo přes poctivejch 70000 a že bych 100000 nenajel, tak tomu nevěřím. Žere trošku olej (0,2 l/1000 km), ale jinak si motor ševelí docela pěkně. U 850 obecně platí - hlídat olej! U kámošovi TDM 900 s 30 tisícema žádnej úbytek oleje není. Každopádně TDM je na každodenní ježdění a blbnutí v zatáčkách. U Stroma bych viděl jako nespornou výhodu větší kapotáž a tudíš pohodlnější cestování.
Ale na každý motorce se dá jezdit na dlouhý dovolený, brousit stupačky a nebo se poklidně kochat krajinou při cestě do nedaleký kavárny. Stejně si každej koupí motorku, která se mu nejvíc líbí a pak - Když jí miluješ není co řešit.
podpis

kupoval jsem TDMku loni a asi jako mnoho jiných jsem se rozhodoval mezi DL a TDM.
Něco málo mám najeto, blížím se k 30tkm. Asi je brzy na nějaký závěr - ale...! účel, pro který jsem kupoval další motorku po TA600 plní TeDeMo na jedničku (město, vedle do vesnice za kamošem na kafe, večer s ženou vyplavčit na štěrkáč, blbnutí na Harmanci a hlavně - cestování. Po 5tkm za dvanáct dnů (Skotsko) vím, že konkrétně pro mně to byla dobrá volba.
Co se týče oleje, resp. dolévání - co to je ?? 0,05 l na 10 000 km. Jediné, co mi vadí, je velice mizivá "endurkoschopnost" TDM.
Stroma hodnotit nemohu, neznám. Fakt je, že se mi nelíbí vzhledově. Asi tak...

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
blinkry(smerovky) relé Suzuki DL 1000 V-Strom | I_fesi | 2 | 28.4.2025 v 17:04 nevo7 |
držák kamery a telefonu Suzuki DL 1000 V-Strom, Suzuki DL 1050 V-Strom | jurakral | 1 | 22.4.2025 v 10:32 Dancer |
Svařování přímo na motorce Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900 | Milzno | 11 | 18.4.2025 v 14:00 ZdendaZB |
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom | Mastik4 | 12 | 11.3.2025 v 07:40 dzudas |
Zimní moto Suzuki DL 1000 V-Strom | Davsa | 18 | 12.1.2025 v 14:12 dafikk |