paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: 300 2T Prevod Motard
Zdravim všetkých, chcel som sa opýtať či niekto nemá skúsenosť že akú rozetu a aké vývodové kolečko na 300 dvojtakta ako motard(počet zubov). Konkrétne ide o Betu rr 300 racing. Aby to malo nejakú tú rýchlosť a trochu sily. Reči typu dvojtakt nie je na cestu, vysoká spotreba, krátka životnosť motor nepotrebujem. Len ma zaujíma nejaký rozumný názor,skúsenosť a odpoveď na otázku. Kolesa samozrejme 17 supermoto.
Za odpovede vopred ďakujem

Naposledy editováno 20.04.2025 11:53:58

1 reakcí na tento příspěvek 300 2T Prevod Motard

20.4.2025 v 12:48 | Nahoru | #1
Zkusil ses podívat, s jakým převodem se dávají na trh motardy třeba od TM ?? Tuším, že 300 2T v motardu mají...

1 reakcí na tento příspěvek 300 2T Prevod Motard

Skvělá odpověď, děkuji! 20.4.2025 v 17:07 | Nahoru | #2
Ahoj, tak soccer ma inšpiroval a pre zaujímavosť na mojej husqvarne TE 449 má enduro vpredu 15 zubov a na rozete 51 zubov a SMR má vpredu tiež 15 zubov a na rozete 43 zubov. Enduro koleso 18 a SMR 17. To som vyčítal z manuálu. Motory a prevodovky sú rovnaké, akurát asi iná riadiaca a iné perovanie samozrejme iné brzdy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T Prevod Motard

Skvělá odpověď, děkuji! 20.4.2025 v 17:28 | Nahoru | #3
soccer> jen TM bude naprevodovane na trat, coz do provozu je spis pomalé.. ale ona ta 300 stejně nema na naky velky rychlosti výkon.

Naposledy editováno 20.04.2025 17:29:32

(reakce na) 300 2T Prevod Motard

20.4.2025 v 20:40 | Nahoru | #4
assassin> měl jsem dojem, že dělají jednu verzi civil a druhou sport...

EDIT: tak beru zpět , mají sice dvě verze, ale rozdíl je zda karbec nebo stříkačka...

Naposledy editováno 20.04.2025 21:07:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T Prevod Motard

Skvělá odpověď, děkuji! 20.4.2025 v 21:04 | Nahoru | #5
krokoš> to má ten motard proti tvé Huse o dost rychlejší převod, i když má o palec menší ráfek a asi i menší výšku gumy...

1 reakcí na tento příspěvek 300 2T Prevod Motard

20.4.2025 v 22:53 | Nahoru | #6
Cizí rady jsou vždycky lepší, než vlastní měření, vlastní zkušenost a počty pro 6. třídu.
Pak ještě existuje takový web, kde se ty počtářské úlohy dají zvládnout rychleji. Ale proč bych to prozrazoval, když se nějak necítím patřit do skupiny "rozumný názor"?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T Prevod Motard

Skvělá odpověď, děkuji! 21.4.2025 v 09:59 | Nahoru | #7

soccer píše: krokoš> to má ten motard proti tvé Huse o dost rychlejší převod, i když má o palec menší ráfek a asi i menší výšku gumy...



Ahoj, tie hodnoty som vyčítal z manuálu, priznám sa ja ani neviem koľko mám zubov na rozete. Koliesko viem, dal som origo, čo bola chyba, po kúpe som tam mal 14 zubov, to som spočítal síce, ale ako je to u mňa bežné tak som to spočítal, až keď som kúpil nové a položil ich na seba a ...pozerám ako vyoraná myš . Potom som zistil, že chybička se vloudila. Tak som tam dal to nové 15 zubové.
Ja som len bol zvedavý , akú pneu tam dali na ten motard. Totiž u tých husqvárn je os kyvky totožná s osou vývodového kolieska. Pri výmene kolieska musíš demontovať kyvku. Pneu je tam 150/60x17. Enduro má 140/80x18.

PS: Kohlstein, ty, počúvaj, čo si sa blbo vyspal? Lebo človek sa slušne opýtal, že aké má kto skúsenosti s prevodom na tej Bete 3000 2T s motardovými kolesami. Nikto mui zatiaľ nič neporadil k tej konkrétnej motorke. Teda k tomu na čo sa pýtal. To už si radšej mal zjebať nás mňa aj soccera , že mu to tu zasierame teoretickými kecami, lenže zo skúsenosti viem, že keď tu nikto nič nepíše tak to vlákno zapadne prachom. Takto aspoň niekoho naseriem, napríklad teba a ty keď sa naserieš tak možno vyštrachách niečo v hlbinách netu o prerábke KTM 300 2T na motard.

Naposledy editováno 21.04.2025 10:41:36

(reakce na) 300 2T Prevod Motard

21.4.2025 v 10:50 | Nahoru | #8
krokoš> každej se občas blbě vyspí

Pravda je, že se tady občas objevují otázky, které by si ti mladí kluci měli dokázat dohledat sami...

Vycházím z obecného tvrzení, že dnešní mladá generace je už digitální...

My starší spoléháme jen na strejdu gůgla, kterej je podle mnohých dávno za zenitem...

Co se mě osobně týká, rád pomůžu zvláště těm, u kterých vidím upřímnou snahu si napřed pomoct sami, ale zkrátka už vyčerpali vše, co je napadlo a výsledek se bohužel nedostavil...

Věřím, že Kohlstein to má stejně, jen je zkrátka občas o fous "upřímnější" než ostatní...

Jedno mu nelze upřít, přehled má, i když se někdy vyjadřuje jako "ovád"...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T Prevod Motard

21.4.2025 v 13:10 | Nahoru | #9
Kohlstein> nič rozumnejšie som nepočul- Naozaj veľká vďaka. Dnes človek aj keď si kýchne je za debila.

(reakce na) 300 2T Prevod Motard

21.4.2025 v 20:39 | Nahoru | #10

Simon456 píše: Kohlstein> nič rozumnejšie som nepočul- Naozaj veľká vďaka. Dnes človek aj keď si kýchne je za debila.


Přesně. Už jsi spočítal zoubky na kolečku a na rozetě a změřil nějakou rychlost a otáčky? Nebo si má ujo Krokoš udělat výlet do rodného kraje a udělat to za tebe?

(reakce na) 300 2T Prevod Motard

21.4.2025 v 20:39 | Nahoru | #11
2x

Naposledy editováno 21.04.2025 20:40:03

300 2T Prevod Motard

21.4.2025 v 23:52 | Nahoru | #12
tohle strasne moc zalezi na stroji, na pilotovi a na tom co s tim planuje jezdit/jezdi. ja mam zkusenost jen kroska na MX trati a motard na okruhu a jedu cca o 2-3zuby mensi rozetu na motardu nez na krosce (FS450 vs FC450) ...

kdysi jsem jezdil enduro na motardech v provozu, rozetu jsem trefil az napotreti a stejne dosel k tomu, ze to je blbost... nema to vykon a do mesta to stejne neni az takova hitparada jak jsem si vysnil... vesmes vse (wheelie, stoppie, schody, drifty atd) je v rukou a v hlave a ne v motorce... a pokud uz to clovek ma v ruce tak to da i na nejake normalni motorce a navic ma vykon na to aby mu neujela silnejsi dieselova oktavka kdyz je nekde rovinka delsi nez 100 metru...

(reakce na) 300 2T Prevod Motard

22.4.2025 v 06:06 | Nahoru | #13
Simon456> ahoj, ty počúvaj, v akom si stave v prerábke toho motarda? Lebo sa to dá aj tak, že dáš cestné gumy na tie kolesa čo tam sú. Ono to tu bolo už 100x napísané, že tá prestavba nie je len o kolesách a brzdách+rozetách. A čo papiere? Pozri si nick mazel, či malej mazel , je to slečna čo na tom blbne v meste.

Kohlstein, ujo Krokoš je lenivý počítať zúbky na svojej, to kde to sú tie Uzovce? Ja som zo Sniny.

assassin, no na tom motarde je to cool, po starom napísané frajerina poriadna. Na tej trati nemáš toľko obdivovateľov, teda hlavne obdivovateliek ako v meste. No ten pád v meste je oveľa horší ako na trati, viem, lebo som sa aj teraz na starobu zdrbal na stavbe do obrubníkov a roboši ma potom dvíhali, no trapas na druhú. Urbex ja sviňa. Jednak to horšie bolí a aj sa horšie strápniš.

PS: s tým nickom mazel, malej mazel , to som netrafil, nenašiel som to.
PS: daj si vlákno: jak velké rozety na motarda, a tam je o tom popísané kopu.

Naposledy editováno 22.04.2025 07:03:47
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zkouška indukční cívky na Beta 300 ... Beta RR Enduro 300 2T ondra-krajon 18 27.4.2025 v 17:04 Anti
300 2T Prevod Motard Beta RR Enduro 300 2T Simon456 0 20.4.2025 v 11:24 Simon456
ISDE 2022 a 2023 [1 ... 5, 6] TM Racing EN 300, Beta RR Enduro 300 2T, Husqvarna T... Ariete 160 15.10.2024 v 19:10 Ariete
Tlumič KYB - škrábance Beta RR Enduro 300 2T SasukeBeta 3 4.8.2024 v 20:29 kokoška.
Beta 300 RR - Po zahřátí prokluzuje... Beta RR Enduro 300 2T SasukeBeta 2 3.8.2024 v 07:16 Norous123

TOPlist