2 reakcí na tento příspěvek Dře přední kotouč - možná závada
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dře přední kotouč - možná závada
1 reakcí na tento příspěvek Dře přední kotouč - možná závada
Naposledy editováno 02.05.2022 20:38:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dře přední kotouč - možná závada
Kubák píše: foxdive> Nediskutuj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dře přední kotouč - možná závada
foxdive píše: Většinou se ještě ustavuji i brzdice po montáži kola
.Nechtěl jsem diskutovat, protože jsou tady na fóru některé diskuse o ničem a není jich málo. Dal jsem to jako jednu z možností problému.
Ale dostal jsi mně , Jak ustavíš brzdič po namontování kola, které jsou napevno, bez vůle našroubované na a vidle. Zajímá mně to. Dík.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dře přední kotouč - možná závada
Naposledy editováno 03.05.2022 19:23:00
drak0123 píše: .
Nechtěl jsem diskutovat, protože jsou tady na fóru některé diskuse o ničem a není jich málo. Dal jsem to jako jednu z možností problému.
Ale dostal jsi mně , Jak ustavíš brzdič po namontování kola, které jsou napevno, bez vůle našroubované na a vidle. Zajímá mně to. Dík.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dře přední kotouč - možná závada
drak0123 píše: jestli dobře rozumím, tak ty prvně utáhneš jistící šrouby dole ve vidlích na straně kde je matka a utáhneš následně matku a pak utáhneš jistící šrouby dole ve vidlích na druhé straně. Je tak ?? Nevím já mám šroub s osazením na jedné straně, které se opře o kolo ( ale je volně průchozí vidlí, teprve až utažením šroubků dole ve vidlich se šroub zajistí ve vidlici) a vymezovací kroužek na druhé straně u matice, který se opírá o kolo a vidle a je mezi nimi.
jo, tam kde je osa(šroub) volně průchozí a opře se o kolo(ložisko)tak tam po propružení vidlic utáhneš šroub/y ve vidlici pod osou jako poslední e: jinak utáhnu citové matku v ose, poté stáhnu šroub ve vidli kde je osa průchozí až ke kolu a dotáhnu matku na moment, poté stáhnu šroub ve vidli u matky osy a následně povolím šroub ve vidli u osy kde je to průchozí a propružím vidle a pak už finálně ten šroub ve vidli utáhnu. Když se toto opomene tak mohou být vidle u osy k sobě stažené a pak drhnout více kotouče a tlumiče nechodí hladce a vydírají kluzná ložiska v tubusech vidlic a pak i následně mohou začít téct častěji gufera vidlic a kluzáky vidlice začínají mít vakl v tubusech, začnou vibrace při brzdění a pak i normálně. Nehledě na znečištění oleje v tlumičích z pilinek kluzných ložisek tubusu... A přitom taková píčovina jako dodržení pořadí dotažení šroubů dole na vidlici, které zajišťují osu proti protočení...Naposledy editováno 03.05.2022 20:54:15
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Multimedialni platforma Shiver 900 Aprilia Shiver 900 | drak0123 | 6 | 8.4.2023 v 08:07 davidsoon10 |
olej Aprilia Shiver 900 | Luf | 9 | 5.8.2022 v 10:17 Luf |
Unašeč rozety Shiver 900 Aprilia Shiver 900 | drak0123 | 5 | 13.6.2022 v 15:30 drak0123 |
Podtlak v nadrzi Aprilia Shiver 900 | Fifo95 | 5 | 11.7.2021 v 12:20 Maxipes_Fík |
Pojízdný servisní stojan Aprilia Shiver 900 | drak0123 | 16 | 17.4.2021 v 09:56 drak0123 |