Stalo se tak ve druhém kole závodu třídy do 600cc v zatáčce Marlacoo Corner na severoirské trati v Tandragee. Jezdec jedoucí před ním havaroval a Martin se již nestačil vyhnout....
Je to velká ztráta pro všechny, kdo milují tenhle nebezpečný, ale krásný sport.
ČEST JEHO PAMÁTCE !
Martine pozdravuj tam nahoře všechny skvělé piloty včetně našeho Petece Hlavatky
Krajinkář>nofear4> Svez se a pochopis . Nebo se zeptej nekoho kdo jezdi 300...
Si snad ze me utahujes ne?Ja nejsem zadnej zacatecnik litma na litrech 15let a pres 300 to valim kazdej tyden xkrat kdyz chci dat vlasim benesov(20km)pod 6minut,takze prave proto ze vim o cem to je je nechapu,pac oni nejedou jen rychle,ale jedou to cely na hrane bud a nebo aniz by se jim nejaka chyba odpustila a to pres to ze maj doma deti a rodiny...
To na co se ptáš je o osobním přesvědčení a o srdci.
Všem těmhle borcům skláním velikánskou poklonu, kdo se někdy svezl na motorce v "přírodě", tak jistě ví o o co jde.
GO REAL ROAD RACING
wusa>nofear4> Píšeš tady pěkný plky. Ty když teda jedeš těch svých 300 tak si myslíš, že to máš pod kontrolou?
To na co se ptáš je o osobním přesvědčení a o srdci.
Všem těmhle borcům skláním velikánskou poklonu, kdo se někdy svezl na motorce v "přírodě", tak jistě ví o o co jde.
GO REAL ROAD RACING
Souhlas...
jeste bych dodal ( co se tyce prispevku vyse ) ze je trosku rozdil jet treba 250 km/h rovne, nebo 250 s motorkou na koleni...ale to jen tak okrajem
Jinak podle posledních info Finbarovi tekl z motoru olej na zadní kolo.... Když to pak sbírali za škarpy, tak bylo celý zaolejovaný. O tom unikajícím oleji mluvil Ryan Farquhar, který jel těsně za ním. Zku***ná náhoda