Téma: Turistické plexi africa
30.8.2021 v 09:46
AHoj , máte zkušenosti s výměnou plexi za vyšší turistické na africe ? nějaké doporučení ?
díky M
díky M

Já jen ty dobré. Vyměnil jsem kdysi nižší klasické za origo vyšší turistické a výrazně se zmenšilo množství much i nepříjemné tlučení větru do helmy. Ale kdybych jezdil víc do terénu, tak bych měl myslím problém s vyšším plexi při jízdě ve stupačkách do prudších kopců - tam mi překáží. Ale vzhledem k tomu, že na nějaké "krosení" nemám už věk a ani finance na otloukání drahé a do opravdového terénu i myslím těžké motorky, tak u mě výhody vyššího plexi převažují a zpátky bych neměnil.
1 reakcí na tento příspěvek Turistické plexi africa
Já mám Puig a docela dobrý, na Ali prodávají kopie puig, ale nevím, jak je to z homologaci. Ale docela dost mi pomohli ty křidýlka vedle plexi, netahne tak na ramena.
Oldag> výborně, křidélka by se také hodila! Ramena nemám sice jako nějaký kulturista, ale i tak mi na ně na severu dost táhlo, tak jsem si říkal, že bych to do budoucna nějak mohl vyřešit. Můžeš poslat konkrétní odkaz na zboží? Díky.
http://www.nationalcycle.com/n20059.html
toto je top, aj material aj ochrana..
Ja som (na Stroma) objednaval z PL a dodanie stoji 15,- eur. Najvyssie plexi (z linku) stoji 162,- eur.
Max. spokojnost..
toto je top, aj material aj ochrana..
Ja som (na Stroma) objednaval z PL a dodanie stoji 15,- eur. Najvyssie plexi (z linku) stoji 162,- eur.
Max. spokojnost..
2 reakcí na tento příspěvek Turistické plexi africa
Začnu trochu zeširoka. Po 25-ti leté motopauze jsem si loni dovezl z Udine Integru 750 DCT (2014). Přes zimu jsem si hezky provedl velký servis, abych jí mohl věřit a vytunil na svoji výšku 193 cm (i když to není nejlepší údaj, protože každý máme jiiný poměr délky nohou/trupu). Ve dvou a na delší výlety už jsem ale narážel na limity stroje (hlavně brzdy, tlumiče, v menší míře výkon motoru při řešení krizových situací - čti "potřebuju kua rychle to auto předjet"), tak jsem si před týdnem koupil AT DCT (2016).
No a nastává mírné dejá vu - motorka je parádní, ale pro výšku 193 cm krapet nepoužitelná. Bylo na ní vyšší originální turistické plexi chycené šesti šrouby. Strávil jsem pár večerů čtením zdejších i zahraničních vláken a zjistil, že nejsem jediný, komu se začaly po chvíli dělat mžitky před očima při delší téměř dálniční rychlosti (že to nebylo na dálnici nikoho zajímat nemusí). Předtím jsem měl na odpoledne z Hondy v Letech pujčenou AT (2016) v manuálu a s nízkým plexi, tam jsem si připadal jak na naháči a měl jsem pocit, že kdybych pustil řidítka, tak skončím v kotrmelcích dozadu, zatímco motorka pojede ještě dva kilometry dopředu..
První, co jsem doma našel, byl deflektor od místního uživatele, který dělá v leteckém ústavu, zaboha si nevzpomenu na jméno. Paráda, proud vzduchu jsem odvedl těsně nad hledí přilby. Rychlý test - třesení helmou ve vyšších rychlostech pokračuje. Takže jsem si nejdříve testoval ucpání děr u tlumičů předloktím - to fungovalo, ale člověk se přitom automaticky trochu předkloní. Tudíž jsem se rozhodl pro samo-domo test - sehnal jsem si nákres "forkshieldu", kamarád grafik příslušně zvětšil a připravil pro vytištění na 2 A4. Následně vystříhnout, slepit a zkusit přiložit. Páslo to, tak co teď? Válí se mi doma kousek fólie, která se používá na lepenou izolaci teras a balkónů, síla 1,6 mm, ohebná, ale pevná. To by šlo. Vystříhl jsem, namontoval - a minulou sobotu jsem byl schopen odjet s partou 430 km kolečko na Klínovec a zpět, z toho část po dálnici.
Super, tohle by bylo. Jenže zrovna ten delší výlet, kdy po ránu na dálnici AT ukazovala 11 stupňů, potvrdila, že vysoké turistické plexi s deflektorem funguje, ale nekryje kompletně hruď a ramena. No a já už jsem přeci jen trochu starší, ambice v terénu nemám, jsem zhýčkaný z Integry, tak co s tím? Zpět na Motorkari.cz a další fóra. A hele, tady je někdo vysoký a pochvaluje si National Cycle V-Stream. Napsal jsem polskému dodavateli, potvrdili jsme si cenu a shipping costs. Zkrátím to - plexi od úterý namontované, najeto několik set kilometrů a musím potvrdit, že plexi dělá zatraceně dobrou práci a odvádí vzduch od jezdce. Testoval jsem, kudy mne ten vzduch obtéká a s rameny již není žádný problém. Jak jsem vysoký, tak koukám pořád přes plexi a nemůžu se zbait dojmu, že na Integře mám hranu největšího Givi plexi přeci jenom ještě o kousek výš. No nic, vyrážím na rovnější úseky testovat různé rychlosti.
Potvrzeno, k úplné spokojenosti s cestováním s mou ne-příliš-tichou překlápěčkou bych potřeboval buď lepší helmu, asi rovnou integrálku nebo docílit posunutí plexi o 2 cm výš a event. 1-2 cm dopředu. No a s tím by mohl pomoci Batzenparts Screen Adjuster. Ačkoliv německy neumím ani slovo, Wolfgang mluví dobře anglicky, takže žádný problém. Opět jsme si vyjasnili cenu a poštovné, dokonce mi poslal balíček dřív než mu přišly peníze z Revolut! Fakt dobrej borec, na e-maily odpovídá obratem, prostě nadšenec. Teď už jen čekám, jestli Česká pošta uvrhne balíček z Německa do 10-ti denní karantény, kdy to tam prostě leží a leží anebo to doručí začátkem příštího týdne. Mám obdobný posun štítu i na Integře, takže jsem si jistý, že to bude finální řešení.
Co z toho vyplývá? Každý jsme jiný. Řešení, které zabralo jednomu, u druhého může, ale taky nemusí fungovat. Já jsem se postupnými kroky dopracoval k vyřešení přes 3 produkty. Výběr motorky je pro mne dost omezen výškou a tím, že jsem chtěl DCT (fakt nesnáším datlování od přilby spolujezdce). Po diskuzi s klukama v Letech jsme se shodli, že Crosstourer je velký, těžký, vysoko těžiště, moc jich není, dražší servis. Takže volba padla na AT s DCT s tím, že ji holt krapet přestrojím na silnici. Zatím naprostá spokojenost, navíc to člověka baví, může se potichu vypařit do garáže a mít klid od manželky, dětí, tchýně :)
Forkshield aka fork delfector aka wind deflector - https://www.myendur...flector-carbon-look/
National Cycle V-Stream N20059 - http://sklep.motomo...-national-cycle.html
Batzenparts Screen Adjuster - https://www.batzenp...frica-twin-crf-1000/
Tak snad mne teď neutlučete čepicema za dlouhý příspěvek...
No a nastává mírné dejá vu - motorka je parádní, ale pro výšku 193 cm krapet nepoužitelná. Bylo na ní vyšší originální turistické plexi chycené šesti šrouby. Strávil jsem pár večerů čtením zdejších i zahraničních vláken a zjistil, že nejsem jediný, komu se začaly po chvíli dělat mžitky před očima při delší téměř dálniční rychlosti (že to nebylo na dálnici nikoho zajímat nemusí). Předtím jsem měl na odpoledne z Hondy v Letech pujčenou AT (2016) v manuálu a s nízkým plexi, tam jsem si připadal jak na naháči a měl jsem pocit, že kdybych pustil řidítka, tak skončím v kotrmelcích dozadu, zatímco motorka pojede ještě dva kilometry dopředu..
První, co jsem doma našel, byl deflektor od místního uživatele, který dělá v leteckém ústavu, zaboha si nevzpomenu na jméno. Paráda, proud vzduchu jsem odvedl těsně nad hledí přilby. Rychlý test - třesení helmou ve vyšších rychlostech pokračuje. Takže jsem si nejdříve testoval ucpání děr u tlumičů předloktím - to fungovalo, ale člověk se přitom automaticky trochu předkloní. Tudíž jsem se rozhodl pro samo-domo test - sehnal jsem si nákres "forkshieldu", kamarád grafik příslušně zvětšil a připravil pro vytištění na 2 A4. Následně vystříhnout, slepit a zkusit přiložit. Páslo to, tak co teď? Válí se mi doma kousek fólie, která se používá na lepenou izolaci teras a balkónů, síla 1,6 mm, ohebná, ale pevná. To by šlo. Vystříhl jsem, namontoval - a minulou sobotu jsem byl schopen odjet s partou 430 km kolečko na Klínovec a zpět, z toho část po dálnici.
Super, tohle by bylo. Jenže zrovna ten delší výlet, kdy po ránu na dálnici AT ukazovala 11 stupňů, potvrdila, že vysoké turistické plexi s deflektorem funguje, ale nekryje kompletně hruď a ramena. No a já už jsem přeci jen trochu starší, ambice v terénu nemám, jsem zhýčkaný z Integry, tak co s tím? Zpět na Motorkari.cz a další fóra. A hele, tady je někdo vysoký a pochvaluje si National Cycle V-Stream. Napsal jsem polskému dodavateli, potvrdili jsme si cenu a shipping costs. Zkrátím to - plexi od úterý namontované, najeto několik set kilometrů a musím potvrdit, že plexi dělá zatraceně dobrou práci a odvádí vzduch od jezdce. Testoval jsem, kudy mne ten vzduch obtéká a s rameny již není žádný problém. Jak jsem vysoký, tak koukám pořád přes plexi a nemůžu se zbait dojmu, že na Integře mám hranu největšího Givi plexi přeci jenom ještě o kousek výš. No nic, vyrážím na rovnější úseky testovat různé rychlosti.
Potvrzeno, k úplné spokojenosti s cestováním s mou ne-příliš-tichou překlápěčkou bych potřeboval buď lepší helmu, asi rovnou integrálku nebo docílit posunutí plexi o 2 cm výš a event. 1-2 cm dopředu. No a s tím by mohl pomoci Batzenparts Screen Adjuster. Ačkoliv německy neumím ani slovo, Wolfgang mluví dobře anglicky, takže žádný problém. Opět jsme si vyjasnili cenu a poštovné, dokonce mi poslal balíček dřív než mu přišly peníze z Revolut! Fakt dobrej borec, na e-maily odpovídá obratem, prostě nadšenec. Teď už jen čekám, jestli Česká pošta uvrhne balíček z Německa do 10-ti denní karantény, kdy to tam prostě leží a leží anebo to doručí začátkem příštího týdne. Mám obdobný posun štítu i na Integře, takže jsem si jistý, že to bude finální řešení.
Co z toho vyplývá? Každý jsme jiný. Řešení, které zabralo jednomu, u druhého může, ale taky nemusí fungovat. Já jsem se postupnými kroky dopracoval k vyřešení přes 3 produkty. Výběr motorky je pro mne dost omezen výškou a tím, že jsem chtěl DCT (fakt nesnáším datlování od přilby spolujezdce). Po diskuzi s klukama v Letech jsme se shodli, že Crosstourer je velký, těžký, vysoko těžiště, moc jich není, dražší servis. Takže volba padla na AT s DCT s tím, že ji holt krapet přestrojím na silnici. Zatím naprostá spokojenost, navíc to člověka baví, může se potichu vypařit do garáže a mít klid od manželky, dětí, tchýně :)
Forkshield aka fork delfector aka wind deflector - https://www.myendur...flector-carbon-look/
National Cycle V-Stream N20059 - http://sklep.motomo...-national-cycle.html
Batzenparts Screen Adjuster - https://www.batzenp...frica-twin-crf-1000/
Tak snad mne teď neutlučete čepicema za dlouhý příspěvek...
1 reakcí na tento příspěvek Turistické plexi africa
Neskodila by treba fotka vysledku

rdol> Já bych tě čepicí tedy netloukl ani náhodou! Naopak - příspěvek věcný, který má hlavu a patu a rovnou přidané odkazy na konkrétní zboží, o kterém se v příspěvku hovoří. Kéž by se tady na fóru k věci tímto způsobem vyjadřoval každý
Gramotná způsobilost je jen příjemnou pomyslnou třešničkou na dortu...

rdol> deflektor , batzen screen adjusters i plexi V-stream na Africe používám také.....střední V.strem jezdci kolem 180 cm umožní jezdit s odklopeným hledím výklopky
než jsem pořídil V-stream z USA měl jsem honda origo, pak honda turistické, pak ermax...pak různé deflektory...postupně jsem to prodával se ztrátou ....kdo chce pořádné plexi na cestování az si rovnou koupí V-STREAM
než jsem pořídil V-stream z USA měl jsem honda origo, pak honda turistické, pak ermax...pak různé deflektory...postupně jsem to prodával se ztrátou ....kdo chce pořádné plexi na cestování az si rovnou koupí V-STREAM






Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
překódování zámků kufrů Honda CRF1000L Africa Twin | Hopppy | 7 | 15.4.2025 v 20:34 MMARTINK |
Kosovo - typy na trasy, místa k náv... Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 18 | 5.4.2025 v 12:09 -MP- |
Sedlo Africa Twin 2016 Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Twin | korela | 18 | 4.4.2025 v 21:17 Ivos |
Kódy v TP Honda CRF1000L Africa Twin | Hůlis | 11 | 4.4.2025 v 12:15 TomasRA |
Náhrada za originál baterii HY110 -... [1, 2] Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Ledys | 47 | 25.3.2025 v 19:35 Koudy01 |