RAAS mám kousek od baráku a slyšel jsem na něj vesměs jen chválu (jezdí ho hodně v MX a SM, takže kvalitu určitě má), ale na druhou stranu se mi u SHARONu líbí tvar, ale už nic jiného jsem se nedočetl, jen že je levnější.
Všeobecně by ale každej měl zvednout trochu krouťák a přidat i výkonu.
Co radíte?
Naposledy editováno 17.04.2008 12:13:26
No když jezdí RAAS naše nejlepší třída v MX a SM, budou dobrý.
Vespa>Laďák patří do sběru, ne na motorku
..tak v tomhle souhlasim s Vespou... na enduro (tzn jezdeni v lese ne na MX trati) je ladak podle me nevyhoda, nakejch par koni te v lese nezachrani, ja osobne ani na TE410 nedam v terenu nikde plnej, a vzhledem k tomu ze je to ilegalni tak cim min jsi slyset tim lip.
na MX trat, na SM zavodeni je to sumak, na silnici je lepsi zvuk OK, ale taky nakej extrem neni extra prijemnej treba na delsi cesty nebo kazdodeni pouzivani moto...
assassin>Vespa>Laďák patří do sběru, ne na motorku
..tak v tomhle souhlasim s Vespou... na enduro (tzn jezdeni v lese ne na MX trati) je ladak podle me nevyhoda, nakejch par koni te v lese nezachrani, ja osobne ani na TE410 nedam v terenu nikde plnej, a vzhledem k tomu ze je to ilegalni tak cim min jsi slyset tim lip.
na MX trat, na SM zavodeni je to sumak, na silnici je lepsi zvuk OK, ale taky nakej extrem neni extra prijemnej treba na delsi cesty nebo kazdodeni pouzivani moto...
Mě jde spíš teď o zvýšení výkonu, pak vzhled a zvuk. Zatím lítám po lesích a polích, tam mi stačí origo výfuk kvůli rachotu. Ale opět se chystám na přestavbu na SM jako u minulého DRka, takže to bude spíš silnice kde budu jezdit a tam platí to, co psal assasin-lepší zvuk
1)je to o hubu, jednou si na tebe v lese může počkat nějaký cip
2)neféf vůči ostatním, co se snaží být nenápadní
3)jsou lidi, kterým vadí všechno, když je v lese pomalu objíždíš a mávneš na pozdrav, tak většinou rychle roztají "ledy" ale pokud projíždíš a ještě to řve, akorát je to ještě víc nasere
Řeknu to bez okolků a jak to vidím já ať se to zamlouvá rejpalům jak chce je mne to volný.
Když jsem si dopisoval s Raasem tak mne dlouho nic nedošlo tak jsem se připomněl tak první bylo že proč to chci na tudletu motku kde a k čemu motku mám a kde sní budu jezdit---a víceméně mne bylo řečeno že je to zbytečný že to je spíše pro závodní účely atd,atd,že se to nevyužije u této motorky a hlučnost je velká takové = ty kydypidy nehledě na to že motku bych tam musel na týden dát k dispozici jelikož na drz nemaj plány.Mne spíš připadalo že si ani nepíšu s nikým od Raase)To u mne rozhodlo.Motku prostě nedááám!!!A když jsem si spočítal já cenu tak jsem byl ouplně někde jinde než když mne kalkulaci udělali oni. :o byl jsem někde kolem 8 tis.za ten nejobyčejnější kulatej.
I když jsem ho pořád chtěl tak prostě jsem se rozhodl že jsem napsal do Sharonu bylo mne hned tedn den cca za 2hoďky odpovězeno a to byla neděle večer !v tom duchu že není problém a jelikož v době když jsem činil objednávku na enduro tak ještě tuta co ukazuješ koncovku neměli ani nedělali je to novinka tak mne samotní napsali že maj novej model koncovky a pokud se na ni podívám a budu jí chtít tak mne objednávku změní a udělaj tuto.Navíc není problém že po sezoně koncovku můžeš zaslat a bezplatně tě jí doplní.
Prostě a jednoduše jsem se rozhodl pro Sharon a je to přesně dva dny kdy se mne už tlemí na motce jak to přišlo nemusel jsem nic upravovat,nad ničím přemýšlet nechal jsem si to udělat jen z mezisvodem a jak to došlo montáž cca 20min a zvuk suprovej a opravdu jde motka pěkně zespodu.A kvalita práce jak jsem si prohlížel koncovku je fakt dobrá !!!Je vidět že chlapíci umí dělat.Prostě obchod tak jak má bejt a jak jsem si představoval.Bez zbytečnech kydůpidů jasnej a rychlej a komunikace ze slečnou co přijímá objednávky taky super.cena se vším všudy 6.300,-kč.Na tudlectu cenu nebo o téhle ceně si můžeš jen zdát a na ni zapoměň u Raase s karbon koncovkou ukončením ..když tudlecta koncovka co tady ukazuješ na suzinu cross 450 rok jetá bez svodu v bazaru je tuším okolo sedmičky
Takže todlecto je můj postřech.
Pro chytrolíny:
Laďák patří na motku néé do šrotu,páč do lesa se chodím uklidnit a na houby a né jezdit to se houby blbě hledaj a nestačím je nakládat
Bahnu Zdarec-mazec Zdenál 63
Naposledy editováno 17.04.2008 22:42:04
Co jsem se díval na SHARON, tam je to zpracování moc pěkný. Jináč v SHARONu jsou max.ochotní, nabídka byla hned a bez problému.
Cenově je to asi tak, RAAS kolem 7000,- bez mezisvodu, SHARON kolem 5000,- bez mezisvodu,(mezisvod u obou 1000-2000,-)
Takže furt nevím.
Naposledy editováno 18.04.2008 11:06:53
honz>Zdenál63Bahňák> Tak to je dobrá zkušenost. Já jsem výfuk nejdřív poptával u RAASe osobně, v celku dobrý jednání a že to není vůbec problém udělat hliníkovej kosodélník na moji motorku. Žádný kydy typu jak píšeš "tam to nedávej, moc hlučný a tak..." Budu se muset na ty detaily ještě zeptat, uvidím co mi na to řeknou. Každopádně motorku potřebujou na dílně k dopasování, což pro mě není problém, mám to kousek. S tím zpracováním by to mohlo být lepší, hlavně ty sváry.
Co jsem se díval na SHARON, tam je to zpracování moc pěkný. Jináč v SHARONu jsou max.ochotní, nabídka byla hned a bez problému.
Cenově je to asi tak, RAAS kolem 7000,- bez mezisvodu, SHARON kolem 5000,- bez mezisvodu,(mezisvod u obou 1000-2000,-)
Takže furt nevím.
A jakej mají servis u R!!! po zakoupení???
Palec_caferacer>Zdenál 63: jako nic proti ale ono není nad to zavolat a kváknout hubou...ne každej má čas sedět celej den u mailu a vysvětlovat to a to....
Nic proti ale mail je jeden z mnoha po světě běžně používaných komunikačních systémů a nevidím důvod proč bych měl kvákat když se bavit s nikým nechci .....nevidím důvod proč by to nemělo fungovat, když to u plno jinejch firem funguje.
Je pravda že tedy více v zahraničí.
Dostupné informace nastuduji, zhodnotím, :o zadám, objednám , zaplatím a je to!!!!Sručně, jasně, rychle a spolehlivě ....
A jestli na to někdo nemá čas, tak holt na onom místě nemá co pohledávat,nebo to zavání že je oraganizace práce špatná a někdo za to nese odpovědnost. Ztratit potencionálního zákazníka si nemůže dovolit ani zdaleka větší výrobce. Vidím to jako kontraproduktivní chování.
Nicméně i přesto jsem vlastníkem R!!! .
Od dnešního odpoledne.
Apropooooo u Sharonu je plnění zadáááčo.
Astala Vista Baby..........čti Bejby
Palec_caferacer>a jinak na téma toho vyfuku....mě se víc líbí ten Raas...takovej moderní prostě ted,a jezdí ho hodně libí i v zavodech takže asi fungovat bude
že ty jsi pravá čech?? lol
......jezdího,majího,.......musím ho mít i jááá....néé probrat vše okolo a pak se rozhodnout ale koukat co maj okolo a podle toho se zařídit..... lol lol
Takže není to o tom co potřebuji co by se více hodilo atd,atd...je to o tom co mají ostatní.......... lol
Jinak SHARON má teď hodně plno, nejdřív za 3 týdny by byla koncovka. Ale to není ten důvod, proč jsem se rozhodl pro RAAS. Doufám, že budu spokojenej.
honz>Tak mám rozhodnuto. Zítra jde motorka k RAAS na dopasování a výrobě mezisvodu. V pátek by měla být doma i s novým výfukem.
Jinak SHARON má teď hodně plno, nejdřív za 3 týdny by byla koncovka. Ale to není ten důvod, proč jsem se rozhodl pro RAAS. Doufám, že budu spokojenej.
Tak neznám nikoho z okolí co to máme kdo by byl s R!!! nespokojen tak držím palec ať si spokojenej jak já s R!!! ale i na druhé se sharonem
A koukej napsat postřehy.