VF750S ... ještě pořád mám doma. Zadní válec se potí víc, rozhodně potvrzuju. Když ho nebudeš providelně držet na plnej kvedlik po dálnici přes celý Německo, tak ten motor nikdy neodděláš. Speciálně totiž odtud choděj už hotový mrtvoly. Nejvíc na zadní vačky trpěly pětibáby, sedmpadede jsou už hodný a litr-nadlitr je bezproblémů. Na motorce jsem najel dvacet tisíc a ohledně motoru jsem nevyměňoval vůbec nic kromě oleje a filtru. Na mazání zadního válce mám navíc přivedenej olej s větším tlakem, takže zcela bez problémů i po těch Němčourskejch dálnicích. Jo, vlastně jsem si nechal vyměnit ještě rozvody - řetízky byli už vydojený. Samozřejmě zbytek je poplatnej době vzniku. Rám je pápěrka (litr má skoro stejnej = klasická kolíbka) a brzdy připomínaj všechno ostatní jenom né brzdy. Motorka je to těžká - cca 250kg, jinak pohodlná honda. V otázce některých konstrukčních řešení (přepákování zadní kyvky, uchycení zadního kola, ...) je snad lepší se ani nevyjadřovat. Na druhou stranu třeba tlumení (přední i zadní) se nechá štelovat tlakovým vzduchem. Na panelu máš snad úplně všechno kromě spotřeby (zařazená rychlost, stopky, signalizace chyb, ...) Náhradní díly seženeš jakýkoliv z Němec.