Téma: Koupe unikatu v nemecku a nasledne prihlaseni v CR
31.7.2022 v 00:14
1 reakcí na tento příspěvek Koupe unikatu v nemecku a nasledne prihlaseni v CR
Asi by to chtělo překlad s razítkem. Německou hatmatilku plnou jejich byro-zkratek chlápek na STK nedá.
On by to asi dal, ale kvůli individuálnímu dovozci se asi nebude namáhat jako u zpřáteleného bazarníka. Takže i tam by se dala hledat cesta, nechat to dovézt někoho, kdo v tom umí chodit.
On by to asi dal, ale kvůli individuálnímu dovozci se asi nebude namáhat jako u zpřáteleného bazarníka. Takže i tam by se dala hledat cesta, nechat to dovézt někoho, kdo v tom umí chodit.
3 reakcí na tento příspěvek Koupe unikatu v nemecku a nasledne prihlaseni v CR
Diky moc za rady. Asi to tak udelam. A jinak receno, v nemecku je mozne udelat s motorkou vic veci nez v cesku?
Bougee píše: Diky moc za rady. Asi to tak udelam. A jinak receno, v nemecku je mozne udelat s motorkou vic veci nez v cesku?
To snad všude na světě, to samé auta. Jen tady vadí i led žárovka v couvacim světle..
Bougee> Je to tam snazsi, ale v cechach to jde podobnym zpusobem taky. Ono ani v tom nemecku to nejde tak, ze si tam nandas co te napadne … namontujes dily a jedes na posouzeni na nejakou zkusebnu. Stejne to jde i u nas…
2 reakcí na tento příspěvek Koupe unikatu v nemecku a nasledne prihlaseni v CR
Unikát, spíše předražený bastl. Stejně jako tento https://motorky.baz...0-special-design.php
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupe unikatu v nemecku a nasledne prihlaseni v CR
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupe unikatu v nemecku a nasledne prihlaseni v CR
Destroyer> Cyklopocitac na elektropaskach.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupe unikatu v nemecku a nasledne prihlaseni v CR
FILODENDRON> no to je ten SPECIALNI DESING

1 reakcí na tento příspěvek Koupe unikatu v nemecku a nasledne prihlaseni v CR
Motorka v inzerátu pěkná není, ale ten cyklopočítač odkazuje na dobu módy streetfighters, kdy se často používal místo origo budíku (digitální pristrojovky ještě moc nebyly).
Sigma dokonce dělala počítač, co uměl až 300km/h, právě pro moto.
Edit: Assasin o minutu přede mnou
Naposledy editováno 31.07.2022 21:41:20
Sigma dokonce dělala počítač, co uměl až 300km/h, právě pro moto.
Edit: Assasin o minutu přede mnou

Naposledy editováno 31.07.2022 21:41:20
znalec z oboru přeloží tak polovinu této technické němčiny a pokud jsou v textu odkazy na německý zákon, souvislosti a skutečný obsah pochopí jen ten kdo zná nemeckou legislativu.....a to nbude kožná ten neemcký úředník který to tam napsal
Je nutné odlišit dvě věci:
- změny a úpravy motocyklu, které EU a SRN / také ČR/ legislativu plní.....ty lze převzít z německého TP....jako příkald uvádím jiné ráfky a pneu, prošlo to nemeckou technickou zkušebnou, úřad to schválil a zapsal do TP...ničemu to neodporuje...
-změny a úpravy, které neplní požadavky EU / ČR legislativy , ty neprojdou.
Vzhledem k tomu že jde o starou japonskou mrdku která má ještě výrobní číslo a nebyla schvalována podle EU legisaltivy, protože je stará, vztahují se na její případné úpravy / přestavbu/ požadvky z doby před 30 lety....
Takže bych se tech zmen a úprav moc nebál, v krajním případě to mužeš uvést do původního stavu.

Naposledy editováno 31.07.2022 22:20:03

Je nutné odlišit dvě věci:
- změny a úpravy motocyklu, které EU a SRN / také ČR/ legislativu plní.....ty lze převzít z německého TP....jako příkald uvádím jiné ráfky a pneu, prošlo to nemeckou technickou zkušebnou, úřad to schválil a zapsal do TP...ničemu to neodporuje...
-změny a úpravy, které neplní požadavky EU / ČR legislativy , ty neprojdou.
Vzhledem k tomu že jde o starou japonskou mrdku která má ještě výrobní číslo a nebyla schvalována podle EU legisaltivy, protože je stará, vztahují se na její případné úpravy / přestavbu/ požadvky z doby před 30 lety....
Takže bych se tech zmen a úprav moc nebál, v krajním případě to mužeš uvést do původního stavu.




Naposledy editováno 31.07.2022 22:20:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupe unikatu v nemecku a nasledne prihlaseni v CR
callowsick> robia ho dodnes, ovšem ide o to, že na alíku máš pre unikátne stavby úplne iné možnosti. Tá Sigma je tak na nejakú okruhovú srandu alebo MX na motardoch a tak pod.
Destroyer> Na unikatni stavbu budik z aliku?
Beztak vsichni davaji na lepsi stavby motogadget. Na MX na motardech neni budik moc potreba, stejne to nema znacky, ja treba mel na MX na motardech AIM solo2 DL

Beztak vsichni davaji na lepsi stavby motogadget. Na MX na motardech neni budik moc potreba, stejne to nema znacky, ja treba mel na MX na motardech AIM solo2 DL

1 reakcí na tento příspěvek Koupe unikatu v nemecku a nasledne prihlaseni v CR
Jo Sigma dělá pořád podobnou variantu - MC10. Jen tak bokem, Sigma pro mě nejlepší cyklokomputery - jednoduché, intuitivní. Chvíli jsme bratrovi znásilnil bezdrát Ciclo a po chvíli jsem to zahodil. Hroznej krám.
Btw mě spíš trkla na ty zelený obludě ta malá SPZ - nebo je motorka tak obří? To nevypadá na legální značku dle české legislativy.
EDIT: Teď jsem si teprve všiml ceny. 200 papírů
. Omg, to snad ne. Ani zadarmo bych to nechtěl. Tak to je ještě větší WOW než ta značka.
Naposledy editováno 01.08.2022 09:03:57
Btw mě spíš trkla na ty zelený obludě ta malá SPZ - nebo je motorka tak obří? To nevypadá na legální značku dle české legislativy.
EDIT: Teď jsem si teprve všiml ceny. 200 papírů

Naposledy editováno 01.08.2022 09:03:57
1 reakcí na tento příspěvek Koupe unikatu v nemecku a nasledne prihlaseni v CR
Dneska je to problém a byl bych opatrnej, co lze v Německu u nás neplatí, řešili jsme H&D stavbu , taky zapsaná v DE , schválená TÜV, pro známého a motocykl zůstal přihlášen v DE, u nás by se musely přehazovat kola atd , aby moto prošlo STK.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupe unikatu v nemecku a nasledne prihlaseni v CR
dewwil> ty plné přední kotouče byly na Bandasce k lepšímu nebo k horšímu?
Duke1> bohužel Německo má systém národních výjimek, který odporuje EU legislativě, kterou samotné Německo spolu s Francií navrhují a prosazují....protože EU, to je dnes především Německo a F....u nás si to nikdo nedovolí...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupe unikatu v nemecku a nasledne prihlaseni v CR
dva_hrnce píše: dewwil> ty plné přední kotouče byly na Bandasce k lepšímu nebo k horšímu?
Jako nepoznal jsem zas tak rozdíl mezi plnými a děrovanými za sucha, za mokra byly lepší děrovaný, ta voda šla rychlejš pryč oproti třem drážkám z každý strany na těch plnejch... Jinak za sucha možná brzdily líp ty plný, ale je to jen můj pocit... Třeba Beringer a i PFM si furt drzej ve výrobě drážkovaný kotouče, které převažují nad děrovanými co dělají taky.


Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha FZR 1000 Exup 1989 - kontrol... Yamaha FZR 1000 | Georg_moto | 8 | 11.11.2024 v 21:33 Georg_moto |
Yamaha FZR 1000 Exup 1989 - kontrol... Yamaha FZR 1000 | Georg_moto | 4 | 11.11.2024 v 21:27 Georg_moto |
Nejede do 4000 otáček Yamaha FZR 1000 | hauerj | 7 | 16.6.2022 v 21:31 hauerj |
Protékající benzín Yamaha FZR 1000 | mirek-x | 7 | 3.7.2021 v 17:32 AttilaSlovakia |
Koupim Karburatory Yamaha FZR 1000 1991 Yamaha FZR 1000 | MikyxC | 7 | 15.5.2021 v 07:23 PajdaXJR |