Téma: Vance and Hines Shortshots
23.10.2018 v 17:59
Zdravím. Mám v plánu pořídit vejfuky VaH Shortshots na Irona, tak jsem se chtěl optat jestli s nima máte někdo zkušenosti? Zda je nutný optimalizovat jednotku a podobně....? Díky za postřehy.
Naposledy editováno 23.10.2018 18:18:40

Naposledy editováno 23.10.2018 18:18:40
No ja som mal drag pipes až dozadu ku kolu a musel som to dať dole...Lebo každý hneď vedel,že sa idem voziť a samému mi to vadilo....Ja som to tak už kúpil,ale kedže som chcel dať motorku do pôvodného stavu, tak som dal origo a aj keď tie tiež boli vykuchané nemali taký tvrdý zvuk....
Po čase si myslím,že to omrzí každého....hlavne ženu, deti, suseda, psa a starostu tiež....Jaj a zabudol som na polovníka v dedine.
No a čo sa týka RJ, tak myslím,že tam netreba nič meniť...Len nahodíš a jazdíš...Ale to budú asi skôr vedieť tí,čo majú vstrekovanie...
Po čase si myslím,že to omrzí každého....hlavne ženu, deti, suseda, psa a starostu tiež....Jaj a zabudol som na polovníka v dedine.
No a čo sa týka RJ, tak myslím,že tam netreba nič meniť...Len nahodíš a jazdíš...Ale to budú asi skôr vedieť tí,čo majú vstrekovanie...
1 reakcí na tento příspěvek Vance and Hines Shortshots
Když budeš měnit jen laufy tak si s tím řídící jednotka poradí. Kdybys tam ale přidal ještě otevřené sání tak je lepší
i přenastavit palivovou mapu, aby směs benzínu a vzduchu nebyla chudá a motor se nepřehříval (pozná se to podle "střílení" do výfuku a bílých svíček) - vstřikovaný benzín totiž,kromě jiného, motor i ochlazuje. Zásahem do řídící jednotky ECM se upraví poměr vzduchu a benzínu tak, aby byl optimální v celém rozsahu otáček motoru. Teprve po této úpravě dostaneš z tvého motoru vše co v něm je.
Naposledy editováno 24.10.2018 07:26:55
i přenastavit palivovou mapu, aby směs benzínu a vzduchu nebyla chudá a motor se nepřehříval (pozná se to podle "střílení" do výfuku a bílých svíček) - vstřikovaný benzín totiž,kromě jiného, motor i ochlazuje. Zásahem do řídící jednotky ECM se upraví poměr vzduchu a benzínu tak, aby byl optimální v celém rozsahu otáček motoru. Teprve po této úpravě dostaneš z tvého motoru vše co v něm je.
Naposledy editováno 24.10.2018 07:26:55
Mám V&H Bigshots s originál dB killery a měním je s originálním výfukem vždy před STK. Žádný problém, jednotka si s tím poradí.
Jen takový postřeh. Moje integrálka učinně odfiltrovává vysoké kmitočty a posiluje ty nízké. Takový bassreflex. Při dlouhých trasách mi z toho duní hlava.
Jen takový postřeh. Moje integrálka učinně odfiltrovává vysoké kmitočty a posiluje ty nízké. Takový bassreflex. Při dlouhých trasách mi z toho duní hlava.

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vylepšování Irona Harley Davidson XL 883N Iron | zelenak | 11 | 20.11.2024 v 09:38 riderr3 |
HD 883 Iron - kontrolka motoru Harley Davidson XL 883N Iron | Kraciada | 0 | 9.9.2024 v 19:18 Kraciada |
HD Iron 883 - zalepená spojka Harley Davidson XL 883N Iron | Elvis1 | 6 | 1.2.2024 v 09:56 Krautkopf |
Jakou Harley Davidson [1 ... 9, 10] Harley Davidson FLHS Electra Glide Sport, Harley Dav... | Mufiozo | 290 | 24.8.2023 v 14:17 -HAD- |
Nová baterie Iron 883 Harley Davidson XL 883N Iron | Nordland87 | 25 | 6.6.2020 v 21:00 kratkej01 |