Téma: Jakuck v zime
Tohle je docela známy člověk v Polsku, který cestuje na motorce v zime. Byl uz v zime na Nordkappu, ted udělal video ze svý cesty zimou do Jakucka. Mel v planu dojet az do Ojmiakonu, ale mel technické potíže s motorkou a navíc místní mu to rozmlouvali.
1 reakcí na tento příspěvek Jakuck v zime
Trosku magor
ale kdyz si uvedomim ze bylo pred par dny v jaktsku -50C
a on v tom jede na motorce....


1 reakcí na tento příspěvek Jakuck v zime
Co to ma za helmu? To je neco spesl s nejakou maskou, ci co?
Koudy01> Tam nekde v komentarich jsem celt, ze to je helma pro snezni skútry, k tomu tam je kabel, aby mu to nezamrzlo...
moc si to zrovna neumím představit - sam jsem jezdil na motorce v teplotách kolem -7 (cca 20km v jednu stranu) a to jsem raději jezdil s lehce otevřeným plexi, jinak jsem nic neviděl... asi to mel nějak dobře poresene, nevím, docela me to zajíma...
moc si to zrovna neumím představit - sam jsem jezdil na motorce v teplotách kolem -7 (cca 20km v jednu stranu) a to jsem raději jezdil s lehce otevřeným plexi, jinak jsem nic neviděl... asi to mel nějak dobře poresene, nevím, docela me to zajíma...
1 reakcí na tento příspěvek Jakuck v zime
blázen!
Ale jo, pokud ho to baví, tak proč ne. Zajímalo by mě, jestli nemá po takových cestách třeba revma... nebo jak proti tomu bojuje. Třeba je dostatečně obalený tukem a každý večer si dá několik štamprlí.... No já kdybych měl něco takového jet, tak kromě vyhřívané přilby bych si pořídil, tak to tu kdysi někdo dával, komplet vyhřívané oblečení. Myslím že měl ponožky, spodky, triko a rukavice, od všeho že vede kabel do nějaké krabičky co měl na tanbagu a na něm si reguloval teplotu. Tak jedině asi takto

Ale jo, pokud ho to baví, tak proč ne. Zajímalo by mě, jestli nemá po takových cestách třeba revma... nebo jak proti tomu bojuje. Třeba je dostatečně obalený tukem a každý večer si dá několik štamprlí.... No já kdybych měl něco takového jet, tak kromě vyhřívané přilby bych si pořídil, tak to tu kdysi někdo dával, komplet vyhřívané oblečení. Myslím že měl ponožky, spodky, triko a rukavice, od všeho že vede kabel do nějaké krabičky co měl na tanbagu a na něm si reguloval teplotu. Tak jedině asi takto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakuck v zime
Roman2bk> nevim, docela me fakt zajima, jak to mel poreseny, aby u toho nezamrznul...
ja mam rad zimu (sam pracuji venku i pri minusovych teplotách), nevadí mi, ale podniknout zimou takovou jízdu na sibir by me fakt nenapadlo
asi starnu
PS: a pamatuji si cca 10 let zpátky, ze byl ještě jeden polak, který jel na něčem podobným zimou na nordkapp... on byl ale fakt blázen, protože spal ve stanu
v norsku było ale podstatne tepleji, nejakych -20 ci -25 to jo, ale to je sakra velkej rozdíl oproti -45 ci -50....
ja mam rad zimu (sam pracuji venku i pri minusovych teplotách), nevadí mi, ale podniknout zimou takovou jízdu na sibir by me fakt nenapadlo

asi starnu

PS: a pamatuji si cca 10 let zpátky, ze byl ještě jeden polak, který jel na něčem podobným zimou na nordkapp... on byl ale fakt blázen, protože spal ve stanu

v norsku było ale podstatne tepleji, nejakych -20 ci -25 to jo, ale to je sakra velkej rozdíl oproti -45 ci -50....
yeuop> No to si ani nedovedu představit, těch -50°C....
Jel jsem jednou v zimě na kole jak bylo asi -20° (kousek, tady po městě) a to už byl sakra rozdíl, než jen třeba -10°. Mlžily se mi brýle, zima na obličej... Takže to, že by bylo ještě o 30° méně, těch -50°, tak to si vůbec nedovedu představit.
Ale zase na druhou stranu, není zima jako zima, hodně záleží na vlhkosti (nebo rosném bodě, nevím), protože jak jsem jel poprvé na Nordkapp, tak bylo i -1° a pak se oteplilo třeba na +5° a svítilo slunko (asi 200km od Norkdappu cestou zpět) a my si sundali u stanu bundy, protože nám přišlo, že je fakt teplo
Prostě ta zimě tam byla jiná.
Bylo to v 1.půlce června. Asi 3x nám sněžilo.
Jel jsem jednou v zimě na kole jak bylo asi -20° (kousek, tady po městě) a to už byl sakra rozdíl, než jen třeba -10°. Mlžily se mi brýle, zima na obličej... Takže to, že by bylo ještě o 30° méně, těch -50°, tak to si vůbec nedovedu představit.
Ale zase na druhou stranu, není zima jako zima, hodně záleží na vlhkosti (nebo rosném bodě, nevím), protože jak jsem jel poprvé na Nordkapp, tak bylo i -1° a pak se oteplilo třeba na +5° a svítilo slunko (asi 200km od Norkdappu cestou zpět) a my si sundali u stanu bundy, protože nám přišlo, že je fakt teplo



Prostě ta zimě tam byla jiná.
Bylo to v 1.půlce června. Asi 3x nám sněžilo.
Jel jsem 200km v -10C. Celkem pohoda, ale jak se ochlazovalo, každý stupeň byl znát. Jet na motorce ve sněhu je prdel, ale celý den by se mi nechtělo, natož týden v kuse.
-30 už musí být šílené, natož -50. Zajímalo by mě, jak tu Hondu ráno startoval. Já jsem v -10C musel CB postavit motorem nad oheň a nechat ho půl hodiny ohřívat, jinak to v mrazu nechytalo (typická Honda). Ural chytil ochotně i v -25C, ale ztuhlý olej už docela kladl odpor. On to má vzducháče, ale zajímalo by mě, jak řeší chladící kapalinu do aut v -50C. U nás není nic, co by takový mráz dalo. Snad jen po vypnutí motoru vypustit do lavoru a ráno rozmrazit a ohřát na vařici před nalitím do motoru.
-30 už musí být šílené, natož -50. Zajímalo by mě, jak tu Hondu ráno startoval. Já jsem v -10C musel CB postavit motorem nad oheň a nechat ho půl hodiny ohřívat, jinak to v mrazu nechytalo (typická Honda). Ural chytil ochotně i v -25C, ale ztuhlý olej už docela kladl odpor. On to má vzducháče, ale zajímalo by mě, jak řeší chladící kapalinu do aut v -50C. U nás není nic, co by takový mráz dalo. Snad jen po vypnutí motoru vypustit do lavoru a ráno rozmrazit a ohřát na vařici před nalitím do motoru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.