Téma: Hledám špínu na vybrané motorky
22.12.2020 v 13:14
Po tématu jestli SD1290 nebo BMW S1000R jsem to zase přehodnotil. Nechtěl jsem zadávat nové téma, ale editace původního, ho nechala vzadu bez povšimnutí tak, že jsem měl problém ho najít sám, tak budu plevelit znovu.
Samozřejmě vím, že dokud se nesvezu, nesednu atd. tak je to všechno jen teoretické, ale vždy se snažím zjistit co nejvíc. Takže nechci aby někdo řešil výběr za mě a řekl, kterou jo a ne, ale zjistit o těch modelech co nejvíc, no není napsané v testech novinářů, protože dostali do rukou novou mašinu a kdo ví, kdo jim ji ji poskytl a čím jsou zavázáni, ani ti, co tu motorku měli, protože naprostá většina v databázi je stylu "dovezl jsem si ji, splnil se mi sen a za těch 100km, co jsem s ní dal, vím, že to bude láska až za hrob" - aby to stejné pak bylo u další motorky. Prostě špatné recenze a zkušenosti nikdo moc nepíše. Takže já bych potřeboval ty mou vybraná mašiny spíš zdrbat a upozornit na chyby. Recenzí po x letech užívání moc není. Dosavadní výběr.
BMW K1300R - kdysi dávný sen. Jsem normálně rostlí chlap, takže skoro 2m a metrák a na výstavišti, kde to byla tehdy novinka, jsem se na cítilskvěle. Jenže to byla první a poslední zkušenost. Někdo vychvaluje podvozek, někdo ho haní (není cítit atd.). Taky cena je vysoká a za min 200t je mašina tak 10 let stará. Závady jsem nic moc nenašel, snad spojka (ale to spíš u K1200) ložisko v kardanu? Víc jsem toho moc nenašel. Fóra na BMW jsou skoro vždy jen na GS. Jestli někdo má víc informací, ohledně ročníků atd. budu moc rád.
Suzuki GSX-S1000 - taková popelka. Za rozumné peníze jde koupit prakticky nová. Tabulkově vychází dobře (hmotnost/výkon/cena), vzhled neurazí. Nevýhody brzdy, otázka připevnění zavazadel. Četl jsem dlouhodobou recenzi borce tuším z NZ a ten psal, že i když neměl jediný problém, tak to byl spíš sňatek z rozumu a za celou dobu se nezamiloval. Nemůžu si pomoc, ale pořád z ní mám takový pocit. Na druhou stranu motor chválí a mít skoro novou mašinu....
Kawasaki Z1000 - mám rád tu značku, Z1000 se mi libí, ale jak v tabulkách, tak v hodnocení je těžká a motor hodný. Samozřejmě další neduhy/vlastnosti naháče - jak kufry (nechci Z-SX) a jak se na ni vlezu (ale to je u všech kromě K1300 stejné)
Yamaha MT-10 - chvilku to vypadalo jako vhodné pro mě. výkon, možnost cestovat a na vzhled bych si zvykl (mám rád, když to má nějakou osobitost). Ale má prostě strach z toho, že motor odejde. Tady o tom psal jeden, na zahraničních jsem jich našel taky pár, včetně hodnocení ojetých motorek, kde na toto upozorňují. Někomu klekl po 5t, jinému po 30, většině vůbec. Prostě mám strach, že bych z na to celou dobu myslel a poslouchal každé ťuknutí.
KTM Superduke 1290 - za prvé je už mimo finance a za druhé se chci vrátit k 4V. Možná kdyby se něco ukázalo a já zjistil, že je to úplně odlišné od LC8, tak jo, ale to asi neklapne. Jinak krásná moto.
BMW S1000R - i když předchozí favorit, tak asi taky nic. Jsem klasický jezdec kolem komína + 1-2x za sezonu někam dál a to se na ní prý moc nedá. Do toho neexistuje možnost na ni dostat kufry, jen tašky, nulová ochrana před větrem, no prostě nahatý supersport.
Takže bud rád za každou a nejlíp negativní zkušenost. Jak jsem psal, pozitivních je všude dost, ale asi (určitě) stárnu a přibývá negativních zkušeností, tak je čekám i jinde.
Naposledy editováno 22.12.2020 13:15:34
Samozřejmě vím, že dokud se nesvezu, nesednu atd. tak je to všechno jen teoretické, ale vždy se snažím zjistit co nejvíc. Takže nechci aby někdo řešil výběr za mě a řekl, kterou jo a ne, ale zjistit o těch modelech co nejvíc, no není napsané v testech novinářů, protože dostali do rukou novou mašinu a kdo ví, kdo jim ji ji poskytl a čím jsou zavázáni, ani ti, co tu motorku měli, protože naprostá většina v databázi je stylu "dovezl jsem si ji, splnil se mi sen a za těch 100km, co jsem s ní dal, vím, že to bude láska až za hrob" - aby to stejné pak bylo u další motorky. Prostě špatné recenze a zkušenosti nikdo moc nepíše. Takže já bych potřeboval ty mou vybraná mašiny spíš zdrbat a upozornit na chyby. Recenzí po x letech užívání moc není. Dosavadní výběr.
BMW K1300R - kdysi dávný sen. Jsem normálně rostlí chlap, takže skoro 2m a metrák a na výstavišti, kde to byla tehdy novinka, jsem se na cítilskvěle. Jenže to byla první a poslední zkušenost. Někdo vychvaluje podvozek, někdo ho haní (není cítit atd.). Taky cena je vysoká a za min 200t je mašina tak 10 let stará. Závady jsem nic moc nenašel, snad spojka (ale to spíš u K1200) ložisko v kardanu? Víc jsem toho moc nenašel. Fóra na BMW jsou skoro vždy jen na GS. Jestli někdo má víc informací, ohledně ročníků atd. budu moc rád.
Suzuki GSX-S1000 - taková popelka. Za rozumné peníze jde koupit prakticky nová. Tabulkově vychází dobře (hmotnost/výkon/cena), vzhled neurazí. Nevýhody brzdy, otázka připevnění zavazadel. Četl jsem dlouhodobou recenzi borce tuším z NZ a ten psal, že i když neměl jediný problém, tak to byl spíš sňatek z rozumu a za celou dobu se nezamiloval. Nemůžu si pomoc, ale pořád z ní mám takový pocit. Na druhou stranu motor chválí a mít skoro novou mašinu....
Kawasaki Z1000 - mám rád tu značku, Z1000 se mi libí, ale jak v tabulkách, tak v hodnocení je těžká a motor hodný. Samozřejmě další neduhy/vlastnosti naháče - jak kufry (nechci Z-SX) a jak se na ni vlezu (ale to je u všech kromě K1300 stejné)
Yamaha MT-10 - chvilku to vypadalo jako vhodné pro mě. výkon, možnost cestovat a na vzhled bych si zvykl (mám rád, když to má nějakou osobitost). Ale má prostě strach z toho, že motor odejde. Tady o tom psal jeden, na zahraničních jsem jich našel taky pár, včetně hodnocení ojetých motorek, kde na toto upozorňují. Někomu klekl po 5t, jinému po 30, většině vůbec. Prostě mám strach, že bych z na to celou dobu myslel a poslouchal každé ťuknutí.
KTM Superduke 1290 - za prvé je už mimo finance a za druhé se chci vrátit k 4V. Možná kdyby se něco ukázalo a já zjistil, že je to úplně odlišné od LC8, tak jo, ale to asi neklapne. Jinak krásná moto.
BMW S1000R - i když předchozí favorit, tak asi taky nic. Jsem klasický jezdec kolem komína + 1-2x za sezonu někam dál a to se na ní prý moc nedá. Do toho neexistuje možnost na ni dostat kufry, jen tašky, nulová ochrana před větrem, no prostě nahatý supersport.
Takže bud rád za každou a nejlíp negativní zkušenost. Jak jsem psal, pozitivních je všude dost, ale asi (určitě) stárnu a přibývá negativních zkušeností, tak je čekám i jinde.
Naposledy editováno 22.12.2020 13:15:34
Abys dostal motor, který ty potřebuješ, tak z těch šesti jedině Hondu CB 1000R.
Přečetl jsem si minulou diskusi (kde je bohužel upravený ten dotaz a už se neví, o čem to bylo) a vím naprosto přesně, co bys rád. Tohle: https://www.motorka...p;pgr=0#goto10135980
Přečetl jsem si minulou diskusi (kde je bohužel upravený ten dotaz a už se neví, o čem to bylo) a vím naprosto přesně, co bys rád. Tohle: https://www.motorka...p;pgr=0#goto10135980
Záleží asi, co od toho chceš. Motorky jsou levný, zábavný a spolehlivý, ale vybrat si můžeš jen dvě z těch vlastností
Po některejch z toho výběru jsem pokukoval taky, a zkušenosti nejsou mé (tak k tomu přistupuj s rezervou), zato důkladně nabiflované z fór k jednotlivým motorkám.
GSXS - jak píšeš, sňatek z rozumu. Nenašel jsem na to žádný průsery, kromě toho že je to šedá myš, půlka světa netuší že existuje a bude se jí blbě zbavovat. K5 z který to vychází se holt povedla, proto ten motor recyklujou furt dokola. Asi dobrá motorka na daily. Pokud máš rád starou školu, alternativou je neo katana.
Z1000 - hroznej ingot, koncepčně už dost zastaralej (dalo by se říct oldschool, v době kdy se ostatní předháněj kolik elektronickejch píčovin na to navěsí, tak kawa urputně jede dobu bronzovou). Technicky taky nadprůměr, motor je dost předimenzovanej.
S1000R - některý ročníky měly problém s loupáním vaček a padáním ventilů. Něco se tam řešilo s chlazením v rámci svolávaček, snad expanzka? Něco na spojce se řešilo, jinak taková ta klasika - jak je někde moc elektroniky, tak bude zlobit ta, tady hlavně čidla QS apod. Jestli to podědilo ty problémy se špajzkama po 1000RR nevím.
MT10 - to jsem moc dopodrobna nezkoumal, zaprvý je to škaredý a zadruhý mě odradil ten co mu tady padnul motor a já zjistil, že to není zdaleka ojedinělý problém. Noufírovi u MT10 padla špajzka, prý taky notorická záležitost.
Oranžovej team nesleduju, matně si vzpomínám že motor 1290 měl nějaký dětský nemoci, řešilo se to i tu na fóru, třeba už to mezitím vychytali.
K1300R - to je motorka?
A jinak pokud najezdíš málo, asi bych jako hlavní kritérium neřešil názory náhodnejch debilů z fóra, prostě si kup co se ti líbí a na co máš. Život je moc krátkej na to aby člověk píchal škaredý holky a jezdil na nudnejch motorkách.
Zkus zařadit do výběru Tuono 1100 (je ale docela malý) nebo CB1000R (neo sports café, zkrátka tu novou).
Naposledy editováno 22.12.2020 14:11:56

Po některejch z toho výběru jsem pokukoval taky, a zkušenosti nejsou mé (tak k tomu přistupuj s rezervou), zato důkladně nabiflované z fór k jednotlivým motorkám.
GSXS - jak píšeš, sňatek z rozumu. Nenašel jsem na to žádný průsery, kromě toho že je to šedá myš, půlka světa netuší že existuje a bude se jí blbě zbavovat. K5 z který to vychází se holt povedla, proto ten motor recyklujou furt dokola. Asi dobrá motorka na daily. Pokud máš rád starou školu, alternativou je neo katana.
Z1000 - hroznej ingot, koncepčně už dost zastaralej (dalo by se říct oldschool, v době kdy se ostatní předháněj kolik elektronickejch píčovin na to navěsí, tak kawa urputně jede dobu bronzovou). Technicky taky nadprůměr, motor je dost předimenzovanej.
S1000R - některý ročníky měly problém s loupáním vaček a padáním ventilů. Něco se tam řešilo s chlazením v rámci svolávaček, snad expanzka? Něco na spojce se řešilo, jinak taková ta klasika - jak je někde moc elektroniky, tak bude zlobit ta, tady hlavně čidla QS apod. Jestli to podědilo ty problémy se špajzkama po 1000RR nevím.
MT10 - to jsem moc dopodrobna nezkoumal, zaprvý je to škaredý a zadruhý mě odradil ten co mu tady padnul motor a já zjistil, že to není zdaleka ojedinělý problém. Noufírovi u MT10 padla špajzka, prý taky notorická záležitost.
Oranžovej team nesleduju, matně si vzpomínám že motor 1290 měl nějaký dětský nemoci, řešilo se to i tu na fóru, třeba už to mezitím vychytali.
K1300R - to je motorka?

A jinak pokud najezdíš málo, asi bych jako hlavní kritérium neřešil názory náhodnejch debilů z fóra, prostě si kup co se ti líbí a na co máš. Život je moc krátkej na to aby člověk píchal škaredý holky a jezdil na nudnejch motorkách.
Zkus zařadit do výběru Tuono 1100 (je ale docela malý) nebo CB1000R (neo sports café, zkrátka tu novou).
Naposledy editováno 22.12.2020 14:11:56
2 reakcí na tento příspěvek Hledám špínu na vybrané motorky
Tuono jsem nedával do výběru, protože je fakt malinká (aspoň mi tak připadala) Z nahatých motorek většinou vyhrává všechny testy i se mi líbí, ale když jsem viděl první V4, tak jsem vážně myslel, že je to nějaká 125. Prostě něco jak je 125 Varadero, tak že zmenšili pro děcka i Tuono.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám špínu na vybrané motorky
mmks> Se dvěma metrama tak Honda Rune, jinak budeš vypadat jak vopice na brusu na čemkoli

2 reakcí na tento příspěvek Hledám špínu na vybrané motorky
věřím, ale jsem svině a nechci poskytovat zábavu všem okolo, co by mě na něm videli
mmks píše: věřím, ale jsem svině a nechci poskytovat zábavu všem okolo, co by mě na něm videli
na zvysok sveta sa vyser, ako to oni vidia je nepodstatne (pre teba, ) ide o tvoj pocit z jazdy na moto a ten je neprenositelny.
Naposledy editováno 22.12.2020 19:45:00
1 reakcí na tento příspěvek Hledám špínu na vybrané motorky
1 reakcí na tento příspěvek Hledám špínu na vybrané motorky
Na tom cycle ergo není ještě vychytaná velikost bachoru.

1 reakcí na tento příspěvek Hledám špínu na vybrané motorky
No,na super Dukovi,se stvými (našimi) proporcemi,si to tak nějak nedovedu představit..myslím,hlavně ochranu proti větru. Ale motoricky to,musí být pecka..
PS. normální chlap,začíná na 120kilech..
PS. normální chlap,začíná na 120kilech..

zbytečně to sklouzává do offtopic. Moje míry řešit netřeba, za 1. jsou podle mě na chlapa standart (ale snažím se být k vám podřadným tolerantní
) a co se týká bachoru, tak i když to jde čím dál hůř, tak se snažím ten pád brzdit a doufám, že nedopustím, aby se ze mě stal gaučák. Za 2. jestli se na moto vlezu nebo ne dokážu jednoduše posoudit sám, když na tu mašinu sednu, ale už stejně nezjistím časté neduhy, na které se tady ptám.

1 reakcí na tento příspěvek Hledám špínu na vybrané motorky
2 reakcí na tento příspěvek Hledám špínu na vybrané motorky
pěkná mašina, ale na mě moc stylovka. Prostě jsou krásné mašiny u kterých uznám, že jsou krásnější než výběr, ale prostě nejsou pro mě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám špínu na vybrané motorky
mmks> proč ne? bych jí bral v černé a spokojenost


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám špínu na vybrané motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám špínu na vybrané motorky
mmks> Pondělí až pátek vidím, a o víkendu jako co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám špínu na vybrané motorky
FiZzeR píše: mmks> Pondělí až pátek vidím, a o víkendu jako co?

Tak snad kombinovat ne?! Sobota = pondělí + středa, neděle = ut, čt, pátek. To dá snad rozum!
mmks> Noo. Já na tom byl podobně. Dokonce i naše míry +/- souhlasí. Líbily se mi nahatý motorky (i baby
), ale na každé jsem vypadal tak nějak divně, a nedobře se mi na nich i sedělo. Představa delší cesty mě na naháči celkem děsila. Přehodnotil jsem svůj pohled na moto, a pořídil jsem cenduro. Sice " malýho Stromka", ale malého jen objemem. Jinak je to pohodlná tramvaj, na které se dá příjemně cestovat, a nevypadám jako medvěd na kole v cirkuse.
A ten novej litrovej Stromek, je taky vcelku povedený stroj. Zapřemýšlej....


A ten novej litrovej Stromek, je taky vcelku povedený stroj. Zapřemýšlej....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám špínu na vybrané motorky
mmks píše: pěkná mašina, ale na mě moc stylovka. Prostě jsou krásné mašiny u kterých uznám, že jsou krásnější než výběr, ale prostě nejsou pro mě.
GSX-S je šedá myš, ale Katana (stejný základ, jen jiný design dá se říct) už je moc stylovka...



BlackSabbath> vím, že jsem na začátku psal celkem dlouze, ale je tam několikrát zmíněno, že nečekám, že mi někdo vybere mašinu, ani to po nikom nechci, ale že se ptám na zkušenosti, včetně těch (a hlavně) negativních. Katana je moc odkaz na retro, já hledám moderního naháče. A co, že má motorka stejný základ, Nine T je krásná motorka (ale opět bych si ji asi nevybral), ale třeba ty její odvozeniny mě moc neberou.
No a když to nejde brát podle vzhledu, tak co třeba jednoduše počítat. Zatímco GSX-S1000 se nová prodává i za 230t a lehce ojeté se pohybují 180-200, tak Katana je o 100tisíc víc.
Naposledy editováno 23.12.2020 17:58:18
No a když to nejde brát podle vzhledu, tak co třeba jednoduše počítat. Zatímco GSX-S1000 se nová prodává i za 230t a lehce ojeté se pohybují 180-200, tak Katana je o 100tisíc víc.
Naposledy editováno 23.12.2020 17:58:18
1 reakcí na tento příspěvek Hledám špínu na vybrané motorky
Tak si vyber jednu a bude ti třeba té špíny a hnoje dopřáno.
Edit - po urputném přemýšlení, kterou nahatou potvoru, by moje osobní volba padla na Triumph Street 765 R . Asi by se muselo něco udělat s tím předním světlem a jakože tříválce nijak nemiluju a přestože je to jenom 765ccm, tak je to volba rozumu z těchto:
Aprilia Tuono V4 1100 RR
BMW S 1000 R
Ducati Monster 1200 S
Honda CB 1000R
Kawasaki Z1000R
KTM 1290 SuperDuke R
Suzuki GSX-S1000
Triumph Speed Triple RS
Yamaha MT-10 SP
Došel jsem k tomu tak, že porovnáním všech těch 1000 a 1000+ vyhrál Speed. A lepší varianta ke Speedu je právě ten Street.
Edit - tak nakonec nee, protože Street se sere, zdá se: https://www.motorkari.cz/tema/?t=220307
Naposledy editováno 05.02.2021 19:28:07
Edit - po urputném přemýšlení, kterou nahatou potvoru, by moje osobní volba padla na Triumph Street 765 R . Asi by se muselo něco udělat s tím předním světlem a jakože tříválce nijak nemiluju a přestože je to jenom 765ccm, tak je to volba rozumu z těchto:
Aprilia Tuono V4 1100 RR
BMW S 1000 R
Ducati Monster 1200 S
Honda CB 1000R
Kawasaki Z1000R
KTM 1290 SuperDuke R
Suzuki GSX-S1000
Triumph Speed Triple RS
Yamaha MT-10 SP
Došel jsem k tomu tak, že porovnáním všech těch 1000 a 1000+ vyhrál Speed. A lepší varianta ke Speedu je právě ten Street.
Edit - tak nakonec nee, protože Street se sere, zdá se: https://www.motorkari.cz/tema/?t=220307
Naposledy editováno 05.02.2021 19:28:07
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
MT-10 (MY24) privera Yamaha MT-10 | Jakub | 17 | 28.4.2025 v 10:06 Jakub |
Dopravní nehoda se služebním autem,... [1, 2, 3] Suzuki GSX-S1000 | jandaxx | 75 | 27.4.2025 v 11:22 jandaxx |
Dynojet, ECU flash Yamaha MT-10 | xdxxddx | 2 | 24.4.2025 v 20:25 Lopuch6 |
Výběr výfuku na BMW S1000R - Akrapo... BMW S 1000 R | Viktor00 | 16 | 18.4.2025 v 16:54 marna |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 11 | 27.2.2025 v 18:50 doucha |