1 reakcí na tento příspěvek Motorka pláve
Je to sice po opravě, ale možná právě proto s tím nejde jet. Někdo to utáhnul jak blbec.
Kohlstein píše: Když motorka nejede rovně a nejde s ní trefit zatáčka, tak je moc utažené nebo jinak zablokované ložisko řízení.
Je to sice po opravě, ale možná právě proto s tím nejde jet. Někdo to utáhnul jak blbec.
Ale,to by snáď poznal hneď?
1 reakcí na tento příspěvek Motorka pláve
Aj mne to robí. Po renovovaní moto.
Aj s krkom riadenia.
Po zgenerálkovaní predných teleskopov.
Pružiny, olej.
Nové ložiská, pneu vpredu vzadu.
Nové zadné tlmiče rovnako nastavené.
Kyvná vidlica uložená, vôle vymedzené.
Prvé metre po troch rokoch viedli skoro do priekopy.
Jazda ako had. Neustále korigovať rovnováhu.
Riaditká pustiť (skúšobne) nehrozí.
Dosť mi pomohlo sa pohrať s uložením zadného kolesa, teda neskutočne presne nastaviť šponováky.
Stále ale nie je to ako predtým.
Neviem čím to je.
Osobne mi prídu možné tri veci:
1. Nezjazdené pneu-hlavne vpredu ?vzor dezénu?
2. Dotiahnutie ložiska v krku - ?robil som podľa manuálu, zdá sa mi voľné?
3. Ložisko vpredu - ?nevyjazdené?
Neviem, ale neželám to nikomu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pláve
Osif: mne to robilo na Suzuki GS 750, rozbité ložisko v uložení kývačky, zistíš tak, že chytíš motorku a druhou rukou kýveš zadným kolesom do strán, a tiež kutilská oprava zadných tlmičov, v jednom bolo veľa oleju a bol tvrdší. Teda, celkom tvrdý oproti druhému tlmiču. V zátačke to bolo veľmi divné.
Naposledy editováno 03.05.2020 21:18:39
2 reakcí na tento příspěvek Motorka pláve
Gyromomenty od kol motorka sama kompenzuje pokud je řízení volné, prostě se malinko pohnou řidítka jak se mění náklon, ani to nepostrehnes.
Pokud je moc utaženo, nestihne to kmitnout a dojde k nestabilitě kterou cítíš pod zadkem jako vlnění. Na vysoké rychlosti to může až nebezpečně kmitat a je to hodně nepříjemný.
Pokud se jezdilo naopak s vůlí na předku, treba s volným řízením, často jsou divně sjeté gumy a po odstranění vůle to pak taky může mít tendenci plavat...
Ale než to budeš řešit, povol na předním kole ty šrouby co svírají oko kolem osy a motorkou zaperuj předkem, pak to zase stáhni.
Naposledy editováno 03.05.2020 21:40:11
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pláve
Znie to nádejne.
Ešte prosím trocha vysvetliť to uloženie predného kolesa.
Teda chápem čo myslíš, len súvislosť s problémom.
Díky!
2 reakcí na tento příspěvek Motorka pláve
Vod voka se mi to zdá málo.
VladaM píše: Ty tlaky, 2 a 2,5, to tak má být?
Vod voka se mi to zdá málo.
Presne !
Dofúkni to aspoň na nejakých 2,3 + 2,7/2,8 a plávanie sa pravdepodobne stratí .
Druhá vec je pruženie , ak urobíš jednu stranu (v tvojom prípade predok) , na 99% sa ukáže , že aj druhá strana potrebuje pomôcť .
Ibaže robiť zadné tlmiče už ide dosť do peňazí , takže sa na to väčšina ľudí vyse.e a pokúsi sa zvyknúť si .

Naposledy editováno 04.05.2020 08:21:51
Tlaky v pneu, reťaz (by mala byť OK - ale dobre), krk riadenia, aj uloženie pred. kolesa.
Zadné teleskopy zatiaľ počkajú...
Nie zato. Hovorím, sú nové, rovnako nastavené aj montované.
A bude zábava už vidím teraz, ako zakaždým vybehnúť na kontrolnú jazdu.
Nebude to hneď, ak zistím niečo dám info.
Zaujímalo by ma ešte ako to vyrieši zakladateľ témy Osif.
1 reakcí na tento příspěvek Motorka pláve
Tohle mi dělal skůtr, když pravý tlumič vychcal a levý byl v pohodě. V kombinaci s uložením kyvky/motoru do rámu o tuhosti kšandy od kalhot se mi to pak vlnilo pod prdelí na každým hrbu na silnici a při prudším přidání plynu.

Jiný 2 a 2,5.
Ty píšeš taky 2 a 2,5.
To je podle mne málo, vždyť to je krám těžký.
Vždyť se ty gumy pod tím musí žvýkat, na tak nízké tlaky. Hlavně předku.
Jiný manuál píše 2,5 a 2,5.
To už se mi zdá jako reálnější hodnoty.
To bych zkusil první, to je zadarmo.
2 reakcí na tento příspěvek Motorka pláve
georgeCZ píše: Mě se xtz 750 supertenere houpe od generalky taky a už to bylo u tolika lidi a nikdo s tím nic nepovedl. Může se stát, že to bude někde v rámu a při tom, jak si to vše vyměnil, tak se to hlo někam mimo. U mě typuji že to je rám do nějaké divné vrtule
No, co pamatuju z dob minulých, tak ty Yamahy mi plavaly na vyšší rychlosti všechny, i XT600... Přikládá se to velkýmu kolu a měkčímu nastavení.
Ono paradoxně, ty vůle to poberou do jisté míry a jak je to fest, tak se každá nepřesnost objeví...
Popravdě, v zimě jsem repasoval V Strom , vidli, ložiska v kolech, řízení i kyvku - a taky to trochu cítím. Ale nejsem si jistý, jestli to není jen návyk z ježdění na předchozím volným stavu, že to nakonec nerozhazuju já. Protože to buď mizí, nebo si zvykám - každopádně když to pustím z ruky, jede si rovně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pláve
krokoš píše: Eastrider> čau, to na akej motorke to máš? Sa mi vidí, že máš Jawy, nie? Keď je to na Jawe, tak skontroluj dotiahnutie výpletu kolies, toto vie robiť pri povolení.
Osif: mne to robilo na Suzuki GS 750, rozbité ložisko v uložení kývačky, zistíš tak, že chytíš motorku a druhou rukou kýveš zadným kolesom do strán, a tiež kutilská oprava zadných tlmičov, v jednom bolo veľa oleju a bol tvrdší. Teda, celkom tvrdý oproti druhému tlmiču. V zátačke to bolo veľmi divné.
tiež som si myslel, ale kývať 350kilogramovým chopprom? Aj som to skúšal na zdviháku, zdá sa pevné. Uvažujem objednať zadné tlmiče tieto http://www.wemoto.c...yss_eco_twin_shocks/
,alebo tieto https://www.ebay.co...4:g:QyoAAOSwEy1eIfGH
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pláve
VladaM píše: Ty tlaky, 2 a 2,5, to tak má být?
Vod voka se mi to zdá málo.
Osif píše: tlaky sú podle manualu.
Dva manuály říkají 2 a 2,25.
Jiný 2 a 2,5.
Ty píšeš taky 2 a 2,5.
To je podle mne málo, vždyť to je krám těžký.
Vždyť se ty gumy pod tím musí žvýkat, na tak nízké tlaky. Hlavně předku.
Jiný manuál píše 2,5 a 2,5.
To už se mi zdá jako reálnější hodnoty.
To bych zkusil první, to je zadarmo.
Více na: https://www.motorka...p;pgr=1#goto10046569
Copyright © Motorkari.cz
1 reakcí na tento příspěvek Motorka pláve
Naposledy editováno 05.05.2020 18:06:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pláve
Osif píše: tiež som si myslel, ale kývať 350kilogramovým chopprom? Aj som to skúšal na zdviháku, zdá sa pevné. Uvažujem objednať zadné tlmiče tieto http://www.wemoto.c...yss_eco_twin_shocks/
,alebo tieto https://www.ebay.co...AOSwEy1eIfGH [/quote]
Čau, nekýveš 300 kg choperom.Čupíš vedľa motorky. Do jednej ruky chytíš motorku a do druhej koleso-zadné. Snažíš sa koleso ťahať k sebe a motorku od seba. Motorka stojí na stojane. sleduješ vôľu v uložení kývačky , alebo ložisku kolesa, alebo vo výplete kolesa, keď tam je. .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pláve
Kafoholik píše: To přetažení ložiska řízení opravdu stačí. Člověk pak jede jako nalitej.
Gyromomenty od kol motorka sama kompenzuje pokud je řízení volné, prostě se malinko pohnou řidítka jak se mění náklon, ani to nepostrehnes.
Pokud je moc utaženo, nestihne to kmitnout a dojde k nestabilitě kterou cítíš pod zadkem jako vlnění. Na vysoké rychlosti to může až nebezpečně kmitat a je to hodně nepříjemný.
Pokud se jezdilo naopak s vůlí na předku, treba s volným řízením, často jsou divně sjeté gumy a po odstranění vůle to pak taky může mít tendenci plavat...
Ale než to budeš řešit, povol na předním kole ty šrouby co svírají oko kolem osy a motorkou zaperuj předkem, pak to zase stáhni.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Lanko tachometru Kawasaki VN 1500 | peleco | 2 | 7.4.2025 v 23:07 ja1 |
Tokico - brzdové destičky Kawasaki VN 1500 | PepaSahib | 17 | 4.12.2024 v 14:46 jason007 |
Deflektory nožní na přední vidle Kawasaki VN 1500 | bartahk | 1 | 6.10.2024 v 19:02 77pita |
Díly VN 1500 2001 Kawasaki VN 1500 | marvan79 | 0 | 31.8.2024 v 20:11 marvan79 |
Bohatá směs, asi Kawasaki VN 1500, Kawasaki VN 1500 Mean Streak | marvan79 | 4 | 24.8.2024 v 11:10 krokoš |