Téma: Elektrické ovládání předpětí zadní pružiny
10.7.2024 v 20:18
Připadá mi, že jsem kdysi viděl nějaký kit na předělání změny předpětí zadní pružiny, ale možná se mi to jenom zdálo. Nemohu nic najít. Neřešil jste někdo? Je nějaká možnost?
PS: přidal bych sem fotku, aby bylo vidět, co myslím, ale nefunguje to
PS: přidal bych sem fotku, aby bylo vidět, co myslím, ale nefunguje to
1 reakcí na tento příspěvek Elektrické ovládání předpětí zadní pružiny
Ke tolik práce jednou za čas přidat/ubeat ručni růžicí abys to komplikoval nějakým elementem?
I když budeš mít nakrásně elektricky ovládaný předpět, stejně k tomu polezeš protože tam je manuální útlum...
I když budeš mít nakrásně elektricky ovládaný předpět, stejně k tomu polezeš protože tam je manuální útlum...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektrické ovládání předpětí zadní pružiny
Tomassino> právěže tím točím celkem často: jedu do práce, vezu dceru, v půlce jí vysadím. Druhý den jedu sám. atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektrické ovládání předpětí zadní pružiny
Tom4moto> To jó to s tim nepolemizuju...
Ale pokud točíš kolečkem zátěže pružiny, měl bys taky patřičně doladit útlum aby tlumič tlumil jak má při jiný zátěži...
A pak mi uniká pointa elektrickýho přitvrzování pružiny když stejně musíš slézt z motorky, nahrbit hřbet a (předpokládám šroubováčkem vyndaným z palubního vercajku) přiškrtit/povolit tlumení na noze tlumiče..?
O tom to bylo...
Ale pokud točíš kolečkem zátěže pružiny, měl bys taky patřičně doladit útlum aby tlumič tlumil jak má při jiný zátěži...

A pak mi uniká pointa elektrickýho přitvrzování pružiny když stejně musíš slézt z motorky, nahrbit hřbet a (předpokládám šroubováčkem vyndaným z palubního vercajku) přiškrtit/povolit tlumení na noze tlumiče..?
O tom to bylo...
Tomassino> Já tam právě ESA mám (to by tedy byla spíše odpověď na @assassin ), ale tam se přepíná tuším Sport, Normal, Comfort a já nemám důvod to mít na Comfort po celou dobu, co jezdím - vlastně bych tohle mít elektrické nemusel, protože nemám důvod to mít na něčem jiném, než na Comfort. Co by se mi však líbilo, kdybych právě nemusel otvírat sedačku, brát ten klíč a přetáčet předpětí pružiny. Kdybych prostě na nějakém přepínači na řidítkách nastavil že chci třeba 10 otáček nebo předpětí pro další osobu a mohl jet a ono se to třeba behěm několika sekund nebo minut (na tom nezáleží) za jízdy přetočilo.
Ach ták- jsem jen netušil že to takhle nelogický taky existuje...
Až se to rozpadne, zkus tam nabastlit tlumič kterej má i motor na péru, a jeho ovládání zapoj napřimo- kolébkovej třipolohovej spinač a 2 relátka pro změnu polarity...
Možná by to šlo přendat z jinýho modelu, kdoví...?
Nebo prozkoumej tractive, hyperpro nebo jiný experty...
Moderní doba je zvláštní...
Až se to rozpadne, zkus tam nabastlit tlumič kterej má i motor na péru, a jeho ovládání zapoj napřimo- kolébkovej třipolohovej spinač a 2 relátka pro změnu polarity...
Možná by to šlo přendat z jinýho modelu, kdoví...?
Nebo prozkoumej tractive, hyperpro nebo jiný experty...
Moderní doba je zvláštní...

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Začouzené svíčky BMW F 800 GT | Tom4moto | 8 | 20.2.2025 v 20:24 dafikk |
Houpání přední vidlice BMW F 800 GT | Tom4moto | 5 | 25.1.2025 v 20:39 Destroyer |
Divná kapalina v hadičce od airboxu BMW F 800 GT | Tom4moto | 4 | 20.1.2025 v 10:42 Tom4moto |
Těsnění olejového chaldiče BMW F 800 GT | Tom4moto | 6 | 14.8.2024 v 19:49 Weisner |
Pískající brzdy [1, 2, 3] BMW F 800 GT | Tom4moto | 71 | 21.6.2024 v 18:03 assassin |