Ale samozrejme to muze byt i necim jinym.
Naposledy editováno 08.06.2008 20:48:28
turby>parkrat se mi neco podobneho stalo, dokonce jednou kdyz jsme jeli na okruh tak jsem natankoval na te shelce na "letisti" na D1 a zbytek cesty jsem doslova doskakal. Jelo to jak rikas "na dva tri valce", pri akceleraci to snad jelo jen na jeden(jsou tam ale celkem 4 . Nakonec jsme na benzine na okruhu s tim pumparem vypustili celou nadrz a nacepovali poradny benzin a bylo to ok.
Ale samozrejme to muze byt i necim jinym.
Mám podobnou zkušenost od Shelky z pátku. Tankoval jsem 95ku, po deseti kilometrech to přestalo držet volnoběh a jelo to tak na půl výkonu. Dneska jsem nádrž vypusti, nalil jiný benzín a do nádrže dal čistič. Zase to jede dobře.
A když už jsme u toho, tak jak minulý týden dostal nějaký řetězec pump tu pokutu za pančování benzinu. Nevíte kdo to byl? Samozřejmě se to tají a podle zákona to nemohou zveřejnit, kdo nás okrádá... Dostali akorát pár drobných pokutu :\
Kubát>takže dnes jsem vyměnil všechen původní benzín za shell a problém přetrvává. zitra ještě zkusím mrknout na svíčky
svicka ti mohla odejit tim, ze nepalila vlivem toho spatneho benzinu. zkus dat jine, nedej na to, jestli ti bude venku z valce palit, uvnitr, pod tlakem, ti jiskra vubec nemusi preskocit. mozna by bylo dobre si je nejdriv pujcit od nekoho, kdo ma starsi, vyzkousene, nez je rovnou kupovat. promysli to. jestli se ti ale blizi interval vymeny, neres a kup nove. a bacha na jedno - necisti je ocelovym kartacem! znicis specialni povrch a svicka pak muze velice rychle odejit.
p.s. jo a když by někdo zkoušel teplotu těch výfukových kolen, stačí jen přiložit ruku, netřeba se dotýkat - pálí lol
Dolík ....>Eso_Rimmer> no já bych s těma svíčkama nepřeháněl. nikdy sem s tím neměl problémy. některé motorky sem startoval i 10 minut s přestávkama. ty "jarní uchcané svíčky" moc nechápu a to, že ty motorky s novýma hned chytnou bych sváděl spíš na to, že konečně doteče benzín nebo nevím co. co sem se ptal, tak po zimě chytily i motory se svíčkama se 30 i 40 tis km. obyč, žádné iridia.
mnohokrat se nam v praci stalo, ze svicka odesla kvuli nekvalitnimu spalovani (proste blba smes pro valec, jedno z jakeho duvodu) a v tech tlakach ta svice proste odeje. to, ze dobrou svicku momentalne "ulejes", je vec trochu odlisna. nenatocis na ni tolik, jako na svicku, ke ktere se treba prisava falesny vzduch, nebo treba ukapava vstrikovac. je to asi ta nejjednodusi vec, co muze udelat.
Dolík ....>Eso_Rimmer> je to možné, jednoduché to je, ale je to "drahé". no, každopádně, pokusím se najít moje svíce, který tam pasujou, mně jeli dobře, ale preventivně sem je dal nové. ta 1 svíčka je možná KO, ale každopádně, když to jelo na 3 a po přehození jen na 2, tak závada nebude ve svíci, i když je možná po ní.
jak jsem mu psal-nejidealnejsi by bylo ty svicky si jen pujcit. ale vyzkousene...a kdyby je mel v blizke dobe vymenit, stejne by je musel kupovat. dejte je tam a mozna bude po zavade. nezapomen, ze v tom valci, ktery mu predtim nesel, mohly byt zbytky nespaleneho paliva a proto mu ta "dobra" svicka nemusela palit, ale nevim podrobnosti, nevim, jak dlouho to zkousel a tak. ale i tohle se stava a najak vyjimecne. at doufa, ze mu neodesel vlivem spatneho paliva ten vstrikovac. na fajfku, ani civku se mi to nezda, kdyz mu to zacalo zlobit kratce po natankovani a nic jineho s tim nedelal. drzim palec.