Ahoj, chtěl bych poradit. Mám dvě CBR1000RR 2007 SC57, 126kW. První mám sedm let. Loni odešlo těsnění pod hlavou a pustil jsem se do GO motoru. Nicméně se to kvůli dílům táhne rok. Nevydržel jsem a koupil druhou totál stejnou. Abych mohl jezdit. Po pár jízdách jsem zjistil, že nová (30000km najeto), lépe startuje, má lepší chod. Skvěle podřazuje. Skoro nesmrdí z výfuku. Moje první ( 47000km najeto), se zdá, že má upravený soft. Trochu to nasvědčuje chování motoru. Neřešil bych, kdybych motor z nové se starou jednotkou neběžel stejně blbě. Abych motor jaksi ušetřil, chci první ECU uvést do továrního softu. Objednal jsem si Woolich Racing USB K V3 a originál BIN do ECU. Mám také definici XDF pro Tuner Pro. Kde lze ladit. Dokáži vypnout immo v ECU, abych mohl jednotky případně prohodit. Taky jsem si objednal jednu starší ECU na rozebrání. Kdysi tu někdo řešil vypnutí immo v malé eeprom 93C66? Jednotka je zalitá, kudy se do ECU dá nejlépe dostat? Lze udělat někde okénko v plastu, nebo odfrézovat tu zalitou hmotu? Řeším to i z toho důvodu, že woolich racing tuner, chce pro každou jednotku extra KEY za 130Euro. Myslel jsem, že bych tři jednotky dal pouze pod jedním klíčem. A k tomu mi asi bude bránit seriové číslo ECU. Tak jestli je nutné ECU rozebrat, nebo to jde pořešit externě přes nějaký softwear?
V nejhorším ty KEY dokoupím. Závěrem mi jde o porovnání mapy ve staré ECU s originálem.