paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Po přidání plynu zůstanou vysoké otáčky a pomalu klesají, nejde nastav...
Zdravím, potřeboval bych pomoc. Před týdnem jsem si koupil novou motorku jedná se o chunlan CL 125 Tiger 2003. Motorka je téměř jako nová najeto má pouze 1000 km .Když jsem. Motorku koupil pán mi tvrdil že jak dlouho stála bude potřeba vyčistit karburátory. Doma jsem sem to začal rozebírat bohužel se mi podařilo roztrhnou tu hlavní přírubu k filtrboxu. Karburátory jsem dal do ultrazvuku a celé je pak proplách benzínem. Pak jsem je tam vrátil a jako nouzovku jsem dal přes sání kusy ponožek. Motorka jela celkem solidně nedusila se ano nic podobného. Pak jsem to dal jednomu známému co dělá motorky s tím že mi tam dá přímé filtry a natryskuje to. Když jsem si pak motorku vyzvedl tak jela velmi dobře ve vysokých otáčkách ale v nízkých se zase dusila hlavně na plný plyn. (88 trysku převrtal na 95 a jehlu vypodložil 2 podložkama. No tak jsem to začal znovu rozebírat vše znovu vyčistil a vrátil vše zpět bohužel motorka to samé jediné co se změnilo tak na volnoběhu když malinko přidám plyn tak zůstanou vysoké otáčky a pak dlouho klesají občas i motor chcípá budu rád za každou radu. Děkuji

Po přidání plynu zůstanou vysoké otáčky a pomalu klesají, ne...

Skvělá odpověď, děkuji! 24.3.2025 v 07:00 | Nahoru | #1
podle práce s tryskami a jehlou bych asi změnil serviska...a myslím,že ti to přisává faleš mezi karbecem a válcem.

Naposledy editováno 24.03.2025 07:01:45

1 reakcí na tento příspěvek Po přidání plynu zůstanou vysoké otáčky a pomalu klesají, ne...

24.3.2025 v 10:23 | Nahoru | #2
Trysku jsem převrtal v mých cca osmnácti,od té doby vím že je to blbost.
Pokud chce někdo dělat něco takového,měl by disponovat sadou trysek,případně i jehel a lambda sondou.
Doporučím pokusit se dát vše do původního stavu.
Edit: Co se týče toho vysokého volnoběhu,říká to něco pojem synchronizace klapek? To je můj typ

Naposledy editováno 24.03.2025 10:25:41

2 reakcí na tento příspěvek Po přidání plynu zůstanou vysoké otáčky a pomalu klesají, ne...

24.3.2025 v 14:17 | Nahoru | #3
Trysky se dneska už nevrtají, protože je to značně nepřesné a hlavně nevratné. Podle mě to bude mít hodně chudou směs a to může souvise, jak s převrtanými tryskami, tak s přírubou karburátoru. Jak už radili předemnou, asi bych se poohlédl po jiném servisákovi, když ti to tak úspěšně rozvrtal. Jinak jen malá drobnost pro Kolegu "Anti" Tento stroj nic podobného jako Lamda nemá a synchronizaci provádět na jednoválci s jedním karburátorem bude celkem oříšek

(reakce na) Po přidání plynu zůstanou vysoké otáčky a pomalu klesají, ne...

24.3.2025 v 14:55 | Nahoru | #4
udinar> on myslel ladit s použitím sondy

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po přidání plynu zůstanou vysoké otáčky a pomalu klesají, ne...

24.3.2025 v 15:02 | Nahoru | #5

udinar píše: Trysky se dneska už nevrtají, protože je to značně nepřesné a hlavně nevratné. Podle mě to bude mít hodně chudou směs a to může souvise, jak s převrtanými tryskami, tak s přírubou karburátoru. Jak už radili předemnou, asi bych se poohlédl po jiném servisákovi, když ti to tak úspěšně rozvrtal. Jinak jen malá drobnost pro Kolegu "Anti" Tento stroj nic podobného jako Lamda nemá a synchronizaci provádět na jednoválci s jedním karburátorem bude celkem oříšek



Je to dvouválec, jednokarburátor. Má sací přírubu do Y, jako třeba Jawa třinda.

Kdybych tohle řešil já, koupil bych novej karbec ( může být třeba i na Hondu Rebel 125, různý Yuki s dvouválcema 125ccm, k tomu rovnou sadu větších trysek a vzduchovej filtr alespoň molitanovej váleček s přírubou. Nastavit košíky bývá vopruz. A úplně nejlíp sehnat novou propojku k airboxu a původní osazení karbu.
Seženeš to do dvojky a ušetříš si práce a sraní za petku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po přidání plynu zůstanou vysoké otáčky a pomalu klesají, ne...

24.3.2025 v 15:17 | Nahoru | #6
callowsick> Tohle provedení mě napadlo.Ale autor psal o karburátorech a filtrech, tak jsem si myslel že se žlutý pán pochlapil a dal tam dva kusy

(reakce na) Po přidání plynu zůstanou vysoké otáčky a pomalu klesají, ne...

24.3.2025 v 15:19 | Nahoru | #7
Anti> od Chunlan by dvojice karburátorů mohla být i slusnej bolehlav

Po přidání plynu zůstanou vysoké otáčky a pomalu klesají, ne...

24.3.2025 v 15:31 | Nahoru | #8
ale zpět, vypadá to, že tady kecám a byla i verze s dvojitým karburátorem

(reakce na) Po přidání plynu zůstanou vysoké otáčky a pomalu klesají, ne...

25.3.2025 v 20:22 | Nahoru | #9
Anti> tu synchronizaci mi tam údajně dělala taky

(reakce na) Po přidání plynu zůstanou vysoké otáčky a pomalu klesají, ne...

25.3.2025 v 20:25 | Nahoru | #10
callowsick> no právě že tu přírubu k filtrboxu scháním už celkem dlouho a marně. Nevěděl by někdo z vás kde by se to dalo sehnat?

Po přidání plynu zůstanou vysoké otáčky a pomalu klesají, ne...

25.3.2025 v 20:45 | Nahoru | #11
Co Aliexpress? Když to nenajde podle modelu, tak zkusit, co to vyhodí podle čísla motoru.

1 reakcí na tento příspěvek Po přidání plynu zůstanou vysoké otáčky a pomalu klesají, ne...

26.3.2025 v 18:10 | Nahoru | #12
Je TOHLE ono ?

(reakce na) Po přidání plynu zůstanou vysoké otáčky a pomalu klesají, ne...

6.4.2025 v 09:21 | Nahoru | #13
udinar> jj to by mělo být ono děkuji zkusím to objednat ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Moto pro začátečnici do 300ccm Chunlan 125 Tiger stspravce 27 24.3.2025 v 19:57 Gahan37
Chunlan 125 - brzdove desticky cd-f004 Chunlan CL125, Chunlan CL125-3A Allien 2 21.7.2020 v 15:25 speedy-gonzales
Nekonečné vlákno-hádka motorkářů o ... [1 ... 17, 18] Chunlan 125 Tiger dr.rath 526 6.6.2018 v 10:01 likvos
Sháním víčko nádrže a levý přepínač... Chunlan 125 Tiger Miyuki_ 3 22.5.2017 v 22:04 Miyuki_
návod k obsluze Chunlan Chunlan 125 Tiger maskarajda 3 2.4.2017 v 10:57 biker.all

TOPlist