Když to vezmu pěkně od začátku

Motorku jsem koupil cca před rokem od druhého majitele. Byla už zima takže jsem neměl možnost jí projet a to byla chyba... Když jsem motorku přivezl, zazimoval jsem jí a těšil jsem se na léto. Předchozí majitel tvrdil že je naprosto OK že je nebouraná atd... Měla najeto kolem 42tis. a opravdu vzhledově jako nová i když se člověk podíval ze všech úhlů.
Někdy v květnu když jsem jí bral vapkou jsem si všiml že pravý zadní tlumič je ohnutý. A už mi začalo docházet proč mi to v zatáčkách tak nesedí.

Takže jsem do ní začal sypat peníze. Poslal jsem zadní tlumiče na repas+rovnání (7500,-), přední jsem si zrepasoval sám(3000,-). Už ale když jsem dělal přední jsem si všiml malé vlnky která byla vidět opravdu jen na světle nebo lehce při přejetí prstem. Taktéž pravý tlumič... No už jsem to ale neřešil a namontoval to...


Když jedu po rovině nedrží vůbec směr. jako by se do mě zboků střídavě opíral vítr, a do zatáček je to šílený. Párkrát se mi už opravdu zatajil dech když jsem málem vyjel ze zatáčky, dříve jsem měl bandita a jezdil jsem až na hranu, teď mam poserpruhy asi 4cm...
Lámu si hlavu s tím co dál s motorkou ? Dát novou přední gumu ? Udělat krk řízení ? prodat ?? Rád bych moto poslal někam na měření ale už mě to opravdu unavuje. Nacpat do motorky dalších X tisíc jen aby jela jak má.
Pokud znáte někoho kdo by se na to dokázal podívat budu velmi rád (jižní čechy)
A prosím neukamenujte mě tu

Vše se zatím učím, za rady budu moc rád a klidně doplním víc info.
Díky a kolama dolů !



1 reakcí na tento příspěvek Motorka nezatáčí, vlní se na rovině
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka nezatáčí, vlní se na rovině
Ak vravíš že je to pekná motorka, tak prečo ju nedať do dobrého stavu?
1 reakcí na tento příspěvek Motorka nezatáčí, vlní se na rovině
Btw, poradil by někdo jak nejlíp srovnat brýle ? aby spodek nešel do vrtule ? V manuálu jsem vypozoroval že by se měl hlavní šroub v krku dotahovat až při nasazených tlumičích takže asi tak by se to mělo srovnat nejlíp ne ?
díky !


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka nezatáčí, vlní se na rovině
Dbednarik píše: JirkaLN> To jsem taky dělal. Teď mam vyosení zadního kola podle rysek špatně, ale podle latí do 1cm. což je fakt fuška to takhle sladit. To ložisko asi dám vyměnit...
Jeden centimetr!
Dokud to nebude jeden milimetr, tak nemá cenu do ostatního vrážet byť jen korunu.
1 reakcí na tento příspěvek Motorka nezatáčí, vlní se na rovině
Za druhé - spíše vidím problém v nerovném rámu, popř. špatných brýlích . Takže jednoznačně k někomu, kdo ti to perfektně změří a narovná.
Nezlob se ,ale koupit mašinu bez zkušební jízdy byla školácká chyba.
Ložisko v krku když je špatný tak jde i cítit. Při zatáčení doleva a doprava cítíš jak se to trochu jakoby zadrhává. Měl sem to jednou tak a pamatuju že to bylo něco strašnýho. Nešlo to udržet rovně.

1) překontrolovat tlaky v pneu jak už tady padlo
2) překontrolovat utažení ložisek řízení siloměrem - divil by jsi se jak je znát když jsou tažené moc nebo naopak málo - je to potom úplně jiná a hrozná motorka
3) pokud jsi dělal přední tlumiče tak předpokládám že nebudou pokroucené v brýlých
4) nová přední pneu¨
5) pak bych teprve přemýšlel nad nějakým měřením rámu ať už samo domo nebo někde jinde
Jinak samo předpokládám že krk a sváry kolem jsi si prohlédl a kdyby bylo něco namačkaného nebo prasklého tak by jsi si toho všiml.
E: To "hansdorf" GSX se samo v černé barvě prodávali. Tuším že název barvy je BLACK BLUE PEARL nebo tak nějak

Naposledy editováno 10.10.2022 07:21:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka nezatáčí, vlní se na rovině
hansdorf píše: GSX se origo v černé barvě nedodávaly. .
To víš, že prodávaly. Ne od začátku, ale pak jo.
Jsou dílny kde rovnají rámy a kyvky. Kvalitně srovnat brýle není snadné, a jestli byly ohnuté nosné trubky, tak křivé určitě jsou. A asi i kotouče.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka nezatáčí, vlní se na rovině
PetrL3 píše: To víš, že prodávaly. Ne od začátku, ale pak jo.
Treba si všímať aj detaily. Len čo som z porovnania dostupných fotiek vybadal,tak
na boku chýbajú nápisy, možno aj na prednom blatníku.Čierne riadidlá asi tiež neboli origo.
Dobré oko aj zbadá,že motorka je prelakovaná,ak to nebolo urobené na najvyššej profi úrovni.
Naposledy editováno 10.10.2022 10:40:33
Guzo píše: Treba si všímať aj detaily. Len čo som z porovnania dostupných fotiek vybadal,tak
na boku chýbajú nápisy, možno aj na prednom blatníku.Čierne riadidlá asi tiež neboli origo.
Dobré oko aj zbadá,že motorka je prelakovaná,ak to nebolo urobené na najvyššej profi úrovni.
Když myslíš... nebudu se hádat. Moje informace jsou odlišné a neuraž se, tys nepředvedl, že bys v tom měl nějakej přehled (Zatímco já pár těchto motorek různých ročníků a barev už viděl - tahle motorka je moje velká srdcovka).
S řídítkama máš pravdu, ale neznám moc lidí, co si je nemění. Ty origo nejsou pro evropský ramena.
To vše ale nevylučuje to co píšeš ohledně zbořky.. Samozřejmě to mohlo být lakované atd... To já takto nepoznám, možná ani na živo, na to jsou tu jiný kapacity.
Naposledy editováno 10.10.2022 11:27:00
Guzo píše: Treba si všímať aj detaily. Len čo som z porovnania dostupných fotiek vybadal,tak
na boku chýbajú nápisy, možno aj na prednom blatníku.Čierne riadidlá asi tiež neboli origo.
Dobré oko aj zbadá,že motorka je prelakovaná,ak to nebolo urobené na najvyššej profi úrovni.
Tebe si příště vezmu s sebou až budu něco kupovat když tohle vše poznáš jen z fotky. Neuraž se, ale to stejně nic o stavu nevypovídá.
Já mám třeba motorku přelakovanou úplně komplet, včetně kyvky, tlumičů atd. Jestli to poznáš na fotkách z deníku tak dej vědět a pošlu Osirisovi reklamaci na nekvalitní práci

Mám nový model, ale místo S na nádrži nápis ze starého SUZUKI, měněná řídítka včetně představců atd. atd.. A to vše jen proto, že se mi to tak prostě líbí nebo více vyhovuje. Lakováno bylo, protože prostě ten lak za X let používáni moto měl spousty drobných oděrek a škrábanců (od kalhot, tankvaku, bot apod).
A chtěl jsem aby moto zase vypadala dobře když už ročně nenajezdí takovou porci jako dřív.
To prostě podle mě nic nevypovídá o stavu stroje...
E: Jinak polepy jsou na motorce na fotce naprosto v pořádku jak už tady padlo.
E2: Jediné co svědčí o případné ráně (většinou se to na této motorce jen tak nemění) je podle mě světlo. Ale to z této fotky nepoznám. Vypadá to na druhovýrobu, která má menší "kastrol" než originál.
Naposledy editováno 10.10.2022 11:53:43


Vici na svetlo uz jsem taky koukal. Me prijde ze mezi kelimkama a svetlem je doura jak do nory! Ale muze to klamat. Jinak co pri padu na gsx se vzdy roseka je chladic


1 reakcí na tento příspěvek Motorka nezatáčí, vlní se na rovině
Naposledy editováno 10.10.2022 12:27:06
1 reakcí na tento příspěvek Motorka nezatáčí, vlní se na rovině
Guzo píše: Polepy na bokoch nesedia s týmito ,to je OK?
https://www.motorkar...i-gsx-1400-4320.html
To není takto z výroby. Ale to jsou díly, co se prodávají jako tuning aftermarket.
Rozhodně to je nesvědčí o ničem. Tenhle díl není první na ráně. Relativně dražší je třeba dekl kliky, ten vypadá původní, nelakovanej.... a je bez padáků první na ráně.
Jinak ta bočnice je dělená, šroubovaná a spodní část je matný plast (nelakovaný), vršek lesklý se samolepkou "fuel injection".
Naposledy editováno 10.10.2022 13:32:36
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... [1, 2] Suzuki GSX 1400 | Tatrman | 34 | 6.8.2024 v 17:01 Lajda |
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 | SuzukiGSX14000 | 4 | 17.3.2024 v 09:38 dedek65 |
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 | george1983 | 11 | 4.3.2024 v 15:44 Danny350 |
GSX 1400 škubání [1, 2] Suzuki GSX 1400 | Moty1 | 56 | 22.7.2023 v 18:28 PEPA12N |
Tichá helma do 10t - zase a zase [1, 2] Suzuki GSX 1400 | grooll | 31 | 20.6.2023 v 13:55 Koudy01 |